kristineB

hjælp mine invitationer!?

8 indlæg i dette emne

Ja, jeg lægger jo ikke skjul på, at jeg ikke er verdensmester i at klippe-klistre. Rent faktisk er der næsten ikke noget værre, end at give mig en saks i hånden. Derfor er jeg så meget desto mere stolt af, at jeg nu er færdig med vores invitationer (jubii!:))

Jeg har dog et problem med vores ønskeliste. h2b og jeg har boet sammen en del år efterhånden, og vi har stort set alt det, vi skal bruge. Jeg har dog alligevel lavet en ønskeliste, som jeg kan vedlægge invitationerne.

Den er bare sådan lidt "la la", for vi ønsker os ikke så vildt meget, så jeg ved ikke, om den er for overflødig? (Eller om vi ender med at få 40 gryder, da det er det eneste konkrete, som står på ønskesedlen) Og i tilfælde af, at jeg ikke vedlægger den, så står der jo ikke noget om gaver, og har ikke lige en gavekoordinator?

Jeg vil gerne have sendt invitationer ud i løbet af ugen, så jeg håber, I har nogle input til mig.

(og ja, de er skæve og måske liiiidt kiksede, men de er lavet med følelse - især frustrationer, men det hele værd:))

post-42447-0-16376900-1338839607.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes overhovedet ikke dine invitationer er kiksede - men jeg synes så, at små "kiks" er med til at gøre DIY-projekter både personlige og charmerende (men jeg er selv helt vildt perfektionistisk når jeg sidder i det, så lad os se hvordan jeg får det med mine egne DIY-projekter hed ad vejen :fløjt: )

I forhold til dit dilemma, så ved jeg ikke hvor meget konstruktivt jeg har at komme med, for jeg synes det er rigtig svært (og det er selvom vil slet, slet ikke er nået dertil endnu!). Derudover er det lidt svært at se, hvad der står...

Men altså... Selv har jeg det nok lidt sådan at det godt kan virke som om man "påtvinger" gæsterne at medbringe gave, når ønskelisten kommer sammen med invitationen og er derfor ret sikker på, vi ikke kommer til at vælge den løsning (men man ved jo aldrig)...

Jeg har aldrig oplevet, at nogen dukker tomhændede op til en fødselsdag - og under alle omstændigheder er et bryllup en liiiiidt større ting end en fødselsdag, tænker jeg. Så jeg tænker, at folk nok selv kommer til at spørge...

Når det er sagt, så er det jo slet ikke alle, der tænker som mig - og efterhånden er det jo blevet kutyme at sende den med, hvilket jeg sagtens kan se det praktiske i, så de fleste gæster ville ikke tænke to gange over det (jeg er bare en lidt sær snegl på nogen punkter... nuvel...)

Tja... Ved ikke om du kan bruge min lille "rant" til noget, men ville lige give mit besyv med...

0

Del dette indlæg

Jeg synes overhovedet ikke dine invitationer er kiksede - men jeg synes så, at små "kiks" er med til at gøre DIY-projekter både personlige og charmerende (men jeg er selv helt vildt perfektionistisk når jeg sidder i det, så lad os se hvordan jeg får det med mine egne DIY-projekter hed ad vejen :fløjt: )

I forhold til dit dilemma, så ved jeg ikke hvor meget konstruktivt jeg har at komme med, for jeg synes det er rigtig svært (og det er selvom vil slet, slet ikke er nået dertil endnu!). Derudover er det lidt svært at se, hvad der står...

Men altså... Selv har jeg det nok lidt sådan at det godt kan virke som om man "påtvinger" gæsterne at medbringe gave, når ønskelisten kommer sammen med invitationen og er derfor ret sikker på, vi ikke kommer til at vælge den løsning (men man ved jo aldrig)...

Jeg har aldrig oplevet, at nogen dukker tomhændede op til en fødselsdag - og under alle omstændigheder er et bryllup en liiiiidt større ting end en fødselsdag, tænker jeg. Så jeg tænker, at folk nok selv kommer til at spørge...

Når det er sagt, så er det jo slet ikke alle, der tænker som mig - og efterhånden er det jo blevet kutyme at sende den med, hvilket jeg sagtens kan se det praktiske i, så de fleste gæster ville ikke tænke to gange over det (jeg er bare en lidt sær snegl på nogen punkter... nuvel...)

Tja... Ved ikke om du kan bruge min lille "rant" til noget, men ville lige give mit besyv med...

Det er også lidt det, jeg håber - altså, at hvis folk skulle få lyst til at medringe en gave, kan de jo evt spørge efter en ønskeseddel, når de RSVP´er?:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også lidt det, jeg håber - altså, at hvis folk skulle få lyst til at medringe en gave, kan de jo evt spørge efter en ønskeseddel, når de RSVP´er? :)

Det har jeg i hvert fald selv gjort de gange jeg har været til bryllup :)

Og som metteholm siger, så giver det jer lidt ekstra tid til at komme på flere ønsker :wink:

0

Del dette indlæg

Vi lægger ikke ønskeliste med vores invitation, da H2B mener det gør at folk føler sig forpligtigede til at købe gave. Så vi skriver at hvis man ønsker at give gave kan ønskelisten udleveres af gavekoordinator, min svigerinde. Det giver os også mulighed for at add'e flere ønsker hvis vi finder på mere :)

0

Del dette indlæg

jeg synes det er en god ide med en ønskeliste med mindre du har lyst til at skulle rende rundt og bytte en masse ting efter brylluppet. De ønsker jeg kan se at du har skrevet på vil jo netop spare jer for det

Ellers synes jeg det er nogle fine invitationer held og lykke

0

Del dette indlæg

Vi har ikke vedlagt en ønskeseddel men oprettet en inde på nettet onskeseddel.dk hedder det. Så kan folk bare logge ind og vi kan tilføje og slette ting hvis vi ved vi får det. Det har været rimelig nemt indtil videre og folk synes også det er nemt med det link de får når de spørger. De få ældre der er inviteret har fået den på papir hvis de har spurgt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer