Rolle2805

chair covers

36 indlæg i dette emne

prøv dette link. http://www.ebay.com/...covers&_sacat=0

Det er til ebay.... jeg vil anbefale dig at lave en paypal konto, for så kan du se præcis hvor meget det kommer til at koste... HUSK at tjekke at de sender til DK.

For at få en ide om prisen, inden du begynder at bestille kan du bruge www.valutakurser.dk

Ellers skriver du bare hvis du har brug for yderligere hjælp.

Hilsen

Christina

Husk også lige at undersøge hvad prisen på fragten er, nogle gange koster det mere i fragt, end hvad varene koster

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe.. Kirstine, så skulle du bare have fundet dig i at IKEA-personalet gloede MEGET undrende på dig, fordi du havde en vogn fyldt med tæpper..! :) Og det tager laaang tid at vaske og tørre 37 tæpper, når der max kan være 6 i maskinen og tørresnoren.. :)

0

Del dette indlæg

Og det tager laaang tid at vaske og tørre 37 tæpper, når der max kan være 6 i maskinen og tørresnoren.. :)

Det er faktisk en virkelig fed idé... Er én vask pr. tæppe nok til at de ikke fnulre på folks tøj?

Det må uden lige være en smule mere behageligt at sidde på... Selv tager jeg ofte tæpper på caféer bare til at sidde på, da café-stole ofte er hårde!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe.. Kirstine, så skulle du bare have fundet dig i at IKEA-personalet gloede MEGET undrende på dig, fordi du havde en vogn fyldt med tæpper..!

Hvis jeg ender med at tyvstjæle denne geniale idé, så kommer de til at glo 3-dobbelt, for jeg skal bruge omkring 110... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer