Tess80

Something blue....?

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha jaa.... det kan jo være et strømpebånd ? Selv ville jeg have et swarovski armbånd med en blå sommerfugl da sommerfugle er vores tema... Men det kan ikke bestilles hjem.. istedet vil jeg nok bruge nogle kniblede sommerfugle som min faster har lavet til vores invitationer.. har farvet to af dem i 2 forskellige blå nuancer.. og vil have dem syet ind i min kjole..

Hvad er jeres tema ? Måske der er ideer at hente der ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min veninde syer en helt fantatisk lille taske til mig til bryllupsdagen. Inde i foret i tasken brodere hun vores initialer samt bryllupsdato med lyseblå tråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læste altså på et tidspunkt en tråd, hvor der var en brud der havde en lille flaske BlåGajol i tasken :BKSTREET::toot:

Jeg regner med at lave en lille "rose" i kongeblå satinbånd, til at fæstne i brudebuketten (Der i forvejen bliver noget speciel :blink: )

0

Del dette indlæg

Jeg læste altså på et tidspunkt en tråd, hvor der var en brud der havde en lille flaske BlåGajol i tasken :BKSTREET::toot:

Jeg regner med at lave en lille "rose" i kongeblå satinbånd, til at fæstne i brudebuketten (Der i forvejen bliver noget speciel :blink: )

jeg vil gerne høre om den brudebuket... det lyder spændende :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil gerne høre om den brudebuket... det lyder spændende :lol:

Uha, det bliver noget med en MASSE stofblomster, klistrer på en styropor-kugle, med lidt bling :thumbsupsmileyanim: Jeg ved ikke helt endnu, er i gang med at klippe stofcirkler til blomsterne. Jeg tror på projektet endnu, men spændende bliver det da :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg kunne godt tænke mig sådan nogen til at sætte under skoene i blå men hvor finder jeg dem?

Jeg har et link, men er på fra min Tlf lige nu og linket ligger på min computer, så når jeg kommer til den ska jeg nok lige lægge det ind, :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at jeg selv laver et strømpebånd, så det kan passe mit "runde" lår :wink:

Det skal så til gengæld være HELT lyseblåt, ikke bare med en lyseblå sløjfe!

Så det bliver virkelig traditionelt! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer