KristineL

Sko-KRISE!

20 indlæg i dette emne

Hej zillaer

Åh nej, de smukke smukke sko som jeg har forelsket mig i, og efter lang tids overvejelse endelig besluttede mig for at købe er UDSOLGT i min størrelse :boohoo::td: Jeg har set dem på Brandos.dk og har skrevet en mail med det spinkle håb om at de måske får flere hjem, men tvivler godt nok på det. Skoene hedder Perfect: Lily og jeg har søgt og søgt men kan ikke finde andre der forhandler dem i Danmark. Kan det virkelig passe??? Hvis der er nogen der er stødt på dem et eller andet sted evt i en brudebutik, må I meget gerne give et tip. Jeg kan næsten ikke overskue aat skulle på jagt igen efter nogen andre sko :boohoo:

Her kommer lige et billede af de fine sko, som jeg virkelig håber kan blive mine.

post-52533-0-10542200-1334501264.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke en dansk side, vel? Har du handlet på den side før? Jeg vil helst undgå at skulle bestille dem hjem fra udlandet, for jeg skal bruge dem d. 18. maj til kjole-fitting og hvad nu hvis de ikke når at komme. Og HVIS de skal sendes retur (hvilket jeg absolut ikke håber på eller regner med) er det nok noget mere besværligt. Men ellers tak for hjælpen, det kan jo være det kan blive nødvendigt at købe dem i UK...

0

Del dette indlæg

Jeg tror sagtens du kan nå at få dem hjem fra UK, når der er over en måned til din fitting, hvis det er en respektabel butik du køber dem fra og du kigger godt på deres "delivery times". Jeg ville være mere bekymret, hvis der kun var et par uger til din fitting. Hvilken størrelse skal du bruge, for resten?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tit købt på engelske hjemmesider, de plejer at være hurtige til at levere og jeg har aldrig haft problemer med returnering hvis varen ikke var som forventet. Men har dog ikke købt på lige den hjemmeside før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ok, jeg satser! :thumbsupsmileyanim: Jeg har trykket på bestil-knappen og krydser fingre for at mine sko kommer snart, og at jeg kan gå i dem (8 cm hæl :blink:) og at de virkelig er så smukke i virkeligheden, som jeg går og håber på :) Ih, jeg glæder mig til de kommer, de er simpelthen PERFEKTE til min kjole, hurra hurra for BK og de søde kommende fruer :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke en dansk side, vel? Har du handlet på den side før? Jeg vil helst undgå at skulle bestille dem hjem fra udlandet, for jeg skal bruge dem d. 18. maj til kjole-fitting og hvad nu hvis de ikke når at komme. Og HVIS de skal sendes retur (hvilket jeg absolut ikke håber på eller regner med) er det nok noget mere besværligt. Men ellers tak for hjælpen, det kan jo være det kan blive nødvendigt at købe dem i UK...

Der købte og fik jeg farvet mine brudesko.. loved it..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra hurra så kom mine fine sko :thumbsupsmileyanim: men desværre er de alt for store :blush::td: Jeg bruger normalt 39 og nogle gange 38 i sandaler, og dem her skal helt klart være en 38, så de må retur. Måske også et long-shot at tage dem i 39, men det er så svært lige at vide, før man har haft futterne i dem. Tror jeg vil have dem i Ivory næste gang, for de er godt nok meget hvide, og så hvid tror jeg alligevel ikke min kjole er. Pollypigen, hvordan sendte du dine retur? De ryger tilbage i samme emballage som de kom i, men hvad med porto? Er det betalt af Elegant Steps, eller skal man selv betale det? Og når jeg nu bytter dem til et andet par, tager de så penge for at sende dem igen?

Ih, håber jeg kan nå at få et nyt par sendt herover inden kjolefitting. De her kom nu ret hurtigt, så jeg håber det går :)

0

Del dette indlæg

Hej Kristine. Ja jeg har bare genfrugt embalagen, som jeg modtog skoene i. Portoen er desværre ikke dækket, når man får sendt til DK, men jeg synes det er de 85 kr. værd, når man tænker på at skoene koster 1/3 af hvad de koster i DK :wink:

Jeg har ikke skrevet på returformularen at de skulle byttes, men at de skulle refunderes. Derefter er jeg gået ind og har bestilt et nyt par på en ny ordre. Det tror jeg går hurtigst, men selvfølgelig har man lidt penge ude at svømme på den måde.

Håber at det hele løser sig, og du får de perfekte sko. Jeg har ihvertfald fundet mine :)

0

Del dette indlæg

Pollypigen, det har du nok ret i. De ryger bare retur og så må jeg lige overveje om jeg tør bestille et nyt par et nummer mindre og i ivory i stedet, eller om jeg bare skal på jagt igen :(

Felinity, tak, det håber jeg også :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer