lindaerik

næsbyholm slot?

8 indlæg i dette emne

Hej

Vi kunne godt tænke os at holde vores bryllup på Næsbyholm slot. Er der nogen der har nogen erfaringer med dem? Vi synes det lyder ret godt at de kan skræddersy det hele, så det bliver lige som man vil have det og der f.eks. ikke er sådan noget som en fast menu.

Vi har ikke lagt os helt fast endnu, så jeg kunne også godt tænke.mig at høre om der er nogen der kan anbefale et lign. sted på sjælland?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende :-)

Hvor lang tid i forvejen har I booket? Må jeg spørge hvor meget det kommer til at koste?

Jeg må ind og se lidt nærmere på Jeres planlægning...........

Vi skal faktisk derned på fredag (hele dagen) :loveshower: , hvor vi rigtig skal bryllupsplanlægge med prøvemiddag, bestemme blomster, snakke om en masse praktiske ting m.m. det glæder vi os utrolig meget til.

Vi bookede 13-14 måneder i forvejen og der var allerede meget booket - heldigvis ikke vores bryllupsdato :loveshower:

jeg mener vi giver 1400 kr. pr kuvert (som inkl. en masse ting) + ekstra times fri bar, som vi valgte til, men vi fik også en god pris fordi vi er ret mange og næsten alle overnatter. normalt koster det vidst 1600 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det lækkert :-)

Vi har fået svar fra dem og vi håber på at komme derned til en rundvisning i denne uge eller næste. Glæder mig rigtig meget til at høre om hvordan jeres fredag dernede har været :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lyder det lækkert :-)

Vi har fået svar fra dem og vi håber på at komme derned til en rundvisning i denne uge eller næste. Glæder mig rigtig meget til at høre om hvordan jeres fredag dernede har været :-)

GLÆD jer.. lige så snart hun åbner hoveddøren til slottet så er man bare i himlen :7himmel: vi glæder os også rigtig meget!! skal nok komme med en beretning i min tråd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været dernede idag til rundvisning og hun er jo helt vildt sød, og så får.man jo også en bryllupsplanlægger med i købet. VI har ikke set andre steder, men er enige om at det er STEDET :-)

Det er så fedt at man kan få alt som man vil have det ned til mindste detalje og der ikke er nogen færdig pakke. God tur derned imorgen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer