BirgitA

vielsesringe via internet

16 posts in this topic

Hej!

Er der nogen herinde der har erfaringer med hjemmesider hvor man kan købe vielsesringe?

Vi har kigget på chanti.dk, men finder ikke helt det design vi er forelskede i. Og i butikken var prisen over 13.000 kr. Måske det kan gøres billigere et sted, tænkte jeg.

0

Annonce ♥

Vi købte vores forlovelses ringe på http://www.bound4life.dk/ og har været yderst tilfredse med dem vi fik lavet.

Og har allerede fundet dem vi skal have dog fra denne her hjemmeside istedet for http://www.fredberg..../frontpage.html da jeg fandt dem jeg mest kunne lide i guld der :)

Edited by Bubsi
0

vi fandt vores på en tysk hjemmeside - lidt lige som bound4life - bare endnu billiger men en stor udvalg af alle slags ringe i forskellige design og materialer - siden hedder 2trauringe.de (http://www.2trauringe.de/)

1

Hvis man ikke kan finde de rigtige ringe - kan man bare designe dem selv - også på nettet hjemme fra :rolleyes:

Bedste hilsner

Ege Art

0

Annonce ♥

Vi har købt vores vielsesringe på fredberg.dk og er meget glade og tilfredse. Vi mødte menneskerne bag siden på bryllupsmesse i Kbh i januar, det var ret rart :) Bestilte så efterfølgende derfra.

0

Åååh nej.....

Så fandt vi da lige ud af at vi er aaaalt for sent ude med at købe ringe. Og da min kæreste først kom hjem i sidste uge efter at have været væk i 11 uger, har vi bare ikke kunnet gøre for det heller. Vi fandt 2 fine ringe på bound4life.dk, men de har 6 ugers leveringstid, og vi skal giftes om en måned.

Jeg øser lige lidt vand ud nu.... snøft :(:boohoo:

Men vi har jo heller ikke lyst til at købe et sæt ringe vi ikke kan lide, bare for at have et par ringe på selve dagen. Er der nogen der har en idé til hvad vi så kan gøre? Jeg har jo en forlovelsesring jeg kan bruge på dagen, men så mangler min kæreste en ring. Kan man nøjes med at binde en sløjfe om fingeren, eller kan man undvære ringene??

HJÆÆÆÆLP! Jeg har virkeligt brug for lidt inspiration til hvad vi så gør

0

De fleste ringe kan da laves på 1 uge - hvis man vil? :unsure:

0

Annonce ♥

Vi har lige fået lavet vores hos Egeart. Jørgen sagde godt nok han gerne ville have 3 uger, men kan se han har skrevet ovenfor at de kan laves på en uge, hvis det er. Vores ringe er super flotte og vi fik dem lige som vi gerne ville have dem.

Så det kan i jo overveje. Det kan jo være han kan lave nogen der ligner dem i har fundet et andet sted.

vh Louise

0

www.smykkebutikken.dk :) - ikke stort udvalg men hurtig levering og ingen fejl i indgravering, Vi er i hvert fald meget tilfredse!

0

Så er ringene klaret.

Super god service og oplevelse at besøge Ege Art. Jeg er helt tryg ved at Jørgen laver nogle smukke ringe til os, og til en god pris et stykke under gågadens butikker. De skulle være færdige først i juni, så det er helt perfekt.

Dejligt!

0

Ih, det var vel nok gode nyheder, så skal du ikke øse vand mere :cheerleader3::heart:

0

Annonce ♥

Dejligt at du fik styr på det med ringene. Jeg er også helt sikker på Jørgen nok skal få lavet nogle flotte ringe til jer :)

0

Ih, det var vel nok gode nyheder, så skal du ikke øse vand mere :cheerleader3::heart:

Ja :)

Jeg som troede at "designede ringe" KUN kunne blive dyrere osv... man lærer noget hver dag. Under halv pris af gågadens butik er alligevel en del, og bare det at det hele er i trygge hænder og kan lade sig gøre. Det er nu rart.

De ringe vi fandt på nettet havde en ekspeditionstid på mindst 15-20 dage uanset hvad vi gjorde og derefter levering med posten.

0

Lækkert at høre.. Har I været på værkstedet og snakke så??

Hvor lå det henne?

0

Lækkert at høre.. Har I været på værkstedet og snakke så??

Hvor lå det henne?

Hej!

Vi besøgte Jørgen i hans hjem, jeg går ud fra han har sit værksted der. Det er nær Fredericia, tæt på motorvejen mod Fyn.

En god time fra Esbjerg. Han har ikke så mange ringe at kigge på, men i vores tilfælde var han rigtigt god til at gribe ideen fra et par billeder, han havde set, og så fik vi talt os frem til udseendet på ringene, altså tykkelse, overflade, sten osv. Og det bedste af det hele er at jeg troede ikke vi fik råd til så fin en ring, og at jeg måtte nøjes, men vi endte med at få det sidste ekstra med og til mindre end budgettet lød på.

0

Annonce ♥