Sign in to follow this  
Followers 0
nissensmor

Krylon kan IKKE købes i Europa, men hvad kan så...

5 posts in this topic

• Jeg er blevet helt besat af at lave dem her men...........Krylon kan ikke købe i Europa OG levering er tricky da man ikke sender Arosole ting med fly grundt fare. USA brude som har brugt andre type spray fx, sølv eller krom(som kan få´s herhjemme) siger, at det IKKE giver det samme resultat. Så nogen ideer??? Jeg villle blive rigtig glad for hjælpen.

post-56740-0-03039500-1338748841.jpg

post-56740-0-66485800-1338748909.jpg

post-56740-0-88185000-1338748950.jpg

post-56740-0-18069500-1338749269.jpg

Edited by nissensmor
0

Annonce ♥

Jeg tænker det der krakeler maling, eller hvad det hedder? du maler det sølv og så sprayer du krakeler maling på i hvid måske? :)

0

Jeg tænker det der krakeler maling, eller hvad det hedder? du maler det sølv og så sprayer du krakeler maling på i hvid måske? :)

Tak namibianbride.

Udfra det, som jeg har læst på andre sider, er "det reflekterende" som er problemet. Der er nogle amerikanske piger, som har prøvet med sølv, men de "siger", at det kommer: - " for mat" ud på vasen eller lysestagen.

0

Tror du ikke et lag lak måske kan klare det? Altså nu har jeg aldrig selv prøvet det. Men lak gør det jo oftes blank, så når det er færdigt og tør så spaye sådan et lag over så det er blankt? :)

0

Annonce ♥

Jeg har fået lidt ny hjæp.....LOL.. på en knallerthjemmeside. (Ved at søge på reflekterende/spejl maling). Man kan finde noget der ligner i Graffitbutikker og autoudstyr. Men så fandt jeg 2 urtepotter igår på tilbud, som jeg købte.

0