tabiw

Mine hjemmesyede strømpebånd

7 indlæg i dette emne

Jeg ville egentlig ikke have et strømpebånd, da jeg ikke syntes det var mig, men efter jeg fik en idé som lige ville passe både mig og H2B (vi er begge Muppet fans og Sam the Eagle er H2Bs yndlingsmuppet), så måtte jeg altså lige prøve. Mit første forsøg (det blåternede) blev en smule småt og jeg var ikke helt vild med hvor lidt af blonden der kunne ses, så jeg prøvede igen med noget større blonde og et rødt bånd. Hvad synes I?

post-57037-0-60717400-1334250759.jpg

Redigeret af tabiw
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt den på eBay, men blev nødt til at bestille den fra USA da den ikke var til at få i Europa. Den sælger jeg købte fra, har ikke nogle med den svenske kok, men fik da en del resultater på en søgning på "Swedish Chef Pin". Jeg ville foreslå her eller her.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt den på eBay, men blev nødt til at bestille den fra USA da den ikke var til at få i Europa. Den sælger jeg købte fra, har ikke nogle med den svenske kok, men fik da en del resultater på en søgning på "Swedish Chef Pin". Jeg ville foreslå her eller her.

Mange tak Tabiw....Det er godt nok pokkers at den fragt bliver så dyr. Men overraskelsen er penge væk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer