Rikke aka rapanden

Så fandt jeg også mine brudesko, og uden for høj hæl :-)

41 indlæg i dette emne

Selvom jeg har god tid endnu, så har jeg ledt og ledt efter brudesko, da jeg gerne vil have min kjole lagt op i god tid, og derfor kræver det jo at jeg ville finde skoene først...

Jeg har været i jeg ved ikke hvor mange forskellige skobutikker, kigget på adskillige webshops osv, og endelig er det lykkedes at finde et par uden for høj hæl ( hælen er 6½ cm) , uden spids eller firkantet snude, uden det ligner nogen tante Oda kunne have på osv.. Nu glæder jeg mig bare til at modtage dem :cheerleader3:

Det er dem her jeg har bestilt :

post-56973-0-77158300-1340208720.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er de fede.. Hvor er de fra? Ja det begynder jeg også at lede efter nu, for jeg kan ikke gå i høje hæle i over 12 timer.

Ja de er bare så fine , jeg købte dem på deichmann`s hjemmeside, og så til 199.- Og der er fri fragt derinde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ flotte! Prøvede dem faktisk i Deichmann, men fandt et andet par.

Ville bare lige sige at de sad skiiide godt på min besværlige, mærkelige fod. Har brede fødder, høj vrist og næsten ingen hæl. :biggrin:

Så de er lækre, selv på spasserfødder. :fløjt: Håber for dig at de er ligeså skønne på din fod!

0

Del dette indlæg

Whattt? Jeg havde sat 1200 af til sko -HAHA- Det er måske så ikke helt nødvendigt alligevel

Som jeg har sagt flere gange, jaja bare mob mig :lol: , men det handler jo også om hvad man vil have. hvis man vil have designer sko, jamen så må man jo punge ud.. Jeg har hele tiden vist at jeg ikke gad bruge mere end 400-500 på et par sko, det ville jeg heller ikke gøre normalt.

Jeg syntes de her sko er SÅ fine , og så har de jo en fantastisk pris :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

SÅ flotte! Prøvede dem faktisk i Deichmann, men fandt et andet par.

Ville bare lige sige at de sad skiiide godt på min besværlige, mærkelige fod. Har brede fødder, høj vrist og næsten ingen hæl. :biggrin:

Så de er lækre, selv på spasserfødder. :fløjt: Håber for dig at de er ligeså skønne på din fod!

Åh hvor fedt at læse. nu glæder jeg mig da endnu mere til at modtage dem :thumbsupsmileyanim: Jeg har heller aldrig haft problemer med at kunne være i sko derinde fra, hvorimod jeg andre steder ikke kan klemme fussen ned.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prisen er underordnet for mig, det samme med mærke osv. De skal bare være bløde og rare at have på. Jeg vil sku ikke have gnavemærker den dag... Og så troede jeg bare, at jeg skulle punge ud...

Altså jeg ved jo ikke hvordan de sidder på fusserne , det finder jeg jo først ud af når de kommer med posten.. Men altså uanset hvad er det jo smart at gå skoene til derhjemme inden dagen, så man undgår vabler, gnavesår osv.. Så godt vores nabo er næsten døv, hundene han spæne rundt o glege tagfat, kaste med gummibolde osv, han høre ikke noget som helst :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke, har dem i sorte fra samme sted...hoppede lige ned i dem og de er så behagelige og ha på...er begyndt og gå mine til også :)

Åh fedt!! Hvor er det skønt at læse folk har prøvet dem/har dem, og at de er behagelige at have på.. Det giver mig da bare endnu mere yes følelse, og så til 199 kroner.. Jeg føler allerede jeg har lavet er godt kup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

FORDØMT ... Kastede mig fluks ind på deres hjemmeside,men ak ... var væk i str. 39 :(

Var ellers lige sådan et par jeg super gerne ville ha´... og syntes jo så også dét var en lækker lækker pris :wink: Præcis som dig er jeg viiiild med "pris-venlige" indkøb og nægter at betale en krig for hvert skridt jeg/vi ta´r i dette bryllup-inferno - og et godt kup kan jeg leve lææænge på ...

Stort tillykke til dig med dine smukke sko og dit heldige røverkøb :biggrin: Jeg leder videre .... og videre ... og videre..... :wink:

0

Del dette indlæg

De er så fine! :7himmel:

Jeg har dem selv - men med en grå flade og sorte blonder. De er behagelige at have på... Men men.. Nu kan det jo være det bare er mine fødder... Jeg har haft dem på to gange. Første gang var det en lidt kølig forårsdag og anden gang en varm forårsdag. Første gang fik jeg lidt gnave mærker ved storetåen, pga. den åbne snude der gned. anden gang var et helvede. pga varmen fik jeg svedige fødder og alle kanter på skoen lavede mærker i mine fødder.. av og øv..

Men men.. Jeg er for det første ikke vandt til høje hæle og så kan det jo være det bare er mine fødder. og måske skal de bare gås virkelig godt til.. Det afholder mig i hvert fald ikke fra at have de finde sko på... Jeg har bare fundet ud af at det ikke er en sommersko for mig, og jeg skal bare lige have et lille diskret plaster på storetåen før jeg bruger dem.. :wink:

Det er altså ikke for at afskrække dig.. fødder er jo forskellige, så hvad der ikke passer mig, kunne jo sagtens passe dig... Men jeg vil råde dig til at prøve dem af grundigt før den store dag... :)

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FORDØMT ... Kastede mig fluks ind på deres hjemmeside,men ak ... var væk i str. 39 :(

Var ellers lige sådan et par jeg super gerne ville ha´... og syntes jo så også dét var en lækker lækker pris :wink: Præcis som dig er jeg viiiild med "pris-venlige" indkøb og nægter at betale en krig for hvert skridt jeg/vi ta´r i dette bryllup-inferno - og et godt kup kan jeg leve lææænge på ...

Stort tillykke til dig med dine smukke sko og dit heldige røverkøb :biggrin: Jeg leder videre .... og videre ... og videre..... :wink:

Har du ikke en af deres fysiske butikker tæt på dig? For der har de dem også .. Måske jeg snuppede det sidste par i str. 39 :fløjt:

0

Del dette indlæg

De er så fine! :7himmel:

Jeg har dem selv - men med en grå flade og sorte blonder. De er behagelige at have på... Men men.. Nu kan det jo være det bare er mine fødder... Jeg har haft dem på to gange. Første gang var det en lidt kølig forårsdag og anden gang en varm forårsdag. Første gang fik jeg lidt gnave mærker ved storetåen, pga. den åbne snude der gned. anden gang var et helvede. pga varmen fik jeg svedige fødder og alle kanter på skoen lavede mærker i mine fødder.. av og øv..

Men men.. Jeg er for det første ikke vandt til høje hæle og så kan det jo være det bare er mine fødder. og måske skal de bare gås virkelig godt til.. Det afholder mig i hvert fald ikke fra at have de finde sko på... Jeg har bare fundet ud af at det ikke er en sommersko for mig, og jeg skal bare lige have et lille diskret plaster på storetåen før jeg bruger dem.. :wink:

Det er altså ikke for at afskrække dig.. fødder er jo forskellige, så hvad der ikke passer mig, kunne jo sagtens passe dig... Men jeg vil råde dig til at prøve dem af grundigt før den store dag... :)

Jeg går altid mine sko til herhjemme, inden jeg tager dem på "ud" , og har også altid plaster på de første par gange , så det burde ikke være noget problem.. Her om foråret og sommeren, bruger jeg stort set kun ballerinaer fra føtex ( dem til 50 kroner) , og de gnaver også i starten, hvis man ikke har plaster på, men efter lidt tid er det simpelthen de mest fantastiske sko at have på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er de skideskønne at gå i :) Jeg har nogen fra deichmann i samme model - bare med lilla stof og sorte blonder.

Man kan vitterligt danse rundt heeeeele natten med dem. Og så kan de altså nogen som ingen andre sko kan - for når jeg får en del asti så danner de altså noget klister der gør at de BLIVER på fødderne. OGSÅ når man tager turen hjem hen over en fugtig græsplane hvor hælene bliver trådt godt ned i græsset.

Der må altså være et eller andet magisk i dem. Alle mine andre stiletter falder nemlig af når man slingre - medmindre det er nogen der sidder fast på fødderne med remme. Dem med remme har tilgengæld den ulempe at de meget gerne vil falde af, så man kan risikere at skvatte. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Så er skoene kommet med posten, og HOLD NU OP hvor er de skønne at have på :cheerleader3: Jeg har lidt brede fødder, men det er intet problem, og de er yderst behagelige, hælen har virkelig den perfekte højde, man mærker faktisk nærmest ikke der er hæl på.. Det har virkelig været et kup, og så til sølle 199 kroner :thumbsupsmileyanim:

Kan klart anbefale jer andre den model :biggrin:

1

Del dette indlæg

Så er skoene kommet med posten, og HOLD NU OP hvor er de skønne at have på :cheerleader3: Jeg har lidt brede fødder, men det er intet problem, og de er yderst behagelige, hælen har virkelig den perfekte højde, man mærker faktisk nærmest ikke der er hæl på.. Det har virkelig været et kup, og så til sølle 199 kroner :thumbsupsmileyanim:

Kan klart anbefale jer andre den model :biggrin:

0

Del dette indlæg

Køre ikke helt for mig med teknikken i dag ....

Kan se jeg da bare SKAL til Holstebro snart og indvadere deres butik ... Lyder så meget som sko jeg bare må eje - Har i forvejen et lidt anstrengt forhold til hæle og så er jeg stadig så viiiiild med prisen :biggrin:

Jeg kan virkelig anbefale dem.. Det er meget sjældent jeg går i høje hæle, trisser som regel rundt i ballerinaer.. Så det er virkelig skønt at de er behagelige at have på, syntes tit jeg får meget hurtig ondt i fusserne.. Og jas prisen er jo simpelthen fantastisk.. Jeg har hele tiden vidst at jeg NÆGTEDE at give særlig mange penge for skoene, både pga. vores budget, men også fordi jeg normalt er typen der gikke gider give en formue for sko/tøj osv..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer