andersson

diy hårpynt

13 indlæg i dette emne

så fik jeg lavet noget af mit hårsmykke, det er ikke helt færdig, men vil da lige vise det alligevel.

og self også gerne høre meninger om det :fløjt:

regner med det skal sættes på sløret, men er ikke helt sikker, det ene billede er lidt mørkt, men perlerne "stråler" lidt i dagslys, som på det andet.

post-55961-0-79287400-1334563421.jpg

post-55961-0-79568800-1334563440.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

mange tak for alle de gode tilbagemeldinger :thumbsupsmileyanim:

ved ikke hvad metaltråden hedder og er for en slags, havde den til at ligge, men tror godt det kunne have noget med hobby eller blomsterbinderi at gøre, men fremgangsmåden er lidt svær at beskrive.

begyndte med at lave 2 rækker perler på hver der tråd med ståltråd, (havde en lidt tynd og en lidt tykkere tråd) og derefter lavede jeg en ny ståltråd og førte dem ind imellem de andre og puttede perler på samtidig, og hver gang der var behov for det snoede jeg evt kun den ene tråd rundt mellem 2 perler på en af de andre tråde.

lyder besværligt men er meget simpelt når du først er gået i gang. det går næsten af sig selv.

håber du kunne bruge det til noget freundster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak :) Kunne også godt se at der stak flere tråde ud af den, på billedet, så tænkte at det var noget i den stil - men som du selv siger, så er det nok bare noget man skal prøve sig frem med :) Smuk er den i hvert fald!

Min tvivl går dog på at finde det rigtige tråd - for den skal jo kunne tåle at blive bukket og vredet, uden at knække...?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer