frk.ba

Jeg har hylet 2 timer idag:( r

43 posts in this topic

Min kjole passede ikke! Min talje og mit bryst var som et telt og fladt som et strygebræt - Kjolen var lagt alt for meget ud. og blondeærmerme var ikke lagt nok ind - trods 4 tilretninger.

Der stod jeg - 2 dage før brylluppet - og kiggede på min lunafigur. Jeg bad damen om at få den lagt ind (en brudekjole må gerne holde lidt på det løse), hvorefter hun prikker mig på ryggen og siger "det kan vi godt, men prøv lidt at se en rygdelle du så får" :blink:

Jeg insisterer mens damen fortsat snakker om min tykke ryg "men det er jo mig der skal have kjolen på, ikke hende".. :pokey:

Det eneste jeg tænker i det øjeblik - mig stående ved alteret med ryggen til folk, præsten holder sin lange tale, mens mine rygdeller dasker ned af gulvet..

Min mor (der tænker lidt mere klart end jeg idag) beder dem om at rette kjolen, så den blir som lovet da jeg købte den.

Jeg forlader grædende butikken, føler mig som en hval og glæder mig på ingen måde til at få kjolen på lørdag.

(efter jeg har forladt butikken har min mutti vidst talt med store bogstaver :shooter: )

Helt ærligt - jeg hylede i to timer.. Kjolen blev solgt til mig, den sad smukt og gav mig flot figur - pludselig var det væk. og hvis det sku rettes til var det "på eget ansvar og med risiko for (rygdelleslaskning").

Da jeg hentede kjolen var tilretningen super - og den sad perfekt., Hvorfor skulle jeg så trækkes igennem kjolehelvede to, TO dage for mit bryllup. og efter 4 tilretninger. Er ærlig talt meget skuffet. Der skulle jeg stå og føle mig som luna, med deller så lange som evige postammebryster :pokey:

Nå, nu glæder jeg mig til at få min kjole på, men det er svært at falde ned efter idag :blink:

Sku bare ud med lidt galde..

0

Annonce ♥

Ej øv da det lyder træls!!!!

Sender lige :bearhug: :bearhug: :bearhug: og håber at det hele falder på plads!

0

Øv altså.... Godt du er blevet glad igen og den skrædder skulle da skamme sig. Prof vejledning - ja tak! Dumme bemærkninger og ufølsomme råd -nej tak!

0

Man undrer sig over nogen mennesker engang imellem ..... de VED, at de har at gøre med en hyper sensitiv tøs at gøre, der skal giftes om et par dage og er totalt oppe på dupperne omkring ALT og specielt kjolen .... så smider man altså bare ik sådan nogen latterlige kommentarer.

0

Annonce ♥

Man undrer sig over nogen mennesker engang imellem ..... de VED, at de har at gøre med en hyper sensitiv tøs at gøre, der skal giftes om et par dage og er totalt oppe på dupperne omkring ALT og specielt kjolen .... så smider man altså bare ik sådan nogen latterlige kommentarer.

... Og pludselig er jeg enig med dig i din anmeldelse af pågældende butik.. :pokey:

0

Det værste var at der ikke var det mindste konstruktive i det - mere noget der mindede mistænkeligt om dovenskab.

Kjolen er nu smuk smuk smuk - men det krævede 2 timers ekstra tilretning :shooter:

0

Åh Gud .... var det nede i Glamour ? ;) hehe. Ja, det var desværre ik helt min kop the og ham den gamle dernede .... han var da flink nok, men hele var bare SÅ mærkeligt og akavet, hehe

Edited by MariaSchmidt
0

ja, det var det... Og har egentlig været rigtig fint tilfreds - indtil idag.

Jeg synes egentlig ikke jeg er mega sensitiv, men jeg følte mig godt nok trådt på. Min mor plejer heller ikke at blive gal, men der kom løvemoderen vidst frem :shooter:

Der var heller ikke den ting de ikke ville gøre vi kom igen..

Jeg er SÅ glad for min kjole, men liiidt bitter over at få dagen ødelagt at en dame der synes jeg er fed på ryggen :blink: (Jeg er en str. 42 i normalt tøj, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med)

Edited by frk.ba
0

Annonce ♥

Syns også det er en latterlig kommentar .... men bare kjolen er klar til lørdag ! :)

0

Ei hvor dumt!!

Håber du får en skøn dag, hvor du føler dig smuk!!

0

Kjolen er klar - jeg tog den med hjem efter anden prøvning idag. Den er smuk, og jeg blir smuk (håber jeg), det er bare kampen om at få den rettet til som jeg ønskede der har været bæ.

Nu har jeg snuppet den, så kan de ikke lave mere ravage :tunge:

Og igen tak :lol:

0

haha .... jeg havde vist også taget den med mig .... jeg var flegnet TOTALT, haha .... og havde sendt den til en rigtig skrædder :P

0

Annonce ♥

Hold da op, en forfærdelig oplevelse! :o Jeg er virkelig glad for at det endte godt, trods alt. Men hvor er det dog UTROLIGT at du har fået sådan en behandling. Det er da virkelig mennesker uden empati!

Selvfølgelig bliver du smuk på lørdag! Men kan godt forstår du måske er lidt mut over den oplevelse i dag.

0

Sådan en dum kælling - ja undskyld, men jeg bliver sku lidt sur når jeg læser sådan noget :pokey:

Det er jo slet ikke kunde service - håber godt nok at hun lige nu sidder med en meget dårlig smag i munden :shooter:

Men jeg er da glad for at høre at du fik din kjole, og at den nu bare sidder som den skal :loveflag:

Håber at I får en fantastisk dag på lørdag :7himmel: :7himmel: :7himmel:

Mange knus fra Lisbeth :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Edited by Andrup pigen :))
0

Jeg er helt enig med de andre - fantastisk tarvelig kommentar og dårlig service....det lugter af, at de ikke gad rette yderligere på den, men godt I insisterede på den sidste tilretning, og at kjolen nu igen sidder smukt. De skulle skamme sig, og jeg synes, det ville være på sin plads, hvis de blev konfronteret med din oplevelse af deres "service"....

0

Pu ha hvor jeg føler med dig. Sikke en oplevelse :td:

Håber det hurtigt er glemt det hele , for nu skal vi jo snart giftes datosøster :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :loveboard:

0

Annonce ♥

Arj, hvor er jeg ked af at høre det, og så så tæt på jeres store dag :(

Hvor er det dog mærkeligt, at kjolen sådan har ændret sig, har de tilrettet den forkert én ad gangene?

Glad for, at den nu igen er smuk! Godt du forhindrer dem i at lave mere ravage!

0

Årh for pokker, de burde vide at bruden har det sidste ord! Kan godt forstå du skulle ud med det, sikke en latterlige måde butikken håndterede det på! shame on them :sm:

0

Utroligt som nogen mennesker ikke ejer almindelig pli!!

Men det vigtigste er at kjolen stadig er svaret på alle dine drømme :heart:

0

Arj, hvor er jeg ked af at høre det, og så så tæt på jeres store dag :(

Hvor er det dog mærkeligt, at kjolen sådan har ændret sig, har de tilrettet den forkert én ad gangene?

Glad for, at den nu igen er smuk! Godt du forhindrer dem i at lave mere ravage!

Den var simpelthen blevet lagt alt for meget ud - og for lidt ind igen =/

Tak for alle svarere, dejligt med lidt opbakning :wink:

0

Annonce ♥

Møg sælger, hvad er det for en latterlig kommentar :pokey: :pokey: :pokey:

0

Den var simpelthen blevet lagt alt for meget ud - og for lidt ind igen =/

Tak for alle svarere, dejligt med lidt opbakning :wink:

Sikke noget rod altså! Vor Herre Bevares! Sikke en lettelse, at den endelig er blevet fin igen så :)

0

Puha da en grim oplevelse, og så tæt på brylluppet :o Det kan jo slå enhver brud ud...

Hvor er det godt at høre, at kjolen endte med at blive, som du drømte om :loveshower: Så skal det nok blive en rigtig dejlig dag :biggrin:

0

Øv hvor en træls oplevelse så tæt på brylluppet!! Tror også jeg ville gå helt i panik.

Men godt der var en løsning alligevel.

Edited by nette03
0

Nu glæder vi os til at høre bryllupsberetning og se billeder af din fine kjole...jeg håber du får den mest fantastiske dag idag :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0