D&SHoffgaard

hvor lang tid før bestiller man brudebuket og knaphulsblomsterne?

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som blomster binder vil jeg sige Alt efter hvad du skal ha i skal du som hovedregl bestille den 2-3 uger før. for at være sikker på at de kan bestille de forskælige blomster hjem

Men hvis du ikke har nogle krav til hvilke blomster der skal i er 1 uge før nok :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som blomster binder vil jeg sige Alt efter hvad du skal ha i skal du som hovedregl bestille den 2-3 uger før. for at være sikker på at de kan bestille de forskælige blomster hjem

Men hvis du ikke har nogle krav til hvilke blomster der skal i er 1 uge før nok :-)

Det bliver helt og holdent min kommende mand, der kommer til at stå for det, så jeg har ikke noget at skulle have sagt :biggrin: Men han har ikke helt styr på, hvornår man gør sådan noget. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 4. august.

Var inde og tale lidt med blomsterdamen den 18. april.

Vi forhåndsbookede hende, men skal komme igen ca 3 uger før og aftale detaljerne. :)

(vi går ikke op i traditionen med manden og buketten - her er det mig og min brudeterne der ordner den slags)

Redigeret af Frk Winther
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvornår får/fik I (brudene) jeres brudebuket?

Vi skal ikke sove sammen natten inden brylluppet og jeg har ingen anelse om, hvornår jeg får den. Ligger den i kirken når jeg ankommer eller henter/får den bragt til det sted, hvor jeg skal sove???

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer