Ester

Poser med fuglefrø

9 indlæg i dette emne

Hej smukke brude.

Jeg sidder og er begyndt på at planlægge vores bryllup, selvom der er et stykke tid til :)

Jeg har tænkt mig at gæsterne i kirken skal have små poser med fuglefrø udleveret ved døren, da fugle bliver syge af at spise ris.

Men mit dilemma er om jeg selv skal sy poserne selv eller om vi skal finde nogle på nettet. Jeg har kigget lidt rundt og ikke rigtigt kunne finde nogle pæne, hverken i stof eller papir - og til en ordenlig pris.

Da det ikke er tænkt som et større indslag, andet end at passe på fuglene, skal det helst ikke koste for meget.

Så, hvad er jeres erfaring? Og hvad ville I gøre?

Møs

Ester

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det 'bare' er for at passe på fuglene, ville jeg droppe det helt. Der har været flere tråde herinde omkring fulge og ris, og fuglene kan altså godt tåle dem. Se evt. denne gamle tråd: http://www.bryllupsklar.dk/forum/68216/fugle-og-ris.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lave noget billigt med tyl og bånd... Men jeg har tænkt det samme som dig og har købt organzaposer på ebay fra Kina til ingen penge, så skal jeg ikke lave noget andet end at fylde frø i :tunge: ... Her er en søgning på det med fri forsendelse og under 7 dollar, der er super mange forskellige... Bare sørg for at du har en paypal konto og køb for under 80 kr. så er der ingen told eller moms når du modtager varen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan lave noget billigt med tyl og bånd... Men jeg har tænkt det samme som dig og har købt organzaposer på ebay fra Kina til ingen penge, så skal jeg ikke lave noget andet end at fylde frø i :tunge: ... Her er en søgning på det med fri forsendelse og under 7 dollar, der er super mange forskellige... Bare sørg for at du har en paypal konto og køb for under 80 kr. så er der ingen told eller moms når du modtager varen.

Der var godt nok mange fine derinde, men jeg kan slet ikke finde ud af det der med ebay! Jeg synes det så ud som om man skulle byde på tingene? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan lave noget billigt med tyl og bånd... Men jeg har tænkt det samme som dig og har købt organzaposer på ebay fra Kina til ingen penge, så skal jeg ikke lave noget andet end at fylde frø i :tunge: ... Her er en søgning på det med fri forsendelse og under 7 dollar, der er super mange forskellige... Bare sørg for at du har en paypal konto og køb for under 80 kr. så er der ingen told eller moms når du modtager varen.

Der var godt nok mange fine derinde, men jeg kan slet ikke finde ud af det der med ebay! Jeg synes det så ud som om man skulle byde på tingene? :)

Nogle ting skal man byde på, og der kan du taste en max bud hvis du vil, så følger dine bud med op.. andre er fast pris. Du skal først oprette en profil, og så vær meget opmærksom på når du er logget ind om du trykker køb eller byd, for så binder handlen fra din side. Så du skal også sikre dig at de sender til Danmark inden at du byder/køber. Så ville jeg også oprette en paypalkonto, så du ikke skal opgive dine kortoplysninger.

og ellers kan jeg hjælpe dig, jeg har allerede nogle hjemme i blå, orange, hvid og hvide med sommerfugle, og jeg skal ikke bruge alle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer