nette03

erfaringer med itailor.com?

12 indlæg i dette emne

Vi sidder og overvejer at bestille et jakkesæt til H2B fra itailor.com - Men vil da gerne høre om der er nogle, der har prøvet at bestille derfra?

Vi synes umiddelbart, at det virker meget proffessionelt, men man kan jo aldrig vide :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min hr. mand har fået en skjorte derfra, og han var ovenud tilfreds. Og da han er uddannet skrædder, går jeg ud fra, at han ved hvad han snakker om :biggrin: Vi overvejede også at bestille et jakkesæt til ham, men det ender det vidst ikke med. Men skjorterne kan de i hvert fald finde ud af :)

0

Del dette indlæg

Ellers kan en god guideline være at tjekke trustpilot.dk. her skriver du internet adressen, så får du en vurdering af mange andre brugere mht deres oplevelse af bestillinger derfra. Den side har reddet mig fra at købe mange steder, hvor man kan risikere at blive (undskyld sproget) taget i tøven.

Vh Jeanette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det nogle syntes er godt syntes andre måske ikke godt og nogle anmeldelser kan være meget subjektive (og direkte falske). Vi har oplevet at få en anmeldelse på Trustpilot fra en pige som aldrig har brugt os og formentlig aldrig har oplevet os og bryllupsklar fik så også lige en på haten samtidig. Men det kan være en god rettesnor. Personligt ville jeg aldrig turde at købe et jakkesæt over nettet. Det kan godt være det er gammeldags men tænker Hvad nu hvis ikke det passer. Det eneste jeg kan driste mig til at købe uden at prøve dem er et par Meyer bukser (og selvfølgeilg skjorter) fordi jeg har flere af dem og ved hvad størrelse og længde jeg skal have. Derudover foretrækker jeg at støtte de danske detailhandlere. Så vidt jeg kan se er det et firma i USA. Så skal der jo betales told.

0

Del dette indlæg

Hvor godt at høre, Carina.

Ja, hvis han er uddannet skrædder stoler jeg på ham!! :biggrin: Og hvis de kan lave skjorter kan de garanteret også lave jakkesæt.

Ja, altså, jeg tør selvfølgelig ikke at love, at et jakkesæt bliver helt fantastisk :blush: Men det er i hvert fald utrolig vigtigt, at I måler helt præcist :)

Pøjpøj med det - jeg glæder mig til at høre hvordan det ender, hvis I altså ender med at bestille derfra :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det nogle syntes er godt syntes andre måske ikke godt og nogle anmeldelser kan være meget subjektive (og direkte falske). Vi har oplevet at få en anmeldelse på Trustpilot fra en pige som aldrig har brugt os og formentlig aldrig har oplevet os og bryllupsklar fik så også lige en på haten samtidig. Men det kan være en god rettesnor. Personligt ville jeg aldrig turde at købe et jakkesæt over nettet. Det kan godt være det er gammeldags men tænker Hvad nu hvis ikke det passer. Det eneste jeg kan driste mig til at købe uden at prøve dem er et par Meyer bukser (og selvfølgeilg skjorter) fordi jeg har flere af dem og ved hvad størrelse og længde jeg skal have. Derudover foretrækker jeg at støtte de danske detailhandlere. Så vidt jeg kan se er det et firma i USA. Så skal der jo betales told.

Nej vi ved godt det er risikabelt, men det er vel ikke anderledes end at jeg købte min kjole i Kina - der var der jo heller ingen garanti for at den passede, og den kunne være blevet taget i tolden.

Grunden til at vi vil købe over nettet er, at vi ikke kan finde det han gerne vil have: et lyst jakkesæt med vest i samme materiale som selve sættet... Det har været umuligt at finde for os - vi har kun kunnet finde det i mørkegråt og sort.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor godt at høre, Carina.

Ja, hvis han er uddannet skrædder stoler jeg på ham!! :biggrin: Og hvis de kan lave skjorter kan de garanteret også lave jakkesæt.

Ja, altså, jeg tør selvfølgelig ikke at love, at et jakkesæt bliver helt fantastisk :blush: Men det er i hvert fald utrolig vigtigt, at I måler helt præcist :)

Pøjpøj med det - jeg glæder mig til at høre hvordan det ender, hvis I altså ender med at bestille derfra :biggrin:

Ja vi måler flere gange efter anvisningen på hjemmesiden, så vi er sikre på, at målene er rigtige!

Tak for pøj :)

0

Del dette indlæg

Jeg har selv købt 2 skjorter på iTailor og kvaliteten har der ikke været en finger at sætte på. Den første var dog for kort, så den kunne knapt nå ned i bukserne, men det fandt jeg senere ud af var min egeh skyld da jeg ikke havde målt mig selv rigtigt. Hvis ikke jeg havde fundet mit drømmejakkesæt her i Svendborg, så var min plan fra starten at jeg ville bestille mit tøj derfra. Jeg har også 2 slips fra iTailor som også er i en super kvalitet.

Min konklusion må være at jeg ikke ville være bange for at bestille et jakkesæt. Kvaliteten af syningerne er der i hvert falt ikke noget i vejen med, og stoffet er også i ganske glimrende kvalitet (for skjortestof i hvert fald)

Hvis det ender med at blive en iTailor model, så vil jeg iogså rigtig gerne vide om det er iorden, for så kunne jeg godt finde på at bestille et sæt, blot for at have et ægte skræddersyte jakkesæt.

Redigeret af jeskris
0

Del dette indlæg

Jeg har selv købt 2 skjorter på iTailor og kvaliteten har der ikke været en finger at sætte på. Den første var dog for kort, så den kunne knapt nå ned i bukserne, men det fandt jeg senere ud af var min egeh skyld da jeg ikke havde målt mig selv rigtigt. Hvis ikke jeg havde fundet mit drømmejakkesæt her i Svendborg, så var min plan fra starten at jeg ville bestille mit tøj derfra. Jeg har også 2 slips fra iTailor som også er i en super kvalitet.

Min konklusion må være at jeg ikke ville være bange for at bestille et jakkesæt. Kvaliteten af syningerne er der i hvert falt ikke noget i vejen med, og stoffet er også i ganske glimrende kvalitet (for skjortestof i hvert fald)

Hvis det ender med at blive en iTailor model, så vil jeg iogså rigtig gerne vide om det er iorden, for så kunne jeg godt finde på at bestille et sæt, blot for at have et ægte skræddersyte jakkesæt.

Havde slet ikke set dit indlæg.

Nå men så er vi da meget fortrøstningsfulde, når du har været så tilfreds. Jakkesættet er lige blevet bestilt den anden dag, og de skriver at der er 6-8 ugers leveringstid.

Men jeg skal nok lige skrive om resultatet, når det engang dukker op :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer