Michelle Christina

Bryllupsfesten...

26 posts in this topic

)

Hej tillykke med brylluppet :) er meget spændt på at høre om, hvordan festen gik?

Hej Michelle,

Det gik helt fantastisk..

Alt klappede som det skulle, mange roste bordplanen for de kom til at møde nye mennesker de gik godt i spænd med og alle var bare glade.

Hestetorvet var et godt sted og være og de var meget opmærksomme synes jeg. Der var ikke beskidt nogen steder, det hele så meget rent ud. (Godt nok ikke toiletterne efter jeg havde været der, skulle finde et sted hvor jeg kunne ryste risene ud af kjolen) :cheerleader3:

Kun 2 ting jeg ikke var glad for, pommes anna´en (vores kartofler) var ikke lavet så godt, men jeg er nu også ret kritisk og så glemte de at jeg havde besilt rosevion, kun til mig da jeg ikke drikker rød eller hvidvin.

Men igen det er små detaljer som man glemmer efter lidt tid, for drak jo bare nogle andre ting. Intet kan jo gå 100% perfekt og da dette var det eneste synes jeg ikke det er noget at dvæle over.

Alt andet gik perfekt, der blev serveret rigeligt, ingen manglede noget og de var klar når man bad dem flytte bordene da dansegulvet blev åbnet.

Vores kage fra La Glace var gledet lidt på sit stativ og blevet skæv, men det ordnede kokken så det kunne slet ikke ses.

Alt i alt, en fantastisk og vellykket aften :bunny_4:

0

Annonce ♥