Guest SigneFlor

Tøj til lesbisk ''brud''

14 indlæg i dette emne

Grunden til at jeg sætter brud i anførelsestegn er at hun er så drenget i personlighed og tøjstil.

Og vi er fuldstændig i vildrede over hvad hun dog skal giftes i...

Normalt går hun i humør-bukser, g-star, hummel og andet ''street-wear'', og vi ville gerne holde det i den stil bare med et fint touch...

Jeg synes bare ikke rigtig jeg kan finde inspiration nogen steder ???

Kan I søde mennesker hjælpe ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh uh... jeg har en god idé.... kunne man ikke finde et af de dér lækre femine habitter - altså, lavet til kvinder.... dét ser da totalt sexet ud! Surfer lige lidt....

_z2k3045_low.jpgjakkesat-til-kvinder-1.jpg26271665-730cf188d8ad48ac25853f809769fe70.jpeg

Altså, lidt a la disse kvinder.

Synes også det kunne være et ret cool udtryk at sende, at du er i din smukke smukke brudekjole og hun er i jakkesæt - "se, vi er traditionelle, men alligevel med et twist!" Er det for åndsvagt? Håber du ved, at jeg bestemt ikke vil fornærme jer :huh:

Redigeret af Brumle01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er da bare lige så "besværlig" som alle andre piger :wink:

Tænker lidt at nogle bukser lidt ligesom dem, den hvide brud har på (hende med den lange frakke og buket i hånden, der går på dansegulvet med sin kone) De er da meget elegante, men ser alligevel afslappede ud. Måske kunne hun vælge noget som dem, men i en mørk farve? Og så med en blazer til....

Jeg foreslår at I sætter jer sammen og googler billeder på "lesbisk bryllup" (også på engelsk) og så vælger I nogle fotos ud sammen, printer dme og går i en tøjbutik og forklarer dilemmaet - er helt sikker på, at de kan hjælpe jer med at finde noget flot tøj, som din kommende viv føler sig godt tilpas i :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine tanker går på en flot sort blazer, en hvid skjorte, og en par chinos-lignende bukser (pæne men alligevel chill) og et par converse til at bryde stilen :)

Jeg så engang et bryllup i USA der havde gommen og alle hans brude-svende smoking på og så converse-sko. Det var så blæret at de lige brød det fine!

I skal finde noget tøj, som passer til din kærestes stil og personlighed. Lad os vide hvad I vælger:)

0

Del dette indlæg

Hvad med at gå til en skrædder og få syet et sæt tøj i den stilart hun kan lide, men i materialer og detaljer, f.eks. silke hvis din kjole er i det - og passende farver osv. til din kjole. Kan man ikke lave streetwear bukser på den måde fx?

I mexico bliver mændene gift i en løsthængende hvid skjorte og pæne sorte bukser. Skjorten er sådan en hvid detaljeret en foran. det ser faktisk også flot ud og looket holder til en kvinde også.

Men det kommer jo også an på hende! Er hun en kraftig "betonlebbe" (positivt og respektfuldt ment) vil alt måske være malplaceret - men vi kvinder har jo også for vane alligevel at få presset mændene ud af overallen og træskoene og ned i et jakkesæt på trods af at looket ikke er deres stil, fordi det jo hører sig til :-)

Og så kan man jo sige: skal hr Hansen møde op i kirken/på rådhuset i gamle cowboybukser og striksweater bare fordi de kravlede på ham for 5 år siden og ikke har været af siden...?

Men hvis hun er sådan en med velplejet hår og make-up osv. så er det vel bare et spørgsmål om at turde lege med designs og materialer.

Men du har jo valgt en fin kjole, en fin lang kjole, og et eller andet sted skal det jo også matches på en eller anden måde. Uanset hvor meget man så end elsker converse og hængerøvsbukser.

Hun må jo have en forestilling om hvordan hun skal se ud til sit bryllup. men ja! der mangler idealer at se på designmæssigt i den sammenhæng.

I og med I er to brude tænker jeg at det er passende med to i hvidt/næsten hvidt... men på hver sin måde. 2 prinsessekjoler ville endda have gået :-)

0

Del dette indlæg

Hmmm, sidder ved en dum arbejdscomputer som ikke vil lægge billder ind... Men hvis du billed-googler 'lesbian wedding' og 'lesbian wedding attire', kommer der en del gode forslag op, indimellem alt det ubrugelige :)

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et par lidt baggy bukser, enten jeans eller et par bukser med læg i taljen så lårene bliver sådan lidt posede og løse. En hvid eller lyseblå skjorte ud over bukserne (H&M har en i deres tv reklame lige pt) - Denne her - jeg mener også den findes i blå. Et par ikke for pæne sko, mere streetwear sko a la vans. Og er det koldt hun have en lang cardigan med/på uden over :)

0

Del dette indlæg

Fedt jeg googlede lige jeres forslag, og fandt en hel masse... Skønt!

Vi har vist fra starten af, at det ville blive et problem med tøj til hende... For hun er meget speciel i personlighed og stil...

Jeg tror vi er kommet frem til nogle hvide jeans (G-star, humør, baggy), hvid blazer og en lilla skjorte...

Men nu må vi se hvad butikkerne byder på ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer