Marialøve

Overnatning

10 indlæg i dette emne

Hmmm, er lidt i vildrede, jeg har ikke været et sekund i tvivl om at h2b og jeg selvfølgelig skulle overnatte på et hotel efter vores fest. Nu sidder jeg bare og tænker at vi jo skal holde brunch dagen efter. Vi ender nok med at være dem der lukker og slukker festen så det bliver noget med at vi kommer til hotellet kl.4-5-6 og skal derfra igen kl.11.... :balloon:

Er det fuldstændig åndsvagt at booke et værelse eller hvad...

Skal lige siges at vi bor i Nordsjælland og holder festen i Kbh, så ingen mulighed for at overnatte hjemme. Alternativet er at overnatte hos min mor på sovesoafen og det lyder sgu ikke skide romantisk....

*og iøvrigt hvis vi tager et hotel, hvornår tjekker man så ind og gør man det selv.. Vi kan vel ikke tjekke ind midt om natten ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og I har ikke lyst eller mulighed for at børnene bliver passet søndag til mandag også?

Mht. check-in så kan man vel lave en aftale med hotellet, fx at en ven eller familie medlem checker in på jeres vegne og giver jer nøglen. Nogle hoteller har 24hr reception.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overnatter tit på hotel når jeg spiller i Jylland og af og til når jeg spiller på Fyn. Der skal jeg bare sørge for at hente nøglen på vejen så er der fri adgang om natten og på nogle hoteller er det også fint nok at checke ind om natten fordi receptionen er døgnåben. Om det så kan svare sig med tanke på at I først ankommer sent og skal afsted tldligt er noget andet. Der vil jeg sige at det er jeres bryllupsnat og det er det uanset om den så varer i 2 timer eller 8 timer. Uanset hvad er det den I kan kigge tilbage på sammen med resten af dagen. Så et eller andet sted jo. Det var jo også din første indskydelse og nogle gange skal man følge sit førstegangsfornemmelse. Det vil så nok være en god ide at vælge noget i nærheden så I ikke også skal bruge meget tid på transport. Noget helt andet er at børnene på et eller andet tidspunkt skal lære at være ude og væk fra mor og far så hvorfor ikke vove forsøge her og lave et egentligt ophold ud af det..

0

Del dette indlæg

Personligt ville jeg sige enten hotel eller derhjemme. Også skide på at det kun blev tre timer på det hotel - det skal bare være behageligt og nemt at komme til at - erhm - sove. Sovesofa i mors stue... det går jo an. Man er formentlig for smadret til noget som helst uanset, men jeg tror alligevel jeg ville valgt hotel, med mindre det var meget dyrt/besværligt/et eller andet.

Når det er sagt, har der været brude herinde der har overnattet på luftmadras i festlokalet. Der har så også været i hvertfald et eksempel på at hotellet havde lejet deres værelse ud fordi de gik ud fra at de blev væk når de ikke var dukket op kl. 04 - så dobbeltjek og sørg for at hotellet ved at I bliver sene!

0

Del dette indlæg

Ja jeg er jo så i den helt anden grøft, jeg er netop den type der simpelthen ikke gider betale for et hotel værelse, når vi nok først ankommer midt om natten, og så skal tjekke tidligt ud.. Både fordi jeg syntes det er mange penge på stort set intet, og så også fordi man ikke kan få noget ordenlig søvn, men skal op efter reletivt få timer, for at tjekke ud... Så vi tager en taxa hjem til os selv og sover her..

Men når i nu bor et stykke væk, så ville jeg booke for 2 dage, og så få børnene passet en ekstra dag...

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres mange gode forslag.. Jeg hælder efterhånden lidt til det med at tage en ekstra overnatning..

@Diskobil: Jeg har fået passet begge børn fra de var 8 uger gamle med overnatning så det er ikke der problemet ligger. Problemet lige nu er at jeg faktisk ikke aner hvem der skal passe dem og iøvrigt om de skal med til festen og hvor længe.. Altså vi er slet ikke afklaret om hvad vi stiller op med ungerne den dag.

Men ender vi med at finde "god" pasning til dem kunne det faktisk være hyggeligt at tage en mand-og-kone-dag.... ()()

Det kræver bare lige lidt mere planlægning, også mht gaverne fra festlokalet og oprydning efter brunchen, som bliver holdt et andet sted... Men man kan vel planlægge sig ud af det meste. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer