HleFevre

Et uventet problem :S

8 indlæg i dette emne

Jeg var ved skræddere i går fordi jeg troede at min kjole skulle lægges op, det ordner vi så med et ekstra skørt, men i den forbindese skulle jeg jo have kjolen på. Selvom hun snørede den helt ind føltes den ikke stramt, men den sat da på.

Jeg havde egentlig tænkt at jeg lige kunne smide en 2-3 kg mere inden bryllupet, men som kjolen er i dag vil den sidde bedst hvis jeg evt. tager lidt på :S. Kan simpethen ikke få ud af hovedet at det er mega træls at jeg som den er nu ikke kan tabe det jeg regnede med (jeg har i de sidste år tabt mig lige så stille, også fra før vi fandt en dato for bryllup)

Så nu har jeg tre muligheder:

1. Beholde kjlen som den er og håbe den ikke gier sig i stoffet så den begynder at falde ned

2. Høre skrædderen om hvad en tilretning koster hvis jeg vil have den lage 4 cm ind (så an man jo også se den fine snøre)

3. Købe en kjole magen til i en størrelse mindre

Nogen der har et råd? synes virkelig det er frustrerende.. må lige sige at vi er studerende og derfor ikke har vildt mange penge ekstra, har allerede overgået vores oprindelige budget..

Redigeret af HleFevre
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det billigste er ikke at tabe sig mere

Dernæst kommer at købe en ny og sælge den gamle (eller høre om de vil bytte den til et nummer mindre i butikken)

Ofte bliver skrædderregninger ret dyre, så det er garanteret den dyreste løsning

0

Del dette indlæg

Jeg ville hører hvad en tilretning ville koste, og så vælge enten det eller kjolen i nummeret mindre :) Alt efter hvad der økonomisk bedst kan betale sig :)

Og sikke da et luksusproblem at have hihi... Jeg vil egentlig gerne ende op med samme problem, meeen mit bliver nok lidt omvendt :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg tænker også, at du skulle købe den i en størrelse mindre og så prøve at sælge den gamle. Hvis du bare kunne få fx 1000 kr for den gamle, ville det vel være en stor hjælp (Nu ved jeg selfølgelig ikke hvad du har givet for den)...!?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, sikke noget. :-) Ville som forslået kontakte butikken og forklare dem problemet og spørge om de ville hjælpe dig - det kunne jo være at du var heldig.

0

Del dette indlæg

Aw, det var da også smadder uheldigt - Jeg kan godt se, at du taber en del penge på din nuværende kjole, hvis den har kostet 4372,- :(

Jeg ville måske forsøge at spørge forretningen ad først, det kan være, at de kan foreslå noget?

Jeg mener, brudebutikker lever jo af, at hver brud der går derfra er tilfreds :)

Hvis kjolen "kun" koster 1875,- så kan en tilretning hurtigt løbe op i mere (tror jeg)

Hvilken størrelse er din nuværende kjole?

Hvilken størrelse tror du, passer dig bedre?

Jeg synes, at du ser fantastisk ud på det billede, jeg har set af dig i kjolen, synes bestemt ikke, at du har brug for at tabe dig mere! :loveflag:

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Aw, det var da også smadder uheldigt - Jeg kan godt se, at du taber en del penge på din nuværende kjole, hvis den har kostet 4372,- :(

Jeg ville måske forsøge at spørge forretningen ad først, det kan være, at de kan foreslå noget?

Jeg mener, brudebutikker lever jo af, at hver brud der går derfra er tilfreds :)

Hvis kjolen "kun" koster 1875,- så kan en tilretning hurtigt løbe op i mere (tror jeg)

Hvilken størrelse er din nuværende kjole?

Hvilken størrelse tror du, passer dig bedre?

Jeg synes, at du ser fantastisk ud på det billede, jeg har set af dig i kjolen, synes bestemt ikke, at du har brug for at tabe dig mere! :loveflag:

Tak for komplimentet :cheerleader3: er også vildt glad for den kjole :)

Min kjole er den her http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD994&GroupID=GROUP130&VariantID=VO59, i størrelse 38. Siden jeg prøvede den første gang har jeg ikke tabt mig, har snarere taget på rent kilomæssigt, sagen er bare den at jeg har fået arbejde hvor jeg cykler 7,5 km hver vej så der er røget nogle cm. Begyndte på det for 2 mdr. siden så jeg tænker jeg ender med at må spise mere for at holde den størrelse jeg er i dag..

Jeg købte kjolen i Aarhus, men bor i Aalborg. Så overvejer egentlig at høre Lilly heroppe om de ikke han den til at ligge i str. 34 og 36, så jeg kan prøve den i mindre. :rolleyes: tror i har ret i at det smarteste er enten bare at lade den være som den er (evt. spise lidt ekstra) eller købe den mindre og så prøve at sælge den anden.

0

Del dette indlæg

Jeg ville helt sikkert gå efter en tilretning el nr mindre! Når du gerne vil tabe dig mere inden brylluppet nytter det ikke at sætte vægttabet på stand-by pga kjolen, tror virkelig ikke det vil gøre dig tilfreds... Håber du finder den bedste løsning! :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer