Rolle2805

chair covers

36 indlæg i dette emne

Hej skønne mennesker :)

Jeg tænkte på om der var nogle af jer der lå inde med nogle chair covers som i gerne ville sælge. jeg skal bruge nogele til mit bryllup.

eller måske er der ngle af jer som gerne vil sælge jeres efter jeres bryllup?

jeg er meget interesseret. jeg er på udkig.

men skal både leje stole og chaircovers og det løber hurtig op i pris.

Måske endda nogen der kender nogen der lejer stole ud billigt :)

så alt hjælp er skønt :)

Mvh Rie :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Laura K.

Jeg er på udkig efter 52 stykker ca.

og typen er til stole uden armlæn.

vi skal leje stole da i vores lokale kun er de grimme blå kommune stole som ødelægger det hele.. og de er med armlæn. :)

ellers havde jeg tænkt lidt på denne model

http://www.harleqin.dk/?page=products&mode=view&menuid=1&cat=30&imageid=136

Hvad søger du?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hje Pingvinen :)

Mange tak jeg var inde og kigge på din svigerfars hjemmeside, men der var ikke rigtig nogen billeder af stolene han lejer ud.

okey. hvordan blev det med fleecetæpper. for tænker det må da se meget mat ud sådan. og var det behageligt forgæsterne at sidde i.

tænker om det måske kunne gå hen at blive for meget stofpå stof når vi også har de blå kommune stole med armlæn i stof...

måske ikke.........

hvilket bånd brugte du? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ebay.uk er altså også en himmelsk hjemmeside! Der findes alt lige fra organza stolesløjfer og stolebetræk, til muffins stativer og diverse pynt.. I just love that site.. Der er bedømmelser af sælgeren, og man kan se tydeligt hvor meget de har solgt osv..

0

Del dette indlæg

Altså nu er jeg jo ikke gift endnu, så det er ikk rigtig afprøvet.. Men regner da med at det bliver godt.. Min svigermor har hæklet nogle fine hvide bånd.. Og så regner vi med at folk kan bruge tæpperne til at tage over sig når det bliver koldere..

Prøv evt. at skrive til ham om billede..? :)

0

Del dette indlæg

Vi har købt en masse tyl i stof og stil og bundet nogle store sløjfer, som skal dække de grimme stole i festlokalet. Det ser rigtig sødt ud og er til en overkommelig pris. til 60 stole brugte vi knap 14 meter og så bandt dem med satin bånd. Så omkring 240 kr ialt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pingvinen, vil da gerne se de hæklet bånd og tæppet på en stol..... Hvis du vil tage et billede, skal nemlig holde festen i haven og jeg synes det lyder som en god ide :)

De har hvide tæpper i jysk sengetøj til 12 kr. Stykket

Redigeret af joysen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil købe en af dem her og se om de passer http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60149970/#... jeg behøver ikke at have hele vejen ned - det er kun det øverste der for mig er vigtigt :)

0

Del dette indlæg

prøv dette link. http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=chair+covers&_sacat=0

Det er til ebay.... jeg vil anbefale dig at lave en paypal konto, for så kan du se præcis hvor meget det kommer til at koste... HUSK at tjekke at de sender til DK.

For at få en ide om prisen, inden du begynder at bestille kan du bruge www.valutakurser.dk

Ellers skriver du bare hvis du har brug for yderligere hjælp.

Hilsen

Christina

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg vil købe en af dem her og se om de passer http://www.ikea.com/...s/60149970/#... jeg behøver ikke at have hele vejen ned - det er kun det øverste der for mig er vigtigt :)

Hvad er det for nogen, Lene? Linket virker ikke?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer