Felinity

BK Street Credit! Hvad er det?

11 posts in this topic

Ja, et spørgsmål om det, der står i titlen på denne tråd :)

BK Street Credit!

Har først nu opdaget det lille hjerte ud for hver post, og at man rent faktisk kan trykke på det! :heart:

Hvad er det?

Hvordan bruger I det?

Hvem giver I det til - hvilken slags poster?

Hvad synes I om det?

På forhånd tak for svar :loveflag:

Edit: Ih, jeg vil da dele mange :heart: ud til jer skønne kvinder herinde! :loveshower:

Edited by Felinity
2

Annonce ♥

Bruger det lidt ligesom Facebooks "synes om" knap... :) Til de indlæg hvor jeg tænker: "ja sq da" eller "super skrevet"... Indrømmet - glemmer tit den er der og får måske ikke delt så mange credits ud som jeg gerne ville... :heart:

3

Nååå, ja, jeg er ikke så meget på Facebook :)

0

Bruger det lidt ligesom Facebooks "synes om" knap... :) Til de indlæg hvor jeg tænker: "ja sq da" eller "super skrevet"... Indrømmet - glemmer tit den er der og får måske ikke delt så mange credits ud som jeg gerne ville... :heart:

nemlig :)

0

Annonce ♥

Jeg er med SheDevil på denne :)

Men vil lige tilføje at suuuuperhumoristiske indlæg også kan få den i min verden :biggrin:

0

Ha, vidste ikke, at der faktisk er en begrænsning på, hvor meget :BKSTREET: man kan gi´ om dagen :huh:

0

ja indlæg som folk har brugt meget tid på fx step-by-step, sjove indlæg og indlæg som virkelig hjælper - de fortjener da helt klar street credit, men må også indrømme jeg ofte glemmer det, må være bedre til at give det :)

0

Godt formuleret, tak for dit svar - vidste jeg heller ikke! Den får du lige et hjerte for! :)

1

Annonce ♥

Neeeeej, hvor smart... Det er da også først gået op for mig nu.. Men kan man så se hvem og hvor mange der BK street creditter dig?? :biggrin:

0

Man kan vist også vælge, kun at se de indlæg med højeste BK-credit... Når man er under de forskellige forums... Kan ikke lige huske hvordan, da jeg aldrig bruger det... Men jeg husker tit BK-credit, men jeg liker også tit på FB... :wink:

0

Tak for jeres inputs tøser :) Jeg giver det nok også lidt som I skriver, og så til dem der skriver i min tråd, synes simpelthen bare det er så rart med interesse og engagement.

Det er dejligt at dele tingene sammen :)

Og så til de posts, der er hudløst ærlige, det må kræve sådan et mod at skrive dem!

0