Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

617 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har jeg læst hele din tråd igennem (hvem siger natamning ik kan udnyttes ) og fuck hvor er det gennemført.Respekt!!!

Har du modtaget boleoen?? Jeg har nemlig haft kig på den samme.

Og den der skabelon til vifte- som du måtte opgi, er det noget du ligger inde med??? Den ku godt være et godt alternativ til bordhæfter... Tæææænke tænke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det menukort super fedt lavet og er VILD med dine kysseklokker! Hvor store er de? Hvor har du bestilt båndet henne?

Vi holder også selv bryllup i sort og hvidt med rødt også. Må se liiidt nærmere på din tråd ;-) Og du er da velkommen til at komme med indslag i min :-)

0

Del dette indlæg

Fantastisk menukort :biggrin: og geniale kysseklokker :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor lyder det godt det mad der er på menuen, og ja så er den jo flot at kigge på :)

Kan godt lide din snarrådighed (elsker den slags ord) - hmm alt skal være sort eller hvidt, frem med spraydåsen!

Narj, en sej idé med malingen, flot resultat :)

Fuck du er sej

Tvillinge mor og mega kreativ :-)

Total respekt herfra

årh hvor er de fine

Super fint menukort og kysseklokker! :loveshower:

Hvor er det menukort super fedt lavet og er VILD med dine kysseklokker! Hvor store er de? Hvor har du bestilt båndet henne?

Vi holder også selv bryllup i sort og hvidt med rødt også. Må se liiidt nærmere på din tråd ;-) Og du er da velkommen til at komme med indslag i min :-)

Mange tak piger - det er altså bare så dejligt at få feed back på de ting man sidder og bruger tid på (kunne I ikke komme som gæster på selve dagen? haha er ret sikker på at detaljerne ikke bliver set af vores familie)!

Kysseklokkerne er fra Panduro og måler kun 1,5 cm!

Båndet er bestilt her

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg læst hele din tråd igennem (hvem siger natamning ik kan udnyttes ) og fuck hvor er det gennemført.Respekt!!!

Har du modtaget boleoen?? Jeg har nemlig haft kig på den samme.

Og den der skabelon til vifte- som du måtte opgi, er det noget du ligger inde med??? Den ku godt være et godt alternativ til bordhæfter... Tæææænke tænke.

Jeg afbestilte den rent faktisk (var så meget i tvivl, så tænkte at det nok ikke var meningen)! Og ja for søren da, vil meget gerne hjælpe dig - så bare kast mig en besked herinde med din mail, så sender jeg skabelonen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hjerte æske

Vi, h2b og jeg + familien, skal sidde ved et bord for os selv til brylluppet. Derfor har vi bestemt at vi skal have lidt mere i vores æsker end de andre (eller også er det bare fordi klaphatten - MIG - har bestilt for lidt spande hjem), og dermed tvunget ud for at finde andre æsker til os 6 :blink:

Hmm... nå men kunne ikke finde nogen billige i sort/hvid - så må jeg jo i gang igenn :wink:

post-50698-0-62118500-1341127193.jpg

post-50698-0-36898300-1341127494.jpg

post-50698-0-04588900-1341127522.jpg

Redigeret af Hullahop
1

Del dette indlæg

Mine cupcakes stativer

kommer 4 sorte og 3 hvide (de hvide skal jeg lave i dag)!

Kunne igen kun finde de ting jeg ville ha' - i sølv :td: sååååååå var det igen i gang med spray dåsen :)

post-50698-0-16165300-1341127893.jpg

post-50698-0-42046400-1341127928.jpg

post-50698-0-74040600-1341127911.jpg

og det færdige resultat (næsten... pindende der holder etagerne mangler at tørre)

post-50698-0-13459900-1341128009.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Monogrammet på en helt ny måde

HAHAHA... blev ringet op af et par stive gutter igår eftermiddags (H2b's PA var i fuld gang), de havde pludselig lidt tid til overs i programmet... så de ville ringe og drille mig lidt....

De spurgte ind til hvor de kunne finde vores monogram henne *GISP*

Anyway får guidet dem ind på vores private hjemmeside, hvor monogrammet er - og så hørte jeg ikke mere.... fik senere dette billede (jeg er faktisk ret vild med den, men shit - nu er det sgu for real):

post-50698-0-64832900-1341161054.jpg

post-50698-0-04857200-1341161087.jpg

post-50698-0-75772900-1341161123.png

HAHAHAHAHAHAH.... de har gået og slået ham i røven hele dagen, og manden kan dårligt sidde ned.

Redigeret af Hullahop
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fadme KONGE.........og ja jeg har altid haft det lidt svært med navne på kærster tatoveret på ens krop.....men det her er fadme en MEGA sjov oplevelse og historie....... :biggrin::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Wouw... Mange flotte projekt du har lavet... Jeg er faldt for det træ, som du har selv lavet. Ønsker at jeg vil have en sådan til vores bryllup...

:o at din kæreste tør virkelig at få en tattoo på hans baller.... Jeg tør sgu ikke.. hihi... MEN :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Haha - det er altså virkelig sjovt!!

Var han selv helt med på ideen, eller var det noget kammeraterne pressede ham ud i?

Det er fadme KONGE.........og ja jeg har altid haft det lidt svært med navne på kærster tatoveret på ens krop.....men det her er fadme en MEGA sjov oplevelse og historie....... :biggrin::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også en af dem der det svært med navne og kærester og tatoveringer.. men det der -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA-

HAHAHAHA.... Jeg er også færdig af grin hver gang jeg ser ham, eller han kommer med et støn fordi han sidder på den. hahaha.

Han gik med til det med det samme, fordi det har dobbelt betydning for ham. Den vil altid minde ham om mig (og jeg vil ligemeget hvad der sker imellem os, være mor til hans to børn) og så vil den altid minde ham om hans PA - så han er glad og tilfreds. De var først ude i hele monogrammet, men det ville han ikke (hvilket jeg er heeeelt forståelig overfor)!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer