Tess80

Invitationer

24 indlæg i dette emne

Jeg spammer jer lige med indlæg :wink: Har jo tusinde tanker og spørgsmål :rolleyes:

Jeg vil gerne lave nogle invitationer som ikke skriger bryllup, og teksten skal være lidt krybtisk... Sådan ala: "fik vi sagt at vi skal giftes/at det er et bryllup"... Vi er til det helt afslappede, udenfor mange traditioner osv... :tunge:

Har I nogle gode forslag til tekst og udformning ?

TAK :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke til det voldsomt romatiske og ville også bare have en pæn og stilren indbydelse. Der er dog ikke nogen tekst som sådan, men blot informationer. Jeg vil rigtig gerne indsætte min invitaion i pdf så du kan se den, men jeg aner ikke hvordan. Den beder om en eller anden URL-fil???

Er der nogen der kan hjælpe???

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke til det voldsomt romatiske og ville også bare have en pæn og stilren indbydelse. Der er dog ikke nogen tekst som sådan, men blot informationer. Jeg vil rigtig gerne indsætte min invitaion i pdf så du kan se den, men jeg aner ikke hvordan. Den beder om en eller anden URL-fil???

Er der nogen der kan hjælpe???

Du skal ikke bruge "indsæt-link" knappen (som jeg har på fornemmelsen er den du prøver at bruge, når du skriver du får at vide at du skal indsætte URL adresse)

Du skal trykke på knappen "anvend fuld editor" ved siden af "tilføj besvarelse" knappen. Så får du nu i venste nedderste del af besvarelses området lov til at vedhæfte filer... Håber det gav mening og hjælper, ellers siger du bare til... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa piger

lige et spørgsmål til invitations indhold.

skriver man menuen i indbydelsen?

hvad med ønsker?

håber i kan hjælpe

Vi har først lige besluttet menuen, så den kender folk ikke - det ville vi nu heller ikke fortælle folk, selvom vi kendte menuen da vi sendte invitationer ud. Vi har lavet en hjemmeside hvor der er kontaktoplysninger til vores gavekoordinator - så der er heller ikke skrevet noget om gaveønsker i invitationen.

0

Del dette indlæg

Jeg har også lavet en ganske enkel invitation, selvom det tog lidt tid at lave. Men syntes selv den er blevet god.

sætter lige et billed ind så du kan se den uden på.

Teksten inden i er bare

Kære.............

Det vil glæde os at se Dig/jer til vort bryllup i kirkens navn

Lørdag d. 18 august kl 15:45

Efter vielsen vil der være middag i lokalets navn

Betina & Jesper

Og vi har også indsat en ønskeliste i invitationen, for der havde vi ikke valgt gavekoordinator endnu. Og listen er også blevet opdateret. Så er igang med at lave en hjemmeside hvor det hele kommer til at være inde.

post-58121-0-27174700-1334087926.jpg

0

Del dette indlæg

Man kunne jo også finde en øl eller vin og lave sin egen etikette med invitationen på... Utraditionelt, uformelt, originalt og sjovt! Og man kan som gæst skåle på det forestående bryllup, når man får flasken. Om ikke andet, så til de gæster der bor i køreafstand eller en lille flok af gæsterne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :biggrin: er igang med at lave menukort med velkommen og kyssesang og velbekomme sang i.

Det ender med at jeg ikke har sparet noget ved at lave det selv, med alle de forskellige slags papir og bånd og div pynt. Tilgengæld så er det hjemmelavet og det sætter jo sit præg på dagen:-)

0

Del dette indlæg

Ja det gør det. Men tænker så blir de lige som man selv kan lide det og så har man selv gjort det.

:biggrin: og det vil gæsterne også bemærke.

Vi besluttede igår at lade bryllupskagen blive vores dessert til kaffen istedetfor 3 retter og bryllupskage, ville være super ærgeligt hvis folk ikke kunne spise noget, når min søster har forberedt design for nogle mdr. siden.

Så det blir et rigtigt DIY bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi skal først giftes kl 15:45 så vi er færdige ca 16:30, så er der lige lykønskninger og billeder. Og så kan gæsterne køre til lokalet hvor der vil være velkomstdrink og snack's. Så kan vi få taget nogle billeder ved kirken i fred:-) vi skal også på kirkegården der ligger min "svigermor" og når vi kommer til lokalet så skåler vi lige med gæsterne og pakker gaver op indtil vi skal spise, så der ikke går for meget "spild" tid i løbet af aften.

Så der er ikke behov for "mad/kage" før vi spiser:-)

og er glad for at jeg kun fik lavet et menu hæfte for H2B var ikke helt vild med den, så det var meget godt.

Og er ved at få en herinde til at lave monogram til mig, så kreativ er jeg ikke.

Men syntes det er fedt at have noget at få tiden til at gå med, når jeg nu går hjemme. Selvom jeg skal starte på kursus her om en uge og så 6 uger frem. Så kommer vi tættere og tættere på, så vil gerne have så meget klar som muligt, så der er tid til rettelser.

Tiden går nemlig ret hurtigt.

0

Del dette indlæg

Så er invitationerne færdige - puha det holdt hårdt. Flasher lige et billede i morgen. De er lige efter mit hoved enkle og meget os.

Teksten:

"Vi har lagt asti'en på køl, bestukket vejrguderne og pudset danseskoene

Vi skal nemlig giftes

Derfor vil det glæde os at se

Bla bla

Til vielse i blakirken

Lørdag d. 26 maj, kl 13.45

Derefter til fest i bla forsamlingshus

Kærlig hilsen

Os

Praktisk info

Da vi har valgt at forene en traditionel vielse med en utraditionel og afslappet bryllupsfest, beder vi jer om at medbring en ret til en fælles buffet. Vi sørger for drikkevarer, brød, kaffe og kage.

Vi glæder os til at fejre dagen sammen med jer.

Yderlige info se www .blablabla. Dk"

Hvad synes I om teksten? Inspirationen fandt jeg på en gammel tråd her på BK.

Redigeret af Tess80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa, billeder! Og helt bestemt, de skriger ikke bryllup og er diskrete.

Sådan en sjov detalje, den måde I har skrevet "Indbydelse" på, fedt! Det ser sådan lidt retro-agtigt ud! (I har brugt en Dymo, eller?)

Super, at du er glad for resultatet :)

Edit: Afhængig af hvad du selv synes naturligvis - hvordan mon den store sløjfe ser ud, efter en tur i en kuvert? For at undgå, at den bliver grim af alle de folder, den måske får, kunne man lave en lidt mindre sløjfe? Det er slet ikke noget du skal følge, hvis du ikke vil, jeg har blot selv været ude for, at de store sløjfer blev lidt triste af en tur i posten. Men - det ser selvfølgelig flot ud med den store, det passer ind :)

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for tilbagemelding :wink:

De er sendt afsted, så om de store sløjfer ankom krøllede, det kan jeg kun gisne om :wink: Men jeg tænker du har ret, det havde jeg slet ikke overvejet...

Ja, vi har brugt en dymo, jeg elsker dymo - og min glæde var kæææmpe stor da jeg fik en sidste år.

Tanken er at dymolabels skal gå igen i bordkortene osv. - så der er en rød tråd :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tak for tilbagemelding :wink:

De er sendt afsted, så om de store sløjfer ankom krøllede, det kan jeg kun gisne om :wink: Men jeg tænker du har ret, det havde jeg slet ikke overvejet...

Ja, vi har brugt en dymo, jeg elsker dymo - og min glæde var kæææmpe stor da jeg fik en sidste år.

Tanken er at dymolabels skal gå igen i bordkortene osv. - så der er en rød tråd :rolleyes:

Ah selvfølgelig, jeg skulle lige have tænkt en ekstra gang, du havde da fortalt, at de snart skulle ud. Så glem min kommentar, intet at ærgre sig over :) De var garanteret lige så fine, da de ankom til gæsterne!

God ide med Dymolabels på bordkortene også.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer