Guest SigneFlor

Hvad synes I om disse sko ?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super ;) Nu er jeg igen løbet ind i problemer... Jeg skal vælge hælhøjde og skostørrelse, men aner intet om de udenlandske størrelser og højder... Er der en venlig sjæl som vil hjælpe... Jeg linker lige engang http://www.internationaldanceshoes.com/Bianca_Crystal_Silver_Calf_p/0000031.htm

Samt pris ???

0

Del dette indlæg

150 pund skal du gange med ca 8,5 kr. Ved ikke hvad forsendelses prisen er?

Hvad str bruger du i danske str? Og mht hælhøjden skal du holde øje med om det er tommer eller CM. Og tykkelsen på hælen. Vil du have en tynd/stilet eller en bredere hæl. Ved ikke om det hjalp dig?

Mine sko er bestilt fra UK og de har kostet omkring 700kr med fragt.

Prøv at kigge her og her

Ved ikke om det kan bruges, men du kan da prøve at kigge på det :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan også vælge 3 slim (her tænker jeg at SLIM hæl det er bare ikke mig, rent instinktivt :fløjt: )

Er du vant til at gå i stiletter? Det er jeg nemlig ikke. Og jeg har nok også købt mine sko for høje, men jeg må igang med at øve mig i at gå i dem. Jeg bruger næsten altid 38 - 38,5 (39 i løbesko) Døjer med vand i kroppen, især ben/fødder. Bestilte mine brudesko i en str 39, for hvis nu… De er meget store, og fordi de er så høje, så gider mine fødder frem og så svupper de i hælen. Jeg har dog købt en masse dimser/såler og kiler jeg kan putte i dem. Tænkte det var bedre, at de var lidt for store end for små.

Du kan måske måle din fod og så maile til firmaet og spørge dem til råds?

Så du de links jeg smed på tidligere? :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde ud af planlægningstråd hehe ;) Ja ikke det har også taget laaaaang tid, men nu er vi der. Heidi den lyse og mig den mørke :) Black and white, Ying og yang som vi så ofte kaldes :wink:

Jeg er meget meget dårlig til sprog, men har googlet mig frem til at jeg skal have enten str. 5,5 (38,5 i danske) eller str. 6 som er 39 i danske... Er mega meget i tvivl... Jeg har stilletter i nogenlunde samme hælhøjde i str. 39 og lidt højere stiletter i str. 38 som er en smule for små...

Hvad gør man ?

0

Del dette indlæg

Som jeg skrev, så valgte jeg den store. Det kan reddes hvis de er for store med såler osv. Selvfølgelig vil man helst have en sko der passer perfekt.

Hvis du får den hjem i den forkerte str, kan du så nå, at få dem byttet/sendt retur?

0

Del dette indlæg

De bliver håndlavet/lavet specielt så hvad jeg kan forstå er der ikke returret (underligt). Det har taget mig ca. 4 mrd at finde disse sko, er meget meget kræsen, så jeg bliver bare nødt til at have disse. Der er 3-4 ugers levering, og jeg skal til skrædder om knapt 6 uger :oops:

Måske jeg skulle tage dem i str. 39, også bare putte indlæg i osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har modtaget denne oversigt fra en sælger på DH gate i forbindelse med at jeg bestilte sko.

UK SIZE 2 = US SIZE 4 = EUROPE SIZE 35

UK SIZE 3 = US SIZE 5 = EUROPE SIZE 36

UK SIZE 4 = US SIZE 6 = EUROPE SIZE 37

UK SIZE 5 = US SIZE 7 = EUROPE SIZE 38

UK SIZE 6 = US SIZE 8 = EUROPE SIZE 39

UK SIZE 7 = US SIZE 9 = EUROPE SIZE 40

UK SIZE 8 = US SIZE 10 = EUROPE SIZE 41

Håber du kan bruge den

Mvh

Rina

0

Del dette indlæg

Nu er der jo godt nok tilføjet størrelsesguide til tråden, men ellers kan du også se størrelsesguide på terriersplaynet.net, hvor der også sælges dansesko. Der har jeg købt mine :-)

Det har jeg osse købt mine og det er super nemt at finde den rigtig str :)

Super flot sko Signe :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1334673098' post='1225530]

Nu er der jo godt nok tilføjet størrelsesguide til tråden, men ellers kan du også se størrelsesguide på terriersplaynet.net, hvor der også sælges dansesko. Der har jeg købt mine :-)

Det har jeg osse købt mine og det er super nemt at finde den rigtig str :)

Super flot sko Signe :wink:

Jeg overvejer stærkt at købe mine sko der ogs. Eller det har jeg faktisk besluttet jeg skal skal bae lige vælge hvilke. Men har lige et par spørgsmål til det...:

Er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg bestiller? Jeg vil mene jeg bruger 41 1/2. Har kbt et par 42 i nogle andre og de er lidt for store. Ved ikke om de bare er store i str eller om jeg rent faktisk bruger 41 1/2, men de er uden ankelrem og jeg vil nu gerne have en med ankelrem for så svupper de ikke går jeg ud fra. Nå, men har læst lidt om de sko herfra og det er noget med man skal bestille med en plastik sål eller sådan så an kan bruge dem udenfor eler hvordan? og er der noget andet i vil råde mig til at være opmærksom på?

Er i glade for jeres og sidder de bare som støbt? Vil nemlig gerne have nogle jeg kan have på hele aftenen...

Håber i kan hjælpe.

Knus natasja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer