Guest mdenise

HJÆLP MORGENGAVE?

13 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne zilla'er.

Så skal jeg sku ha hjælp igen :tunge:

Okay der er 37 dage til vi skal giftes, og jeg er i total krise med morgengave til ham.. JEG ANER IKKE HVAD JEG SKAL GIVE HAM!!!

Jeg vil ikke give ham frække billeder.

han er ikke til smykker (desværre)

han er til ure, men har allerede givet ham 2? og han har 5 nu?

Oplevelser ved jeg ikke lige helt om han skal have, da jeg har givet ham en oplevelse med faldskærms udspring, for 2 år siden som han ikke har brugt endnu, og det er blevet for gammelt , så der ligger 2500 kr på et gavekort som er for gammelt :td: Og det var noget som han ihh så åhh så gerne vil :pokey: ..

Han elsker tøj , men det er så upersonligt?!

Han spiller håndbold.

Hjææææælp :(?? vil gerne give ham noget han bliver glad for men som måske også er lidtmere personligt??!

Krammer og :loveshower: fra en forvirret en af slagsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ved ikke hvad du skal give, men jeg har købt manchetknapper + slipsenål, hvor der er graveret hans nye initialer. Derudover giver jeg ham gavekort til en helikoptertur, men det kan jeg forstå at det nok ikke er nogen god ide.

Det er blevet ret populært at give dørskilt med jeres nye fællesnavn på, hvis det var noget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft mange af de samme overvejelser, men jeg er endt med et ur - det er en anden historie :wink:

Hvis ikke jeg havde købt uret, tror jeg, jeg havde købt en særlig ferie. Et cruise, en safari, en telttur, en tur i autocamper - bare noget helt andet end det, vi plejer. Det er kun fantasien og vaner, som sætter begrænsningen her. Min kommende mand går meget op i oplevelser, så jeg er overbevist om, at det ville være et hit!

Måske er det noget, du kan arbejde videre på?

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt se, at det ikke er så nemt :)

En kalender, hvor de hver måned har arrangeret en oplevelse for jer to.. Biograf, weekendophold, middag, massage osv måske? :)

De andre nævnte ideer har jeg også overvejet :) Men min kæreste får i stedet en sangerinde i kirken, en lommelærke med whisky med et digt indgraveret til om morgenen for brylluppet (hvis han nu skulle blive nervøs :wink: ) og et Calvin Klein ur i morgengave.. han får lidt af hvert :)

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer meget at give min kommende mand et lommeur med indgraveing i. Han skal dog have det om morgenen inden brylluppet da det vil passe godt til hans tøj med vest osv.

Så tænker jeg han skal have et dørskilt til vores hus med vores nye navne samt biletter til LeMann i 2013.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, en romantisk hotelovernatning på et lækkert hotel? (hvor du er "the main attraction"... :wink: )

Hvis han ikke er så meget til "ting" vil en uforglemmelig weekend måske være en rigtig god ide - og i kan jo altid tage jeres egne romantiske fotos som minde...

Jeg bliver selv helt lettet over at vi, i fuldkommen enighed, har besluttet at droppe morgengaver, jeg ville ikke ANE hvad jeg skulle finde på... :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer