namibianbride

Vores STD - virker også til e-mail

12 indlæg i dette emne

Ville da lige uploade vores save the dates. Har fået lidt inspiration af Mette holm.

Vi har besluttet at sende ud på e-mail, da vi syntes det bliver for dyrt med al den porto, når der skal sendes en 80-90 stykker ud til 3 forskellige lande :)

(Vores rigtige invitationer, bliver dog sendt ud med post)

post-57208-0-02875900-1349679387.png

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig fint, og er vild med billedstriben ovre til højre. :super: Skønne oprigtige billeder af jer :thumbsupsmileyanim: Kan også sagtens forstå dit synspunkt omkring portoen. :td: Vi valgte at dele STD-kortene ud personligt til familiekomsammener og lignende, i stedet for at sende dem med posten, men regner ligesom jer med at sende invitationerne ud. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare fin :-) jeg er også rigtig vild med jeres billeder :-) måske man skulle bruge den ide til takke kort ;-)

Det kan man sagtens! Ved ikke hvad vi gør med vores takkekort, har set så mange fine ideer rundt om på nettet hvor de holder skilte, hjerter osv. der står tak på, så nu ved jeg ikke helt hvad vi gør :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtig flot... Vil dog lige gøre dig opmørksom på datoen... Tænker at det er lidt sent med STD kort hvis I skal giftes d. 17. npvember 2012`???

Hehe tak, men opslaget er fra den 10. juni, og på det tidspunkt var der allerede givet besked til de fleste :wink:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer