Guest Kaalby

DJ - hvornår?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde fra 22 til 04. Han satte op kl. 17 (inden middagen) og var på sin pind cirka halv 10. Indtil det havde vi diner musik på nogle cd'er...

Mht. hvornår de kommer og sætter op, er det noget du skal spørge dem om. Det er meget forskelligt !

Bookede min barndomsvens firma www.spin.dk og han fandt så en DJ til os :lol:

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg

Vores DJ's stiller op i så god tid at alt gear ihvertfald er inde i festlokalet inden gæsterne kommer, medmindre det er noget med at de har fri passage udefra uden at "infiltrere gæsterne" og de er der somo udgangspunkt altid mindst 1 1/2 time før middagens start. Er der forudgående reception som gør at man ikke har fri passage til lokalet uden om receptionslokalet stiller vi ofte op om formiddagen eller dagen inden hvis det ellers kan passes ind geografisk uden for meget besvær. Som man også kan se ud af 2 af ovenstående indlæg taler vi om musik fra start til slut, herunder musik under middagen.

Taler vi om en DJ som først skal på efter middagen vil det være smart at kalkulere med kl. 22. Ikke at middagen altid er færdig på det tidspunkt men det giver ham en mulighed for lige at se forholdene an og lodde stemningen hvad jeg selv syntes er en rigtig god ide de få gange hvor jeg først går på efter middagen (og der har jeg som regel sat op inden, da det ofte er noget rod at gå og stille op hvis det skal foregå i samme lokale som folk sidder og spiser i). Derudover må man selvfølgelig kræve en vis fleksibilitet fra DJ'ens side fordi man ikke på forhånd kender de nøjagtige tidspunkter for middagens slutning, kaffe og brudevals. Vedkommende kan alligevel ikke spille andre steder samme aften. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer