carinablicher

Har stadig ikke fundet mine sko

28 indlæg i dette emne

Er ved at gå i panik... Skal i denne eller næste måned have 2. Prøvning af min kjole og jeg skal have sko med.... Men har stadig ikke fundet skoen!

Jeg er måske lidt vanskelig, eller min fødder er!

Det skal være en lukket sko og helst med åbent tå og ikke højere en max 6 cm høj

Hvorfor er det så svært at finde???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det var supervanskeligt, ligeså snart man ikke vil have en alt for høj hæl, er der ikke ret mange muligheder, så jeg endte med at bestille et par dansesko fra terrierplanet, der kan man selv bestemme hælhøjden og så har jeg et par lidt højere sko til kirken, men som jeg ved at jeg ikke kan gå en hel dag i.

0

Del dette indlæg

Er ved at gå i panik... Skal i denne eller næste måned have 2. Prøvning af min kjole og jeg skal have sko med.... Men har stadig ikke fundet skoen!

Det skal være en lukket sko og helst med åbent tå og ikke højere en max 6 cm høj

Har du prøvet at kigge på Brandos.dk - de har mange fine :biggrin:

0

Del dette indlæg

Har du prøvet at kigge på Brandos.dk - de har mange fine :biggrin:

Har kigget brandos men lige den kombinationen med lukket sko og max 6 cm høj, kan bare ikke findes
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det var supervanskeligt, ligeså snart man ikke vil have en alt for høj hæl, er der ikke ret mange muligheder, så jeg endte med at bestille et par dansesko fra terrierplanet, der kan man selv bestemme hælhøjden og så har jeg et par lidt højere sko til kirken, men som jeg ved at jeg ikke kan gå en hel dag i.

Jeg tror jeg har kigget der, men kunne ikke helt finde ud af det!

0

Del dette indlæg

Jeg har købt dem HER inde på den hjemmeside... Det er godt nok i England, men skoene kom i en fin æske og til tiden og det hele... De er vildt behagelige! :biggrin:

TUHoney248__39533_zoom.jpgOg så sys jeg at str passer meget godt overens, med den str jeg ellers er... Jeg købte dem i W for wide, for jeg har brede fødder... SÅ lækkert... Held og lykke med jagten... :biggrin:

0

Del dette indlæg

hvad farve ?? for jeg har købt nogen vildt goe nogen at gå i med 3 cm hæl fra evans.co.uk - de er dog helt lukkede og sorte, men var vist også i andre farver ... men du kan da kigge der .... måske der er noget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg har kigget der, men kunne ikke helt finde ud af det!

Du må sige til, hvis jeg kan hjælpe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1:

ladies-blue-satin-kitten-heel-peep-bow-toe-wedding-shoes--60429-p[ekm]300x210[ekm].jpg

22 pund - HER

2:

navy_wide_fitting_occasion_shoes.jpg?1332323316

43 pund - HER

3:

LINK - kan ik få billeder frem dog - og ved ik hvad str du bruger, hehe

Det var lige dem i blå, jeg kan finde umiddelbart. Men SKAL de være med peep toe ? Kan huske, da jeg var ude og prøve .... jeg syns faktisk oftest, at dem, der var lukket ude foran var meget bedre at gå i. Og peep toe skal oftest også prøves først, da jeg tit syns det kommer an på, hvordan skoen er skåret ude foran - dvs om storetåen bare kommer til at ligne en pølse, der stikker ud :lol:

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh i er så søde til at hjælpe!!!!

Jeg vil rigtig gerne holde mig inder 500 kr

Hvad er det nu man skal gange pund med for at fonde dk priser ???

Er på arbejde så kan først selv komme til St kigge jeres link i morgen øv

0

Del dette indlæg

Uh i er så søde til at hjælpe!!!!

Jeg vil rigtig gerne holde mig inder 500 kr

Hvad er det nu man skal gange pund med for at fonde dk priser ???

Er på arbejde så kan først selv komme til St kigge jeres link i morgen øv

Det er vist 9 kr du skal gange 1 pund med... Ellers må du google en beregner... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer