Nattergalen

Se mine sko - jeg prøver igen

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt skoene i Glamour i Odense. Det er et tysk mærke. Rainbow - de farver skoene efter den farve man ønsker, men de skal vist købes igennem forhandlerne af deres sko, jeg forsøgte at kontakte firmaet personlig, men fik aldrig svar. Derfor måtte jeg igennem Glamour.

Jeg er super glade for dem, og glæder mig til at have dem på.

Skal lige gøre opmærksom på, at deres str. ikke passer med de danske standarter. Jeg plejer at bruge str. 40. Men her bruger jeg en 38,5.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer