morten+louise

God film på tv2

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget at jeg er med i filmen! Jeg har aldrig set den og slog tilfældigt over på TV2 hvor jeg pludselig så mig selv og min ekskæreste gå rundt i IKEA i baggrunden :blink: Jeg synes på en måde, at det vel er meget sjovt, men det er jeg helt overbevist om at han ikke synes :biggrin: (Kan det virkelig være rigtigt at de ikke behøver folks tilladelse til den slags?)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige opdaget at jeg er med i filmen! Jeg har aldrig set den og slog tilfældigt over på TV2 hvor jeg pludselig så mig selv og min ekskæreste gå rundt i IKEA i baggrunden :blink: Jeg synes på en måde, at det vel er meget sjovt, men det er jeg helt overbevist om at han ikke synes :biggrin: (Kan det virkelig være rigtigt at de ikke behøver folks tilladelse til den slags?)

Haha ej skægt... tænk i slet ikke har lagt mærke til at der var kamera :lol: Ikke nødvendigvis tror jeg, vores nabo har været med i luksusfælden og der blev vi også kort filmet, plus bilen med nummerplade senere i optagelserne.

0

Del dette indlæg

Og det bedste af det hele ved filmen er at afslutningen er der hvor vi skal holde vores bryllup :heart: :heart: :heart:

Det så meget yhyggeligt ud, med udsigt til vand skønt. Hvor er det henne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha ej skægt... tænk i slet ikke har lagt mærke til at der var kamera :lol: Ikke nødvendigvis tror jeg, vores nabo har været med i luksusfælden og der blev vi også kort filmet, plus bilen med nummerplade senere i optagelserne.

Jeg kan huske at jeg så Nikolaj Steen i en lyseblå skjorte, men jeg kan faktisk ikke huske et helt filmhold med kameraer og lysopsætning osv. Hvis vi havde vidst det, ville min eks være flygtet langt væk :biggrin: og jeg havde sikkert gemt mig bag noget hvor jeg, i skjul, kunne følge med i det hele. Det er heldigvis kun et kort klip og man skal nok vide at vi er der, for at kunne genkende os!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer