katrinchen

bordplan med børn

6 posts in this topic

Hej

Håber i kan hjælpe lidt med bordplanen, der er masser af tid endnu,... men. Vi bliver (indtil videre) 48 (15 børn og 33 voksne) og vi regner med at have 6 bord med 8 ved hvert bord. Alle jer med børn til bryllup - hvordan gjørde/gøre i - laver i et ekstra børnebord eller lade i børne side sammen med deres forældre.

Fordeling er så ledes:

1 = 9 måneder (skal side sammen med mor og far)

2 = 1½ år (skal nok side sammen med mor og far)

2 = 15 år

10 i alder fra 3 til 12

Vi har også sagt at vi ikke vil have børn under 12 efter kl.21:30

Er der nogen som kan hjælpe

0

Annonce ♥

Vi har 4 børn med (egentlig er det en fest uden børn, men det er nogle fætre/kusiner noget). Vi har lavet et bord bare med de 4, men de er også 6, 11, 13 og 14 og de tre af dem er søskende.

JEg vil ikke sætte dem ved forældrene, fordi så har forældrene ikke mulighed for at "nyde" festen - vi har lavet en kurv med tegnesager og lidt blandet legetøj, så kan de underholde sig selv :)

0

Vi havde et bord med alle vores børn ved. Og så lige en barnepige ved bordet, til at hjælpe med at tage mad osv. Mega god løsning :) Forældrer slapper mere af når der sidder en der kan hjælpe til.. :)

0

Enig i ovenstående. Derudover er der også det, at børn sjældent sidder ved bordene ligeså lang tid, som vi voksne gider. Derfor vil der - hvis man har børnene til at sidde rundt blandt de voksne - bliver huller ind i mellem ved bordene. Det er lidt ærgeligt.

Vi har også børn med - 15 stk. og har derfor lavet et børnebord til ALLE børn - uanset alder. Desuden har vi hyret en barnepige til at tage sig af dem, som så sidder med ved børnebordet.

0

Annonce ♥

Det er en god ide at lave et egentligt børnebord som man samtidig placerer så det står relativt tæt på udgangen til øvrige lokaler. Derved kan de bedre passe sig selv. Man skal dog sætte en grænse. Det er nok individuelt men de 14-15 årige (og opefter) vil ofte gerne sidde sammen med de voksne og være med hele vejen.

0

Det er en god ide at lave et egentligt børnebord som man samtidig placerer så det står relativt tæt på udgangen til øvrige lokaler. Derved kan de bedre passe sig selv. Man skal dog sætte en grænse. Det er nok individuelt men de 14-15 årige (og opefter) vil ofte gerne sidde sammen med de voksne og være med hele vejen.

Nemlig!! Tror min søn på 17 var blevet fornærmet i stor stil hvis jeg havde sat ham ved børnebordet. Jeg tænker konfirmeret børn skal ikke sidde ved et" børnebord". :)

0