Thea1989

Brudekjole der er kort foran og lang bagi

17 indlæg i dette emne

Jeg har i lang tid ledt efter min drømmekjole, som skal ligne noget i stil med de to nedenstående:

38351320516929.jpg Prom-Dress-La%20Femme-16037%20White_F.jpg

Jeg er bare ikke så begejstret for at købe den på nettet. Jeg vil meget gerne prøve kjolen i en butik.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe nogen i stil med de to kjoler??

Jeg synes det er utrolig svært at finde noget........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke mødt en kjole i virkeligheden som ser sådan ud - men har heller ikke ledt efter en.

Måske det var en mulighed at købe en hel lang kjole og så få en skrædder til at korte forside af? Den skal selvfølgelig være egnet til det i modellen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke lige hvor du er fra, men ved Frøken Fie i Randers forhandler mærket...

http://www.frkfie.dk/products.php?submenu=4&orderBy=name&filterBy=brand&brandid=7

Kan ikke lige se de 2 kjoler du søger på hendes hjemmeside, men derfor kunne det jo være hun har dem hængede i butikken...

0

Del dette indlæg

Har du prøvet at gå i sådan en model?? Jeg var nemlig til noget fest for noget tid siden, hvor heg havde sådan en mode på - bare i en festkjole, og jeg var ved at blive sindsyg af den :angry: hvergang jeg tog et skridt, fik jeg det lange af kjolen ind mellem mine ben, og det var bare så træls........

Og jeg ville da synes det ville være mere træls hvis det var min brudekjole der gjore det :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer