Victorias secret

Musik til festen

19 indlæg i dette emne

Gid vi da kendte nogen der bare var så gode. Der er jo nok at komme efter, men hvor gode er de?

Det skal ikke være Ole Erling, eller bare det der minder om! Det skal være godt, også selvom der kun er en mand.

Vi havde budgetteret 7000 til den post MEN efter at have googlet lidt, og sendt 4 forespørgsler ud, så koster de alle sammen fra 13.000 og op efter. Holy crap!

What to do? Nu med sprængt budget, og hvordan faen vælger man lige musik? Jeg tænker, at hvis vi alligevel skal helt derop, så må der dælme findes meget godt til 13.000.

Men stor stor ros til dem alle. Jeg havde fået svar fra dem alle sammen inden for 4 timer. Det er bare i orden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid vi da kendte nogen der bare var så gode. Der er jo nok at komme efter, men hvor gode er de?

Det skal ikke være Ole Erling, eller bare det der minder om! Det skal være godt, også selvom der kun er en mand.

Vi havde budgetteret 7000 til den post MEN efter at have googlet lidt, og sendt 4 forespørgsler ud, så koster de alle sammen fra 13.000 og op efter. Holy crap!

What to do? Nu med sprængt budget, og hvordan faen vælger man lige musik? Jeg tænker, at hvis vi alligevel skal helt derop, så må der dælme findes meget godt til 13.000.

Men stor stor ros til dem alle. Jeg havde fået svar fra dem alle sammen inden for 4 timer. Det er bare i orden :)

Hvor i landet skal festen stå??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er i Odense efter Victorias anden tråd at dømme. Skal det være live/bandmusik ? Vi laver jo selv en del bryllupsfester også på Fyn. Jeg skal så være ærlig og sige at vi bruger eksempelvis Ole Erling i forbindelse med underlægningsmusik til de festsange der kommer men det er så også det. En sådan løsning med musik fra start til slut (i op til 12 timer) kan vi godt holde under 7.000 kr. selvom det er på Fyn (vi er billigere på Sjælland) men der er jo så også et alternativ der hedder Flashlight-gruppen.dk (fra Fredericia).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv valgt at få en DJ til vores bryllup.. Jeg maaaagter ikke en der sidder og klimper på et klaver , vi skal have fest!! og danse til den lyse morgen, derfor blev det til en DJ(han spiller fra start mad- til en 3 tiden om natten)... Vi skal af med 4000,- og det syns jeg er passende nok.. Og så kan jeg også lave en liste med sange som vi gerne vil ha med, så det er suverænt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke lige, hvor henne i landet, du bor, men vi har hyret denne duo:

Bryllupsmusik.info/

Det er duo bestående af en mand, der spiller på Keyboard og en pige/dame, der synger. :-)

Kan se på deres hjemmeside, at de lige nu tager 7400 kr. for 6 timer. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er prisen jo ikke alt idet det afgørende er om de er pengene værd, men det syntes jeg faktisk lyder lidt halvpebret i forhold til det gængse niveau for en duo. 6 timer er jo heller ikke meget med tanke på at en typisk bryllupsmiddag varer 3-5 timer og en bryllupsfest som helhed varer 8-12 timer.

hvis vi taler live kunne I også prøve at kigge på eventzonen.dk (Mogens der har den er også herinde på forum) og så høre herinde om der er nogle der kender dem, hvis I finder nogle interessante/får nogle interessante tilbud derfra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vi skal sgu have en suppe-steg-og-is klimter... det skide kult, og mega hygge. Var til et bryllup for 2 år siden hvor han spillede og lige da jeg så ham tænkte jeg "ej ok, kikset", men han var bare så underholdende og god, så vi har bestilt ham. 4100 for de 6 timer der. Og så kører vi playlister for resten, efter brudevals og fællessang. Han har nemlig 2 mikrofoner med så vi kan synge lidt kareokey, sing along og det er der mange af vores gæster der godt kan lide, så det er klart det vi skal have. Så fyrer vi op for dansehitsne senere...

Party!! Og abefest :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det er i Odense, og vi ønsker primært livemusik - det sætter bare en hel anden stemning, og kan tilpasses bedre syntes vi (eller tror vi :) )

- på den anden side ved man jo hvem der synger ved en DJ ;)

Vi har oprettet en forespørgsel på eventzonen, og frabad os en Ole Erling, eller det der ligner - og vi har så ikke fået mindre end 7 henvendelser fra den slags :D Men vores gennemsnitsalder ligger på et par og 30 år, vi har kun lige den aller nærmeste familie med, og resten er venner, så der skal bare være fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om man vil have livemusik eller ej er en smagssag og hvis folk ønsker livemusik så kan vi ikke konkurrere med det. Dog har vi jo en pianist for dem der ønsker levende musik under middagen og det er ikke suppe, steg og is, Ole Erling musik (det er så også en højere pris). Jeg skal heller ikke prøve at "omvende jer" for det er med musik som så meget andet at det som regel altid er en god ide at følge sin mavefornemmelse.

Nu ved jeg jo ikke hvad du mener med at livemusik kan tilpasse sig bedre men lige præcist der mener jeg faktisk vi har et klart fortrin. Under middagen kan vi spille mere afdæmpet fordi vi ikke har akustiske instrumenter og fordi vi løbende kan aflæse og fornemme niveauet ude i lokalet. Det kan en musiker der sidder bag et keyboard eller et trommesæt jo ikke. Efter middagen kan vi sætte mere fart over feltet og der kommer noget farverigt stemningslys på gulvet og væggene, hvorved man kan tale om et egentligt sceneskifte. Igennem hele festen kan vi spille betydeligt mere alsidigt end en musiker/et band der kun har et begrænset repertoire til rådighed. Rent pladsmæssigt fylder vi mindre end et band eller en solomusiker normalt gør det. Det er sjældent at de lige kan presses ind i et lille hjørne i lokalet.

Tilpasning er faktisk et nøgleord i vores verden. Den ene aften kan det være en 30 års fødselsdag hvor der spilles masser af mainstream, 90'er musik m.v. og den anden aften kan det måske være en 50 års fødselsdag hvor de er meget til 70'er/80'er musik, John Mogensen etc. som det var tilfældet i lørdags. Min oplevelse der illustrerer faktisk ovenstående ganske godt:

Jeg talte lidt med fødselarens far mens jeg gik og stillede op. Det var en ældre herre og en rigtig "jydeknold" som var meget interesseret i hvad jeg gik og foretog mig. Han kiggede bl.a. lidt på nogle af mine Martin effekter og spørger så hvor er konen ? :) Da jeg er færdig opstillet siger han - mens jeg hjælper ham med at binde en slipseknude: Hvor er dit keyboard. "Ovre i Jylland hvor jeg kommer fra spiller de jo på keyboard". Da han så finder ud af at jeg også skulle spille under middagen kunne jeg se at der kom lidt bekymrede miner; "nu spiller du vel ikke for højt". Nej nej - Du bliver overrasket ! Ved slutningen af middagen kommer han så op og siger så "hvor er det dejligt at man kan tale sammen under middagen (det var ret klart at det var han ikke lige vant til) og det skal endda siges at der blev spillet igennem i nogle af pauserne hvor folk bare sad og skrålede med. Da jeg så efterfølgende gik og pakkede sammen mens de ryddede op kommer han så hen og siger "du kører vel ikke til Jylland. Jeg fylder nemlig snart 80 ! :) Han blev ikke bare overrasket. Han blev "omvendt". :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Victorias secret.

Vi vil gerne stemme i koret af tilbud i allerede har fået (som lyder til at være mest fra Ole Erling-agtige musikere).

Tjek eventuelt vores indlæg under annoncørnyt, hvor vi har et unikt tilbud til brugerne her på BK.

Ellers tag et kig på www.new-icon.com og se, om vi kunne være noget for jer at prøve.

Og skulle der være spørgsmål, så skal vi fluks søge at besvare dem :-)

Mange hilsner

New Icon

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tit er det en god ide at følge sin mavefornemmelse og "førstegangsvalg" forudsat at pungen ikke siger noget andet selvfølgelig :) Stemning kan såvel et liveband som en DJ lave på hver sin måde eller rettere sagt på mange forskellige måder for ligesom det gælder med musikere og livebands så findes der mange forskellige DJ's. Hvad man så syntes er bedst er individuelt men en ting som DJ'en ihvertfald aldrig kan konkurrere på er livedelen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer