Victorias secret

2 vielser på en dag

12 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har jo booket kirken, men vi er lidt i tvivl fordi der er et bryllup mere samme dag. Vores er kl. 13.30 og det næste er kl. 15.

Jeg er bare lidt bange for, at vi kommer til at "ramle sammen". Vi er jo nok færdige kl. 14.15, men inden vi kommer ud og der bliver lykønsket, og kastet ris, så bliver klokken snild 14.45 vil jeg mene. Og de nye gæster begynder vel at komme 30 min. før vielse, altså kl. 14.30.

Hvis syntes i op det? Skal vi finde en anden dag så? Vielsen skal ikke være tidligere end 13.30.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh den er også svær. Det skulle jo helst ikke være noget der ville komme til at ødelægge dagen, for det er jo også træls at skulle skynde sig, fordi man ved der kommer nogle lidt senere.

Jeg ville nok personligt bælge en anden dag og så kl 15 så der ikke er hast værk.

Men det er helt op til dig selv, du skal følge dit hjerte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Behold da dagen og få kontakt til det andet par, så I kan gå sammen om pynt til kirken... Prøv i stedet at tænke på hvor mange lykkelige og glade mennesker der kommer til at være denne dag!!! og især når jeres tid er den første, så får du stadig rolige omgivelser når du ankommer kirken...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er meget normalt at der kan være flere vielser på samme dag.

Men jeg synes da helt klart problemet er størst for dem der kommer til sidst. Tænkt på den brudgom, der kommer til kirken mens der står et brudepar med alle deres gæster og fylder det hele :biggrin:

I kan jo bare rykke to meter til siden, så de nye gæster kan komme forbi og ind i kirken, og ellers være ligeglade med deres bryllup. Måske er det dog fint nok at være af vejen inden den næste brud kommer, men det burde jo også godt kunne nås :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Behold da dagen og få kontakt til det andet par, så I kan gå sammen om pynt til kirken... Prøv i stedet at tænke på hvor mange lykkelige og glade mennesker der kommer til at være denne dag!!! og især når jeres tid er den første, så får du stadig rolige omgivelser når du ankommer kirken...

Synes helt klart du skal se det som en positiv... Og ja, en chance for at deles om lidt udgifter og glæde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan har jeg aldrig tænkt på det egentligt. For os er der også kun ½ time imellem vi er færdige, og til næste vielse.

Men kan godt forstå, at I helst vil have det lidt privat - ved bare ikke, om det kan undgås? Måske hvis man er "det sidste brudepar" på dagen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg er også bare rigtig glad for at vi er de første. Det vil jeg heller være, end de sidste. Så der er ro på når vi kommer.

Vi havde bryllupsfotografering i lørdags, og der var der en vielse før vores kunde. Og det var sådan lidt, øhh kan vi gå ind eller hvad? Det behøver slet ikke være privat (hvilket det nok heller ikke bliver, da kirken ligger på torvet hehe), vi skal helst bare ikke falde over hinanden :)

Vi kiggede på kirken i torsdags (min kæreste friede faktisk i den), og der var ikke de der dimser på båsene til at sætte blomster i.. Så jeg ved ikke helt hvordan vi så pynter den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 2. par ud af i alt 3 par der skulle giftes i Kastelskirken. Det først kl. 13.00, vores kl. 15.00 og et kl. 16.00 - og der var INGEN problemer. Da vi gik ud af kirken, trak vi lidt væk fra udgangen og blev lykønsket. På intet tidspunkt føltes det som om vi skulle skynde os pga den næste vielse. Så synes bare I skal holde fast i jeres tidspunkt og dato!

Og med hensyn til pynt. Nyd da bare de rammer kirken har at tilbyde. Pynt er jo ikke et must !! Men et tilvalg - og det synes personligt at de fleste kirker er smukke som de er - også uden lys eller blomster ved stolerækkerne !

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha nåe så kan jeg sku bedre forstå at der ikke var nogen. Men altså, der var heller ikke nogen i Domkirken i forrige lørdags.. Men det gør nu heller ikke mig noget.

Jeg tror vi holder fast i dag og tidspunkt :) og arbejder i at få kaffe hjemme hos os selv efter vielsen. Det ene sted tog 3000 for kaffe og kage - til 32 personer! Det kan jeg gøre hjemme for 200, så det bliver nok det (hvis altså en anden står for det hihi).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi oplevede det samme, vi skulle vies kl. 14 og var færdige ca. 14:30, det næste par skulle vies allerede kl. 15, så selvfølgelig "ramlede" vi sammen foran kirken, men det var OVERHOVEDET IKKE NOGET PROBLEM!! :lol:

-Jo måske for dem, men i hvert fald ikke for os, vi ænsede nærmest ikke, at der kom andre gæster. Vi trak jo bare lidt til side fra dørene :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer