LEAntropisk

Havebryllup - Mere Beretning! Flere fra photolocation

1,093 indlæg i dette emne

Nåååh på den måde, det har jeg da vidst misset! eller glemt :blush:

Men så kan jeg godt se problemet..

Så er det en god fordel at være viet inden festen vil jeg mene :biggrin:

Hehe sådan kan det gå, når der er så mange spændende tråde her inde! :)

Og ja, helt klart en fordel, men nu må vi se hvad vi ender med at gøre. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjoler fra Asos

Har kigget lidt på Asos, for nogle gange kan man jo være heldig.

Lige nu er der tre der er ret fine!

Se her!

Jeg stemmer for nr 1! Eller 2.... De minder lidt om hinanden og er ret søde :)

Jeg er også helt forelsket i nummer 1 :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kreative ideer

Nu har jeg endelig fået afleveret mit speciale og venter faktisk bare på at kunne forsvare det, her den 19. Det bliver dejligt at få det ud af verdenen.

Så håber jeg bare at kunne få et job, så vi kan komme igang med at spare op!

Tiden efter afleveret speciale har jeg bl.a. brugt på at lave en nøglekæde i Hama perler og nu sidder jeg lidt og ønsker, at der var noget jeg kunne bruge det til, til brylluppet. Overvejer at lave en nøglekæde til alle de søde piger der hjælper mig. Eller måske lave små hjerter og sætte på bordene eller invitationerne.

Men ellers ved jeg ikke rigtigt hvordan man ellers kunne få det flettet ind.

Nogen der har erfaring med at bruge Hama perler i forbindelse med DIY til brylluppet?

0

Del dette indlæg

Billeder af feststedet i Hvide Sande

Jeg er virkelig blevet glad for ideen om Hvide Sande, så meget at jeg måske bliver lidt ærgelig hvis det ikke bliver til noget. :td:

Men tænkte jeg lige ville dele et par billeder med jer her inde.

Disse to har jeg fundet på nettet: Hele herligheden og "festsalen".

post-58951-0-55515400-1346342773.jpgpost-58951-0-22745700-1346342786.jpg

Disse billeder er fra et af årene vi var der. Der er ikke langt fra Præstegården og så til stranden, man skal næsten kun lige over en klit. Stranden er dejlig, når vejret er fint. Og der er vand på begge sider af præstegården, så der er SÅ fin en udsigt.

post-58951-0-14005900-1346343110.jpgpost-58951-0-93212000-1346343123.jpg

Ud over de skønneste omgivelser er der rigtig lækre rum til vores gæster, der er fint stort køkken, der er stor "forhave" til selve festen og fin "baghave" til receptionen+kage efter vielsen.

Og dagen efter kan folk gå på standen, i boblebad, sauna, dampbad, fitness rum og endda sidde og læse lidt i biblioteket.

Ih der er SÅ hyggeligt og jeg er SÅ ked af, at vi ikke skal en tur til Hvide Sande i år, som vi har været så mange år nu.

Suk...

Må. ikke, glæde. mig. for. meget.

:shooter: :shooter: :shooter:

Dette sommerhus var vores 2. valg. Vi besluttede dog at blive "hjemme"...

0

Del dette indlæg

Billeder af feststedet i Hvide Sande

Jeg er virkelig blevet glad for ideen om Hvide Sande, så meget at jeg måske bliver lidt ærgelig hvis det ikke bliver til noget. :td:

Men tænkte jeg lige ville dele et par billeder med jer her inde.

Disse to har jeg fundet på nettet: Hele herligheden og "festsalen".

post-58951-0-55515400-1346342773.jpgpost-58951-0-22745700-1346342786.jpg

Disse billeder er fra et af årene vi var der. Der er ikke langt fra Præstegården og så til stranden, man skal næsten kun lige over en klit. Stranden er dejlig, når vejret er fint. Og der er vand på begge sider af præstegården, så der er SÅ fin en udsigt.

post-58951-0-14005900-1346343110.jpgpost-58951-0-93212000-1346343123.jpg

Ud over de skønneste omgivelser er der rigtig lækre rum til vores gæster, der er fint stort køkken, der er stor "forhave" til selve festen og fin "baghave" til receptionen+kage efter vielsen.

Og dagen efter kan folk gå på standen, i boblebad, sauna, dampbad, fitness rum og endda sidde og læse lidt i biblioteket.

Ih der er SÅ hyggeligt og jeg er SÅ ked af, at vi ikke skal en tur til Hvide Sande i år, som vi har været så mange år nu.

Suk...

Må. ikke, glæde. mig. for. meget.

:shooter: :shooter: :shooter:

Dette sommerhus var vores 2. valg. Vi besluttede dog at blive "hjemme"...

Okay :) Det er virkelig et dejligt sted

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEDE links - dem må jeg huske at kopiere over i min egen tråd når jeg er ved en computer ;-)

Ja er de ikke bare super fine?

Jo, helt vildt! - og så foregår det ene bryllup i Austin, Texas (og et andet af brudeparrene er derfra) som nok er ultimativt min yndlingsby, hvilket giver et ekstra plus i min bog. Også selvom det egentlig ikke er væsentligt for bryllupperne :wink:

Nu hvor jeg er ved computer igen fik jeg også kigget på din nøglekæde - den er super fin! Og jeg synes da bestemt det lyder som en god ide at lave en gave til dine søde hjælpere - jeg ville i hvert fald bliver glad for sådan en fin gave :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige læst din tråd igennem fra ende til anden, synes bare det virker som nogle fantastiske ideer I har, er vidt med ideen om up inspirationen kombineret med havebryllup, så fedt.. Overvejede lige lidt om vi skulle sadle om, dine inspirationsbilleder ser så godt ud, men på den anden side, så passer det ikke så godt til vores lokaler, men fedt og hyggeligt er det.. Det bliver spændende at følge med i din vidre planlægning :)

0

Del dette indlæg

FEDE links - dem må jeg huske at kopiere over i min egen tråd når jeg er ved en computer ;-)

Ja er de ikke bare super fine?

Jo, helt vildt! - og så foregår det ene bryllup i Austin, Texas (og et andet af brudeparrene er derfra) som nok er ultimativt min yndlingsby, hvilket giver et ekstra plus i min bog. Også selvom det egentlig ikke er væsentligt for bryllupperne :wink:

Nu hvor jeg er ved computer igen fik jeg også kigget på din nøglekæde - den er super fin! Og jeg synes da bestemt det lyder som en god ide at lave en gave til dine søde hjælpere - jeg ville i hvert fald bliver glad for sådan en fin gave :thumbsupsmileyanim:

Tak :)

Håber at kan få proppet Hama perlerne ind på anden vis også, de er så fine at arbejde med :D

0

Del dette indlæg

Har lige læst din tråd igennem fra ende til anden, synes bare det virker som nogle fantastiske ideer I har, er vidt med ideen om up inspirationen kombineret med havebryllup, så fedt.. Overvejede lige lidt om vi skulle sadle om, dine inspirationsbilleder ser så godt ud, men på den anden side, så passer det ikke så godt til vores lokaler, men fedt og hyggeligt er det.. Det bliver spændende at følge med i din vidre planlægning :)

Ih jeg synes også jeg bliver inspireret alle mulige steder fra, når jeg kigger rundt her inde, så kender godt det med at få nye ideer hele tiden :D

0

Del dette indlæg

Færdig!

Hurra! For en uge siden, blev jeg endelig færdig med min uddannelse og kan nu kalde mig cand.scient.bibl og arbejdsløs!

Det betyder at jeg nu har tid til at tænke bryllup, men det betyder også at vi ikke har nogle penge. Hurra og øv.

Jeg satser stærkt på, at det hele nok skal gå. Det er jo ikke et ekstravagant bryllup vi vil have, bare en god fest med de bedste mennesker i vores liv.

Men nu håber jeg, at jeg så småt kan begynde at være her inde igen, med mit DIY til brylluppet og planlægning.

Håber virkelig også snart, at vi får noget klarhed på, hvor brylluppet skal holdes.

Det var en lille update på hvad der sker her hjemme. Håber alle i smukke B2Bs har haft en skøn jul!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh Lea.

Mange gange tillykke med det kommende bryllup, og tillykke med at du er færdig uddannet :denmarkflag: , men er til gengæld ked af og hører at du er arbejdsløs. :td: - men som du selv skriver, så kan du tænke mere på brylluppet

Jeg har først set din tråd nu, og bliver helt glad af at læse den, både om jeres tema og om dine super fede STD kort

Håber det hele i sidste ende kommer til at gå i den rigtige retning :biggrin: - og glæder mig til at følge med i din tråd

0

Del dette indlæg

Tillykke med at du er færdig!! Det er altid skønt at slutte noget man længe har arbejdet frem mod:) Men super ærgerligt at du nu står uden job. Er dog sikker på der nok skal dukke noget op og indtil da kan du jo fornuftigt bruge tiden herinde<3

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer