KrinaC

Fotolocations i/ved Næstved

13 indlæg i dette emne

Kære skønne kvinder

Her d.7.7. skal jeg giftes med min dejlige forlovede i Næstved. Der er ingen af os, der kommer fra byen, men vi har et meget stort ønske om, at vi på et tidspunkt kan flytte dertil og stifte familie.

Vi har dog lidt hovedbrud mht. fotograferingen af os, da vi jo ikke kender byen og omegn ud og ind :huh:

Er der mon nogen herinde, der kan hjælpe med lidt inspiration til steder, der kunne være helt fantastiske til bryllupsbilleder i Næstved eller lige i nærheden..? :heart:

Kærligst Karina

Redigeret af KrinaC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har godt overvejet Herlufsholm, men har hørt lidt rygter om, at det kan være lidt besværligt at begå sig rundt i området...altså i en stor brudekjole hehe.

Vi skal giftes lige i centrum af byen i Sct. Mortens kirke - Kattebjerg 2.

Om et par uger regner vi med at køre en tur derned, og se området lidt an - det er dog rart at have lidt inspiration med, så vi evt. har nogle steder at køre efter på forhånd :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvis man er til grønne områder: herlufsholm, rådmandhaven (kommunen) de ligger forholdsvis tæt på kirken.. Ellers ville jeg anbefale karrebæksminde/enø, der er bare lidt transporttid.. Så er der appednæs, med udsigt til susåen og lidt længere ude; Gavnø..

Og hvis man er til grafitti så kan man bruge de nye fine områder ved susåen, der er det store flotte grafittimaleri (i anledning af næstveds årsdag) :)

Prøv evt. at google mine forslag..

0

Del dette indlæg

Altså hvis man er til grønne områder: herlufsholm, rådmandhaven (kommunen) de ligger forholdsvis tæt på kirken.. Ellers ville jeg anbefale karrebæksminde/enø, der er bare lidt transporttid.. Så er der appednæs, med udsigt til susåen og lidt længere ude; Gavnø..

Og hvis man er til grafitti så kan man bruge de nye fine områder ved susåen, der er det store flotte grafittimaleri (i anledning af næstveds årsdag) :)

Prøv evt. at google mine forslag..

Tænkte på har du nogen gode ideer hvis det skulle regne? altså til inde fotografering

Vi håber på godt vejr i Herlufsholm hvor vi skal giftes men mangler en backup plan hvis det regner

venlig hilsen

Karina

0

Del dette indlæg

Jeg vil også anbefale herlufsholm, og det er ikke synderligt besværligt at begå sig der, bare du har en til at hjælpe lidt med kjolen, og det kan din forlovede eller en veninde sagtens klare. Fordelen med Herlufsholm er de flotte 6 træer som giver en super fed effekt, og søen, græsset og de fede muligheder med de rødmurstenede bygninger...så der er valgmuligheder i forhold til lokation. Ellers vil jeg anbefale Gavnø, det er simpelthen så SMUK, og det er gratis for brudepar. Jeg selv overvejet forlovelsesbilleder både på Herlufsholm og Gavnø

http://www.gavnoe.dk/

http://herlufsholm.dk/Dansk/Download/Pages/Billeder.aspx

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt med alle jeres forslag - vi er i fuld gang med at kigge dem alle igennem :loveshower:

Vi ved jo alle, at det jo selvfølgelig bliver godt vejr på vores alle sammens bryllupsdage - hmm eller?! - ja, den danske sommer kan jo være svær at regne med...vi er også lidt i tvivl om, hvad vi skal gøre, hvis det bliver dårligt vejr.

0

Del dette indlæg

Vil lige gøre opmærksom på at herlufsholm er ret streng med tilhørsforholdet, da de har mange mange mange mange vielser hver eneste år og derfor har den politik at du skal have tilknytning til skole eller sogn for at benytte kirken, men selve parken rundt om kan alle benytte uden problemer og den er let tilgængelig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer