Mrs. West

MPW 10.11.12 - Lille update

222 posts in this topic

Annonce ♥

Ja, begyndte også at undre mig over hvor du blev af. Hø hø... :tunge: Dejligt der er ved at komme styr på det meste. Det lyder rigtig spændende med hende blomsterbinderen, den glder jeg mig til at se. Og kage smagning, mums :metteholm Kage siger man aldrig nej til.

0

Ihhh kage smagning... God fornøjelse :-)

Lyder spændene med den sprælske blomster binder.. Er det en bekendt/veninde siden du bare stoler på hende....?

Tak, det skal nok blive en lækker dag :smiley-eatdrink026:

Nej overhovedet ikke. Det er "bare" en blomsterbinder i byen. Men dog en som er kendt for at være dygtig. Og grunden til at hun fik frie hænder var virkelig bare at hun var så skøn og virkelig gik op i hvad jeg var/er for en person og ønskede at lave en buket ud fra dét :rolleyes: Og det siger måske meget om mig at jeg kaster mig ud i det, lidt uden sikkerhed. Jeg har haft meget styring på vores bryllup indtil videre og haft en klar mening om præcis hvordan tingene skulle være. Men er efterhåpnden ved at være meget mere rolig omkring det hele. Ikke at det betyder mindre for mig, eller er mindre vigtigt, for denne dag er meget vigtig for mig, men det er også meget mig at tage tingene lidt som det kommer og være meget laid back... Og det er jo sådan det burde være, ihvertfald i vores verden.

Brylluppet skal afspejle os og være ligesom os. Grundlæggende traditionelle, men egentlig også sprælske og tilpasset hvad vi kan lide.

Det er også den måde vi er kommet frem til at transporten fra kirken og til receptionen og senere til festen, skal foregå i vores egen sorte, sænkede Golf med tonede ruder og larmende Brian-udstødning :rolleyes::thumbsupsmileyanim: Og så skal vi ikke drikke champagne, men Monster energidrik, det er hvad vi kan lide :wink:

Ja, begyndte også at undre mig over hvor du blev af. Hø hø... :tunge: Dejligt der er ved at komme styr på det meste. Det lyder rigtig spændende med hende blomsterbinderen, den glder jeg mig til at se. Og kage smagning, mums :metteholm Kage siger man aldrig nej til.

Hihi, så hyggeligt at blive holdt lidt øje med :):rolleyes: Og ja, det er simpelthen skønt at der er ved at være styr på det meste, nu er det meget det praktiske og de mindre ting der skal på plads, men det skal man jo heller ikke glemme, det tager tid det hele!

0

Skønt med en update fra dig.. :loveshower:

Og jeres fotograf ser utrolig dygtig ud, glæder mig til at se jeres billeder, de kan kun blive gode :biggrin:

Jeg kan godt følge dig med at være lidt rolig, hun forstod dig jo, så mon ikke hun finder på noget rigtig lækkert og lige i øjet :biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Skønt med en update fra dig.. :loveshower:

Og jeres fotograf ser utrolig dygtig ud, glæder mig til at se jeres billeder, de kan kun blive gode :biggrin:

Jeg kan godt følge dig med at være lidt rolig, hun forstod dig jo, så mon ikke hun finder på noget rigtig lækkert og lige i øjet :biggrin::thumbsupsmileyanim:

Fedt du kaster dig ud i det og selvfølgelig skal det afspejle jer... FEDT FEDT FEDT!!. glæder mig til at se billeder af brude i "Brian bilen"
Især på sådan en dag, der skal man ha det lige som man har det bedst. Og er det i en "Brian" bil, så er det da det det skal være. Go for it...

Jeg glæder mig SÅ meget til at se hva hun finder på med min buket. Hun foreslog at min lille brudepige, bonusdatteren <3 får en kurv med blomster, da det idet er nemmere end én buket, når der sker så meget. Så kan hun sætte den fra sig uden det er synd for den fine buket

Brian slæden glæder vi os også begge til at køre til fest i, det bliver skønt at kunne køre fra receptionen og ha lidt tid sammen kun os 2..

Iiih, det begynder at gå mere og mere op for mig at der er 1000 forskellige ting jeg glædet mig til den dag, hele vejen igennem. Glæder mig til at fejre vires kærlighed med alle gæster, men også til vores korte stunder alene sammen gennem dagen, det bliver så skøn-herligt!!!!! (ville ha lavet stor-jublende smiler her, hvis ikke det var fordi jeg var på iPhonen)

0

Annonce ♥

haha har lige aflagt din tråd et besøg igen.. og i august syntes du at du var sent ude med fotografen - jeg bookede vores 1-1½ måned før.. men var også begyndt at blive lidt stresset over det..

0

Annonce ♥

Hej mrs West. Har tænkt rigtig meget på dig og dine forberedelser, det ser jo ud til at gå fint :). Ihh det bliver så spændende, nu der ikke længe til.. JUUUUBBBIIIIIIIII :-D... Ej men er sikker på du bliver guddommelige smuk.! Glæder mig til at følge din planlægnings tråd igen, har været lidt længe væk fra bryllupsklar. Men er stærkt tilbage igen :).

0

Så kom jeg igen forbi din tråd.. har været lidt fraværende på BK - men er klar igen.. Glæder mig til at følge med igen, og sikke planlægningen går fremad.. NU er der heller ikke længe til :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

0

Ja, så er det vidst tid til lidt skriverier herinde igen.

Den sidste tid er det blevet til meget lidt, alias INGEN updates herinde - desværre! Men der har været virkelig meget at rumstere med herhjemme i forhold til ungerne, der af forskellige grunde har det lidt svært i øjeblikket. :-( Men som familie må vi blot sørge for at være der for hinanden i denne tid :-)

Planlægningen af brylluppet ( som er om 12 dage, 10 timer, 19 min og nogle sekunder!!!) går super. Der er egentlig styr på det der skal være styr på. Manden har tøj, jeg henter kjolen imorgen, mad og personale er super, fotograf..... Jaaa, har en helt masse flueben ;-)

Mangler dog styr på blomsterdekorationerne, som jeg selv laver, ska bare lige være sikker på fremgangsmåden! Og så vil jeg lige ha lavet en masse praktisk "nussearb" med bordkort, brev til overnattende gæster mv. Har dog lige en eksamen der skal beståes onsdag og så tillader jeg mig at bruge min ferie efter den på KUN at tænke bryllup! Juhuuuu!

0

Har ikke været forbi her før.. Måtte lige lure på din profil, for du ligner en af mine gamle veninder på en prik.. Altså virkelig.. fuldstændig kopi :blink: Hun er også sådan en fitnesspige (og har vist lige vundet DMguld igen igen). Det er helt sjovt at se.. :lol:

Anyways.. Hvor er det spændende med bryllup lige om lidt.. Hvordan har nerverne det?

Trælst børnene har det lidt svært for tiden - men sådan er det jo bare indimellem. Perioderne er hårde, men uundgåelige. Det lyder til I gør det helt rigtige ved bare at være der for hinanden :bearhug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥