LEAntropisk

Havebryllup - Mere Beretning! Flere fra photolocation

1,093 indlæg i dette emne

Inspiration til bryllupsbillederne

Jeg har også kigget lidt på inspirationsbilleder til fotos af os. Er personligt ikke så vild med de almindelige billeder, hvor manden står og holder om damen og de så bare smiler. Vil gerne have et mere sjovt og afslappet look og det er H2B også enig i. Det er trods alt ham der nok får mest at skulle have sagt, lige på dette område, da han er fotograf.

Synes disse billeder er skønne!

post-58951-0-99401500-1346140436.jpgpost-58951-0-52473500-1346140446.jpgpost-58951-0-52183300-1346140456.jpgpost-58951-0-39381600-1346140489.jpgpost-58951-0-52863000-1346140468.jpgpost-58951-0-93885100-1346140501.jpgpost-58951-0-34297100-1346140517.jpgpost-58951-0-88899400-1346140535.jpgpost-58951-0-45344500-1346140560.jpgpost-58951-0-17123500-1346140572.jpg

Redigeret af LEAntropisk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DIY æske til ringene

Jeg synes denne her kasse er SÅ sød til ringene! Sådan en vil jeg HELT sikkert lave!

Så hvis nogen ser en flad cigaræske med to rum et sted, så sig endelig til!

post-58951-0-62128400-1346141134.jpg

Redigeret af LEAntropisk
0

Del dette indlæg

Jeg synes de her billeder er rigtig søde. Overvejer at lave et til Martin eller lave en masse forskellige og bruge dem til dekoration til brylluppet, fx. på badeværelset, ved indgangen mm.

Synes især det med alle de kendte par er sødt og det med de forskellige datoer. Det kunne være et rigtig fint billede, der kunne hænge ved kontoret eller i soveværelset.

post-58951-0-54544000-1346138938.jpgpost-58951-0-29828300-1346138949.jpgpost-58951-0-09699000-1346138959.jpgpost-58951-0-62031100-1346138969.jpg

Wow... Jeg er generelt ikke til pynt i mit hjem, vi bor ekstremt minimalistisk... Men her blev jeg fanget... Synes også at det med de kendte navne er super fed idé (ville nok skifte nogen af dem ud med nogle af vores "idoler")... Og så synes jeg at stilen fra det helt hvide billede er super fed - måske jeg ville kombinere de to...

Nu har jeg i hvert fald gemt billedet på min pc, så taaaaaaak for inspirationen!! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Jeg synes de her billeder er rigtig søde. Overvejer at lave et til Martin eller lave en masse forskellige og bruge dem til dekoration til brylluppet, fx. på badeværelset, ved indgangen mm.

Synes især det med alle de kendte par er sødt og det med de forskellige datoer. Det kunne være et rigtig fint billede, der kunne hænge ved kontoret eller i soveværelset.

post-58951-0-54544000-1346138938.jpgpost-58951-0-29828300-1346138949.jpgpost-58951-0-09699000-1346138959.jpgpost-58951-0-62031100-1346138969.jpg

Wow... Jeg er generelt ikke til pynt i mit hjem, vi bor ekstremt minimalistisk... Men her blev jeg fanget... Synes også at det med de kendte navne er super fed idé (ville nok skifte nogen af dem ud med nogle af vores "idoler")... Og så synes jeg at stilen fra det helt hvide billede er super fed - måske jeg ville kombinere de to...

Nu har jeg i hvert fald gemt billedet på min pc, så taaaaaaak for inspirationen!! :7himmel:

Jamen velbekomme! :biggrin:

Synes også bare de er fine og hvis det bliver gjort som på det hvide billede, er det jo stadig super minimalistisk og fedt at gøre det personligt med egne "idoler" :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej nogle flotte par billeder du har fundet til inspiration! Jeg kan rigtig godt lide det med stjernekasterne og det, hvor de står på badebroen.. :-) jeg vil også helst have billeder der ikke ser for opstillede ud..

0

Del dette indlæg

Jamen velbekomme! :biggrin:

Synes også bare de er fine og hvis det bliver gjort som på det hvide billede, er det jo stadig super minimalistisk og fedt at gøre det personligt med egne "idoler" :)

Jaaa, sidder allerede og bliver vildt inspireret af alle de par jeg elsker... Hehe...

Jeg skal helt klart have David & Victoria (Beckham) med... Og Jack & Jackie (Kennedy)... :heart:

0

Del dette indlæg

Jaaa, sidder allerede og bliver vildt inspireret af alle de par jeg elsker... Hehe...

Jeg skal helt klart have David & Victoria (Beckham) med... Og Jack & Jackie (Kennedy)... :heart:

Jeg tillader mig lige at komme med en lille tanke :) På billedet ser det ud til, at det er par, som enten er fra eventyrets verden eller par, som er blevet sammen til døden, dem skilte. Dermed er David og Victoria jo lidt ude af kontekst - i hvert fald på dét grundlag, for vi ved jo endnu ikke, om de bliver sammen...

Men ellers en skøn tanke at gøre det personligt med jeres idoler :)

0

Del dette indlæg

Jeg tillader mig lige at komme med en lille tanke :) På billedet ser det ud til, at det er par, som enten er fra eventyrets verden eller par, som er blevet sammen til døden, dem skilte. Dermed er David og Victoria jo lidt ude af kontekst - i hvert fald på dét grundlag, for vi ved jo endnu ikke, om de bliver sammen...

Men ellers en skøn tanke at gøre det personligt med jeres idoler :)

Dét kan du have ret i... :wink:

Det er selvfølgelig lidt ærgerligt at have et kærligheds-billede med par som er blevet skilt!! Jeg holder mig til mennesker som er blevet sammen til døden skilte dem!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Aiiii hvor er det bare en masse fede billeder og ideer du har..... :cheerleader3:

Tror bestemt at din Dåse ide kan blive rigtig god...

Og de der rammer, de er da vildt fede... tænker jeg måske skal tyv stjæle den med dato´erne... :biggrin:

Du stjæler bare alt du vil :)

0

Del dette indlæg

Aiiii hvor er det bare en masse fede billeder og ideer du har..... :cheerleader3:

Tror bestemt at din Dåse ide kan blive rigtig god...

Og de der rammer, de er da vildt fede... tænker jeg måske skal tyv stjæle den med dato´erne... :biggrin:

Du stjæler bare alt du vil :)

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi planlægger nu tre forskellige bryllupper...

Godt der stadig er længe til vi skal giftes!

Vi er idag blevet enige om at planlægge tre bryllupper... Ja... Tre.

Bryllup et: i sommerhus i Fjerritslev med udendørs vielse og backup telt i tilfælde af regn.

Bryllup to: i præstegård i Hvide Sande med borgerlig vielse på Ringkøbing rådhus.

Bryllup tre (backup-plan): fest i mine forældres baghave og borgerlig vielse på Aalborg Rådhus ( i tilfælde af at vi ingen penge får sparet op)

Jeg bliver træt bare ved tanken.

Men tror det er smart. For vi får to meget forskellige havefester/bryllupper i hhv Fjerritslev og Hvide Sande. Så nu planlægge vi efter disse feststeder.

Så er der heller ikke stress hvis det bliver det ene og ikke det andet. Bum.

Nu jeg ser det op skrift virker det dumt. Men jeg tror alligevel det giver lidt ro. Hvis det bliver Hvide Sande bliver det sådan og sådan og sådan. Hvis det bliver i Fjerritslev bliver det sådan og sådan og sådan. Og begge fester er gode og fine og perfekte på hver deres måde, så alt er godt uanset hvad vi vælger.

Men gentager lige: godt der er længe til!

Redigeret af LEAntropisk
0

Del dette indlæg

Rigtig lækre inspirationsbilleder du har, har sørme stjålet en del af dem, for hold da op :fløjt: :lol:

og så lige sådan en her :respekt: , fordi I vælger planen med at planlægge 3 bryllupper . Så er I dækket godt ind.....er meget spændt på at følge dig og se hvad det hele ender med... :loveshower:

0

Del dette indlæg

En nem og billig ide til bordpynt er selvfølgelig dåserne, men også alle former for glas fra marmelade- kartofler- pizza/pastasauce mm...vask glassene grundigt,find nogle kønne servietter som passer til jeres tema og farver,lim det yderste lag af servietten på med decuoagelim (motivdelen) og lad det tørre. det passer både til vaser og lys ( som får et dejligt skær gennem servietten) Sæt dem evt. på spejle af forskellig størrelse, hvilket får det til at syne af mere og igen giver et dejligt skær ud i rummet.

Og afklippede blomsterhoveder drysset på bordet imens du kun har lys i glas virker altså også rigtigt fint. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en fin idé at planlægge 3 bryllupper... Så er du forberedet ligegyldigt hvad det ender med... Jeg ville gøre det samme, hvis jeg ikke kunne få garanti på ønske-stedet lige med samme... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Bliver mere og mere glad for tanken om Hvide Sande

Jeg er godt nok allerede træt bare ved tanken, men jeg kan mærke at jeg varmer mere og mere op til bryllup i Hvide Sande, selvom vielsen bliver på rådhuset.

Tænk hvis der er godt vejr, så kan vi tage på stranden søndag. Der tager under fem min at gå der ned.

Og der er boblebad og sauna.

Ih.

Redigeret af LEAntropisk
0

Del dette indlæg

Elsker elsker elsker din tråd..

Hvad er dit navn på pinterest, vil rigtig gerne følge dig der inde. Mit er http://pinterest.com/lindasjakobsen/

Hehe tak.

Mit brugernavn der inde er LEAntropisk som her. Url'en er

http://pinterest.com/leantropisk/

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer