Skive1986

Bager som bager glutenfrit?

9 posts in this topic

Hej

Jeg har en lillebror med glutenallergi, og når vi andre skal spise bryllupskage vil jeg gerne der er noget lækkert til ham også.

Er der nogen som kender noget til en konditor som bager glutenfrit i det midtjyske?

0

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men kan en bager ikke bage uden gluten, hvis man spørger? Det kan vi andre almindelige dødelige, så en bager må da om nogen kunne gøre det endnu bedre???

Jeg håber da, at du finder en, så din bror også kan få et stykke dejlig bryllupskage ;)

0

Jeg er ret sikker på at samtlige bagere du spørger kan bage glutenfrit! :)

Du kan med al sandsynlighed bestille en glutenfri lille lagkage eller lignende - så han også kan få noget lidt "specielt" nu når i andre skal have lækker bryllupskage.. :)

0

De to har spurgt indtil videre har sagt nej.. Det er for stort et projekt til en person

0

Annonce ♥

Det kræver nemlig rigtig meget ja, hele bageriet skal rengøres grundigt før "brødet" kan bages.. Kan I ikke selv bage det, eller din mor måske? (tænker at hun har bagt til han før? :) )

0

Jo min mor kan godt bage til ham :) Vil bare så gerne at han får noget lækkert i samme stil som os andre

0

Minmave.dk de har en krageklub, er sikker på der er en der kan hjælpe dig

0

Jeg har fantastiske opskrifter på glutenfri bryllupskager, hvis det var noget - da jeg selv er gluten- og laktoseintolerant?! Vi får feststedet til at bage en glutenfri bryllupskage med min opskrift til hjælp :wink:

Mailer den gerne.... :)

0

Annonce ♥

Det skal bare være en lille en eftersom det kun er en person som skal have glitenfrit :)

0