SigneMK31

HJÆÆLP - stropløs BH - hvad gør jeg?

21 indlæg i dette emne

Hej med jer alle

Jeg har lidt et problem og håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig. det er ca. 3 mdr. til jeg skal giftes,

men i næste uge (onsdag) skal jeg have min kjole tilrettet, jeg har fået afvide at jeg skal tage BH'en med og det er her mit problem kommer.

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde den stropløse BH som jeg skal have på til min brudekjole, efter at have født vores datter er

er der ikke meget tilbage af mine "gamle" bryster :wink: , derfor vil jeg gerne have en BH der giver lidt fylde så jeg ikke er helt flad.

Hvor har i andre fundet jeres BH'er til den store dag?? ()()

håber i kan hjælpe mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en stropløs wonderbraa, som er rigtig god. Mit problem er dog ikke at jeg skal have fylde, men derimod har ret meget fylde og det derfor er svært at bære en stropløs uden den falder ned.

Denne BH støtter ned under brystet og er helt anderledes end så mange andre... den er da værd at prøve :)

Her et et link så du kan se hvordan den ser ud: http://wonderbra.timarco.dk/undertøj/bh/wonderbra-ultimate-strapless-bra

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en stropløs wonderbraa, som er rigtig god. Mit problem er dog ikke at jeg skal have fylde, men derimod har ret meget fylde og det derfor er svært at bære en stropløs uden den falder ned.

Denne BH støtter ned under brystet og er helt anderledes end så mange andre... den er da værd at prøve :)

Her et et link så du kan se hvordan den ser ud: http://wonderbra.tim...e-strapless-bra

Tak for tippet, men tror ikke der er fylde i den og jeg er gået fra B- A det er helt vildt så har det ikke godt hvis der ikke lige er lidt fylde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt min i triumph - den er super dyr 650kr. men den er super flot - super lækker kvalitet og fantastisk at have på og der er fylde i + plads til ekstra fylde :)

Jeg synes ikke det betyder så meget for hvis den sidder rigtig godt er det også en som kan bruges mange gange efterfølgende, den jeg har er rigtig dårlig så vil hellere nøjes med en og så at den sidder perfekt. :)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige købt min i triumph - den er super dyr 650kr. men den er super flot - super lækker kvalitet og fantastisk at have på og der er fylde i + plads til ekstra fylde :)

Jeg synes ikke det betyder så meget for hvis den sidder rigtig godt er det også en som kan bruges mange gange efterfølgende, den jeg har er rigtig dårlig så vil hellere nøjes med en og så at den sidder perfekt. :)

jamen så vil jeg klart anbefale dig at tage i triumph og prøve den. jeg har kigget på den længe - sys den var for dyr - men ku ikke finde noget andet jeg ku se mig tilfreds med - så endte med her små 2 uger før brylluppet at købe den.. :)

0

Del dette indlæg

Jeg skal godt nok ikke have bh på til brylluppet, men har et par stropløse bh'er fra Change, som jeg er rigtig glad for. Jeg kan helt klart anbefale at tage ind og snakke med dem, de plejer at være supersøde. Og de har en del bh'er med fylde. Jeg købte alle mine bh'er der, før jeg overhovedet var vokset til en a-skål, og jeg havde ingen problemer med at finde noget, der fik dem til at syne lidt større.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her et et link så du kan se hvordan den ser ud: http://wonderbra.tim...e-strapless-bra

Den skal jeg også have på. Jeg har små bryster og det er den også rigtig fin til :)

0

Del dette indlæg

Som Anna2012 skriver, vil jeg også foreslå dig change :) De har faktisk lige nu en bryllupsserie med 2 forskellige BH-sæt, og den ene er virkelig flot og jeg mindes, at der var noget fyld i :)

Hvis du gerne vil have dem til at se lidt større ud denne ene dag, kan du jo altid købe dig et par gelepuder :)

Jeg har aldrig selv prøvet det, da mit problem er lige modsat, hvor finder jeg en stropløs BH der kan holde mit alt for store hængeparti!

Men jeg tror dem i change er lige hvad du lever efter :)

0

Del dette indlæg

Hej med jer alle

Jeg har lidt et problem og håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig. det er ca. 3 mdr. til jeg skal giftes,

men i næste uge (onsdag) skal jeg have min kjole tilrettet, jeg har fået afvide at jeg skal tage BH'en med og det er her mit problem kommer.

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde den stropløse BH som jeg skal have på til min brudekjole, efter at have født vores datter er

er der ikke meget tilbage af mine "gamle" bryster :wink: , derfor vil jeg gerne have en BH der giver lidt fylde så jeg ikke er helt flad.

Hvor har i andre fundet jeres BH'er til den store dag?? ()()

håber i kan hjælpe mig.

jeg købte en hos Triumph. Den kostede ca 400kr og så var der 25% den dag. Man kan evt lægge de såkaldte "fiskk" inden1, som liver fylde og noget kavalergang. Spørg dem i butikken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min var fra calvin clein i en lokal butik, men ved ikke om det er til så meget hjælp, for den gav ikke så meget fylde men gav mere løft. :rolleyes:

Synes du skal hoppe af nettet og ned i nogle butikker og spørge om råd. De kender mærkerne meget bedre end os almindelige forbrugere, og kan garanteret give dig en bh der gør lige det du gerne vil have :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg vil anbefale dig en tur ind til Anne Sax!

Jeg har netop købt mit bryllups-undertøj hos hende og hun er bare SÅ kompetent og dygtig :thumbsupsmileyanim:

Og så kan du booke tid til bh-prøvning, så sætter hun en hel time af bare til dig - helt kvit og frit og uden købetvang!

Jeg mener jeg gav 6-700 for min bh og kan pludselig ikke huske om jeg endte med Marie Jo eller Prima Donna.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, men det ved jeg ikke om jeg kan nå for jeg skal til prøvning af min kjole onsdag hvor jeg skal have BH'en med. Det godt nok svært at finde noget ordentligt der passer mig.

I fredags var jeg i Triumf men den de havde kunne jeg ik fylde ud. Min veninden har lige købt en i magasin fra Wonderbra, den er lidt anderledes men vil prøve og se hvordan den sidder, til 400 kr

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer