Bertemor

Erfaringer med itailor.com?

10 indlæg i dette emne

Min kære H2B faldt tilfældigt over denne side, itailor.com og blev ret vild med ideen om selv at kunne designe sit tøj til brylluppet.

Men vi kan ikke finde nogen anmeldelser eller erfaringer med siden.

Er der nogen af jer der kender den eller har hørt om den? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min H2B har bestilt sit jakkesæt derfra. Indtil videre har vi kun modtaget bukserne, og de ser rigtig fine ud. De er ret tynde i stoffet,men det er vi blevet enige om, ikke gør noget. Vi mangler så stadig at modtage vest og jakke. Men hvis det ser lige så godt ud som bukserne tør jeg godt sige, at vi er rigtig godt tilfredse med resultatet.

0

Del dette indlæg

Min H2B har bestilt sit jakkesæt derfra. Indtil videre har vi kun modtaget bukserne, og de ser rigtig fine ud. De er ret tynde i stoffet,men det er vi blevet enige om, ikke gør noget. Vi mangler så stadig at modtage vest og jakke. Men hvis det ser lige så godt ud som bukserne tør jeg godt sige, at vi er rigtig godt tilfredse med resultatet.

Det lyder godt. :)

Ku jeg måske lokke dig til at gives en samlet vurdering når i har modtaget hele sættet? :) for hvis det er fint i udseende og kvalitet tror jeg at vi springer på den vogn.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste og jeg går begge i jakkesæt til daglig, og vi er meget imponerede over pris/fleksibilitet/valgmuligheder/kvalitet hos tailorstore.dk :thumbsupsmileyanim:

Men de laver da ikke jakkesæt, gør de? Vi kan nemlig ik finde dem derinde..

0

Del dette indlæg

Ku jeg måske lokke dig til at gives en samlet vurdering når i har modtaget hele sættet? :) for hvis det er fint i udseende og kvalitet tror jeg at vi springer på den vogn.. :)

Så har vi modtaget hele sættet og det er bare rigtig fint i kvaliteten. Det er syet super flot og detaljeret og stoffet er i fin kvalitet :thumbsupsmileyanim:

Dog skulle det en tur til skrædder for at blive rettet til, men det ville da også være meget heldigt, hvis det bare passede perfekt.

Skrædderen sagde, at det sagtens kunne være et sæt han havde fået syet herhjemme, så han mente også at kvaliteten er god :)

Ja nu ved jeg jo ikke om I har fundet en anden løsning i mellemtiden, men vi vil ihvertfald gerne anbefale iTailor!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for tilbagemeldningen.. :) vi har ik fundet noget andet endnu. Min H2B har kigget lidt på Anne spangsberg i Holte tror jeg det var.. Men jeg vil lige fortælle ham om jeres erfaringer.. :)

Så har vi modtaget hele sættet og det er bare rigtig fint i kvaliteten. Det er syet super flot og detaljeret og stoffet er i fin kvalitet :thumbsupsmileyanim:

Dog skulle det en tur til skrædder for at blive rettet til, men det ville da også være meget heldigt, hvis det bare passede perfekt.

Skrædderen sagde, at det sagtens kunne være et sæt han havde fået syet herhjemme, så han mente også at kvaliteten er god :)

Ja nu ved jeg jo ikke om I har fundet en anden løsning i mellemtiden, men vi vil ihvertfald gerne anbefale iTailor!

0

Del dette indlæg

Min kæreste har bestilt både en del skjorter og slips hos itaylor og det har været rigtig godt. I starten var det også meningen at han ville have bestilt sit jakkesæt derindefra, men så forelskede han sig i et andet nede i byen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer