Janina

GODE nylon-strømpebukser

19 posts in this topic

Jeg har brug for et sted hvor man kan købe GODE nylon-strømpebukser. Det skal være en fysisk butik, for selv om man kan købe hele verden på nettet, så er jeg i dette tilfælde nød til at være sikker på at der står en dame i forretningen som VED hvad hun laver. Hagen ved dette er at de skal være STORE! Jeg er normalt str. 50-54 i bukser men selvom jeg køber strømpebukser i de største størrelser jeg kan finde, er der ligesom aldrig rigtig plads til lårbasserne!

Det skal helst være enten i hovedstadsområdet eller et sted i området mellem Randers, Viborg og Ålborg :)

0

Annonce ♥

Har du prøvet Salling i enten Aalborg eller Århus?

0

Wolford har fysiske butikker og jeg synes selv det er rigtig god kvalitet.

0

Salling var muligvis et forsøg værd :) Det er vist også mange år siden jeg har været der!

Wolford har jeg lige googlet, men kan ikke se hvor der ligger en fysisk butik - hvis man klikker på Danmark, bliver man omdirigeret til online-shoppen. Ved du hvor der ligger en butik?

0

Annonce ♥

Altså jeg ved de også har strømebukser i Nanna XL, som både ligger i Århus og i Randers. Jeg ved dog ikke hvor store de er i lårene, da det er maven der er mit problem, men den er der i hvert fald fint plads til i deres strømpebukser :)

0

Når du skriver "gode" - hvad søger du så? høj/lav talje, kile eller ej, tåkile eller ej, "usynlige" eller tætte - ved at Føtex har nogle som vist hedder all night (eller noget i den stil) som holder overraskende godt, og ikke skriger langt væk af at være strømpebukser. Har i hvert fald engang fået komplimenter for mine ben da en pige troede at det var au naturel , men ak - der er både appelsinhud, ar, og tør hud som gemmes væk under dem ;)

0

Salling var muligvis et forsøg værd :) Det er vist også mange år siden jeg har været der!

Wolford har jeg lige googlet, men kan ikke se hvor der ligger en fysisk butik - hvis man klikker på Danmark, bliver man omdirigeret til online-shoppen. Ved du hvor der ligger en butik?

Wolford har en hel afdeling i Illum i KBH og en selvstændig butik på strøget lige ud for illum. (kender desværre kun til placeringen i KBH)

:)

0

Annonce ♥

Tak allesammen!

Gode, betyder bare at det skal være nogle som er bedre kvalitet end dem fra Føtex/Bilka som jeg plejer at bruge. De passer i øvrigt heller ikke godt nok. De kan godt gå på en almindelig dag, men de holder bare rigtig dårligt! Alt andet er sådan set ligemeget for der er ingen der kommer til at se dem.

Jeg har brug for at der (som jeg håber der er i Illum og Salling) en som kan fortælle mig hvad det er jeg køber, for jeg har ikke råd til at købe flere forskellige fordi de første viser sig at ikke være gode nok!

0

Jeg mener dem Nanna XL koster mellem 70 og 80 kr pr. par. og dem jeg har derfra, har holdt til flere gange, hvis jeg altså ikke er kommet til at rive dem i stykker, men synes nu der skal noget til, før de går i stykker.

Jeg håber du finder nogen du bliver glad for :)

Edit: Det kom måske til at lyde som en reklame for Nanna, hvilket ikke var meningen, selvom jeg synes de er søde her i Århus, var bare lige de eneste jeg kender til :)

Edited by anneton
0

Jeg ved der ligger en i Wolford Roskilde. Femilet forhandler dem også:)

0

Der er også en wolfordbutik i Århus og en stor afdeling i Magasin og der synes jeg de har rigtig godt styr på sagerne :-)

0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at I er så hjælpsomme :bearhug: Tusind tak!

0

Mine wolfotd (købt i undertøjsbutik i Frederiksberg) har holdt så godt! Har vel haft dem på 20-30 gange og ligeså mange vask!! De holder!

0

Der er også en wolfordbutik i Aalborg (gravensgade)

0

enig med de andre.. Wolford er det bedste!! :loveshower:

0

Annonce ♥

Wolford er det bedste!! kan fx løbes i Magasin

0

Wolford er GENIALE, de holder og de kan vaskes, og forhandles i både salling og magasin..... men de er faktisk ret små i str. jeg er en ret langbenet str. 36 og bruger deres str. L, og mener deres største str. er XL ( str.40-44)

selv om du går i en fysisk butik, kan du være sikker på at de IKKE vil lade dig prøve disse strømper før brug. vil istedet anbefale dig at forsøge FALKE, de laver lige så smukke strømper, og har også støre størrelser, min søster ( str. 56) sværger til disse. de holder ikke til maskinvask, men håndvaskes de, kan de stadig holde til 20-25 ganges brug :) disse forhandles også i salling og magasin, og mener også de har selvstændige butikker i både aarhus og KBH

0

Lige et råd med på vejen fra en strømebukse elsker:

• Når buksen er pakket ud så stil dig på enden af strømpen (altså der hvor tæerne skal sidde) og stræk dem godt.

• Ligeledes er det også godt at give dem en gang hårlak og lade dem tørre inden brug.

• Ta en fil og fil dine tånegle nedad inden brug, så undgår man neglene får dem til at løbe både under påføring og i løbet af dagen.

• Tag evt. et par silkehandsker på når de påføres.

God fornøjelse :)

0