Felinity

BK Street Credit! Hvad er det?

11 indlæg i dette emne

Ja, et spørgsmål om det, der står i titlen på denne tråd :)

BK Street Credit!

Har først nu opdaget det lille hjerte ud for hver post, og at man rent faktisk kan trykke på det! :heart:

Hvad er det?

Hvordan bruger I det?

Hvem giver I det til - hvilken slags poster?

Hvad synes I om det?

På forhånd tak for svar :loveflag:

Edit: Ih, jeg vil da dele mange :heart: ud til jer skønne kvinder herinde! :loveshower:

Redigeret af Felinity
2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger det lidt ligesom Facebooks "synes om" knap... :) Til de indlæg hvor jeg tænker: "ja sq da" eller "super skrevet"... Indrømmet - glemmer tit den er der og får måske ikke delt så mange credits ud som jeg gerne ville... :heart:

nemlig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja indlæg som folk har brugt meget tid på fx step-by-step, sjove indlæg og indlæg som virkelig hjælper - de fortjener da helt klar street credit, men må også indrømme jeg ofte glemmer det, må være bedre til at give det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bruger det lidt ligesom Facebooks "synes om" knap... :) Til de indlæg hvor jeg tænker: "ja sq da" eller "super skrevet"... Indrømmet - glemmer tit den er der og får måske ikke delt så mange credits ud som jeg gerne ville... :heart:

Godt formuleret, tak for dit svar - vidste jeg heller ikke! Den får du lige et hjerte for! :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vist også vælge, kun at se de indlæg med højeste BK-credit... Når man er under de forskellige forums... Kan ikke lige huske hvordan, da jeg aldrig bruger det... Men jeg husker tit BK-credit, men jeg liker også tit på FB... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres inputs tøser :) Jeg giver det nok også lidt som I skriver, og så til dem der skriver i min tråd, synes simpelthen bare det er så rart med interesse og engagement.

Det er dejligt at dele tingene sammen :)

Og så til de posts, der er hudløst ærlige, det må kræve sådan et mod at skrive dem!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer