BirgitA

Smukke headpieces med fjer

15 indlæg i dette emne

En lille søndagssøgning på etsy frembragte disse, uuuh det er svært at vælge, men jeg tror dog at den første helt sorte med blomst, slør, fjer og perle er lige hvad jeg skal bruge... eller måske den med sorte og en smule hvidt bagved, som er næstsidst i billedserien. ARGH! hjælp søges vist...

Mit hår er langt og blond, og skal sidde i en half up der falder ned over højre skulder - ingen slør.

post-57058-0-89268700-1335100123.jpg

post-57058-0-13189900-1335100277.jpg

post-57058-0-19505000-1335100143.jpg

post-57058-0-76422600-1335100169.jpg

post-57058-0-53673200-1335100203.jpg

Redigeret af BirgitA
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, ja. nummer 4 er også vanvittigt elegant.

Men ja, den sorte vil stå frem og være bemærkelsesværdig. Alternativt kunne jeg finde en hvid i samme model som den sorte... da jeg ønsker den skal sidde nogenlunde som den sorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GUD hvor er de smukke! Personligt, så ville jeg vælge den første. Men det er nok fordi den er sort, og jeg er vild med kontraster.

Ihhh altså. Sådan noget vil jeg også have. Må lige se om jeg kan lure mig til en tråd med din kjole i, så jeg rigtig kan forestille mig det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom H2B lige med en mening også... den første er han ikke vild med. æv!

men nummer 3 går an. Måske jeg skal vælge en der er knapt så fremtrædende? Ej, havde ellers lige set mig varm på nummer 1, men har dog været vild med nummer 3 længe... bum bum. kan kontrasten blive for voldsom med nummer 1, eller er det pjat?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ellers har jeg osse den her på min etzy shop. Perlebroderet blonde på en off-white fjer base. Diskret luksus :wink:

Ej!

Den er PERFEKT! den opfylder mandens håb, mine ideer mht. form og den er knapt så stor og jeg skal jo bære perlesmykker. Musthave.... (mærkert et ekstremt købsbehov snige sig ind på mig)

Susanne... har du et link så jeg kan bestille?

0

Del dette indlæg

ellers har jeg osse den her på min etzy shop. Perlebroderet blonde på en off-white fjer base. Diskret luksus :wink:

Ej!

Den er PERFEKT! den opfylder mandens håb, mine ideer mht. form og den er knapt så stor og jeg skal jo bære perlesmykker. Musthave.... (mærkert et ekstremt købsbehov snige sig ind på mig)

Susanne... har du et link så jeg kan bestille?

det har jeg, den er her:

http://www.etsy.com/listing/92199254/bridal-head-piece-lady-grace-feather

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer