Guest mdenise

Maria og Kim bryllup 21/7-12. 1 Nye BILLEDER (Oktober):-)

132 indlæg i dette emne

:loveshower:Velkommen til vores planlægningstråd :loveshower:

Jeg og min H2B bor sammen i hans hus med hans dejlige søn Magnus på 5 år og vores tre katte, Hotson, Myrna og Bailey. Jeg er 24år og han er 30år.!

Vi bliver kaldt for mormor og morfar, fordi vi godt kan sidde en fredag aften og spille uno og scrabble (dog er det længe siden nu, for jeg SKAL vinde inden vi går i seng, og det skal også være flest gange :blush:) Men jeg elsker at vi kan være sådan og at vi skynder os i fætter br/kvickly/bilka osv. for at se om de har hvem er hvem eller et andet spil ;)..

Vi er et godt team som elsker at pleje vores forhold. og hvis vi glemmer det en periode er vi gode til at stoppe og og kigge på hvad vi kan gøre.!

Her kommer listen. I kan trykke på dem med streg under, så kommer i direkte dertil :)

Listen:

Hvordan mødtes vi

Frieriet

Om min H2B

Min polterabend

H2B polterabend

Kirken

Fest stedet

Menuen

Tema

Pynt til festen

Favour boksene (som også fungere som bordkort)

Menukortene

Bryllupskagen (Og kagekniven, som er den fedeste, ifølge os selv :biggrin: )

Musikken

Ønskelisten

Fotografen

Ringene

Blomsterne

Kjolen

Skrædder

Tilbehør til kjolen

Håret

makeup

''Dagbog''

Noget lånt,gammelt,nyt og blåt

Fuglefrø's poser og afprøvningen haha

MorgengaveKrise

Morgengaven bliver

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har dårlige fødder og de er ikke nemme at finde sko til, så har måtte gå ud fra hvad jeg kan gå i og ikke hvad der er mest brudeagtigt, pænt og passer til kjolen.. Så her er mine kilehæle fra bianco :)

Det gælder jo om at have en god dag og kunne gå længe :)

Men hvis jeg kunne havde jeg KLART valgt de andre fra benjamin adams. MUMS siger jeg bare

post-48988-0-54134200-1340262266.jpg

post-48988-0-05188100-1340345473.jpg

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Menuen:

Ved ankomst: Øl, (soda)vand, kaffe

Velkomstdrink: Gørnæble (vanilje vodka med noget æblejuice af en art) og chips

Forret: Laksekræmmerhuse på leje af salat med cerrytomater og pesto. + brød ved siden af.

hovedret: Dijon smurt Oksemørbrad med grovristede rodfrugter, 2 slags grøntsager, langtids bagte tomater, små stegte kartofler og rødvinssauce

Dessert: Friske jordbær med chokoladeslør, hertil rørt is

Kaffe: Kaffe/the med''har selv''(hvad fanden er det??) samt cognac/likør

Natmad: Stegt flæsk med persillesovs, rødbeder, kartofler og rugbrød. :cheerleader3:

Og så er der alt hvad man kan drikke under hele middagen af øl (soda)vand og vin , plus fri bar i tre timer efterfølende. :)

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at holde det på skipperkroen, også kendt som mullerup kro, da vi synes der er hyggeligt. Der er havn og strand ved som er fantastisk, så vi håber det danske vejr er godt den dag :) hehe.

Vi havde bromølle kro i tankerne, men det var for dyrt i forhold til, hvor meget vi ku få på mullerup kro for samme penge :). Og så elsker vi også mullerup kro. Plus vi har fået så god behandling. Det er også der vi skal have vores bryllups nat :a1093:

post-48988-0-07524000-1340263050.jpg

0

Del dette indlæg

TEMA

Vores temafarve er vinrød, hvid, sølv og sort. For den røde farve er stolene og servietterne på kroen haha ;). og så er min mand glad for rød. :) Vi havde snakket om limegrøn. men vi kunne ikke rigtig finde noget der tiltalte os i den farve..

Vi har ikke et tema som f.eks. galla osv. :)

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Favour bokse.

Ja jeg valgte jo at jeg selv vil lave dem, hvilket er så dumt, for jeg er perfektionist og ikke så tålmodig. Jeg skal lave 69 æsker, og har smidt rigtig mange ud allerede. så det er også blevet dyrt. Uppps.

Jeg fandt en Mette der har lavet æsker herinde, og tog hendes ide og fulgte hendes vejledning. Lavede dem til min egne, men de minder om hendes. På nær at hendes er meget pænere. men hvad fanden :biggrin: ..

Det vi putter i æskerne er:

Tyggegummi

Mini hariboe poser

Sukkermandler i guld

Sur vingummi

Parfumeprøve

Plaster

hovedpinepille

personlig mint chokolade

Hjertechokolade

Tandstikker

Kondomer med smag (fordi vores familie vil synes det er sjovt)

BILLED AF TINGENE KOMMER SENERE :)

Men som i kan se på billedet af favour æskerne, så er det ikke helt lige. men tanken tæller ;)

post-48988-0-70693300-1340263838.jpg

0

Del dette indlæg

BRYLLUPSKAGEN..

Vi har vlagt at en ved navn Carmen skal lave den, for min mor kender hende, så det var et oplagt valg. Hun har vundet en MASSE kage konkurrencer, så det er jo også et plus. Hun har næsten fået frie tøjler. vi har sagt at vi gerne vil have en hvid kage med en symfoni at blomster. Men ikke for voldsomt. Så er meget spændt. Billeder kommer efter bryllupet.

Kagen skal bestå af:

Hvide bunde.

marcipan

Rutebil mousse

Hindbær Mousse

Viste hende nogle billeder som vi godt ku lide, men det bliver nok ikke helt det.. men lidt alla.. TROR VI ;)

Hun fortalte at det moderne var at få blomster på toppen, men vi har stadi valgt et brudepar ;)

Vi skulle have et kagesæt, men synes det var svært at finde en som passer til os, så nu har vi fundet denne fantastiske kagekniv som skulle være rigtig god, da den har vundet en award :biggrin: .. Vi har tænkt os at min H2B indgravere mit navn og jeg indgravere hans navn, så den bliver lidt ''speciel''.. Jeg ELSKER den kagekniv, så derfor vil jeg dele den med jer andre :D

post-48988-0-13337100-1340541015.jpg

post-48988-0-32345400-1340541050.jpg

post-48988-0-36395700-1340816668.jpeg

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotografen:

Vi har fundet en fantastisk fotograf fra Århus. Som tager SKØNNE billeder.

Hjemmesiden hedder forevigt.dk. Tjek den, de er så dygtige :)..

her er vores bryllups pakke:

Bryllupspakke A

Ca. 3-4 timers fotografering og 400-500 bryllupsbilleder.

Bryllupsfotografen vil være klar ved kirken ved gommens ankomst, hvor fotografen laver stemningsfulde billeder af gommen og gæsterne, der venter i kirken. Når bruden ankommer, laver vi billeder, mens der ventes i våbenhuset, inden hun går op ad gulvet.

Hvis vi må, fotograferer vi også meget diskret under vielsen. Vi er meget opmærksomme på, at dette er Jeres øjeblik, og vi er meget selvfølgelig top-professionelle omkring fotografering under vielsen.

Efter vielsen fotograferer vi stemningsbilleder ved lykønskningen, og laver nogle bryllupsportrætter af Jer i kirken, inden vi kører ud til lookationen, og laver brudeparrets bryllupsbilleder.

Med bryllupspakke A får I:

• Stemningsbilleder ved og i kirken
  • Billeder af den ventende gom og gæster
  • Billeder af bruden der ankommer, og går op ad gulvet
  • Billeder af brudeparret, der går ud af kirken
  • Stemningsbilleder ved lykønskning udenfor kirken
  • Bryllupsportrætter i kirken
  • Bryllupsportrætter på en lokation, som vi i fællesskab har fundet/aftalt
  • Alle digitale filer taget på dagen (ca. 400-500 billeder) i højeste opløsning
  • 80 digitale billeder vi har udvalgt til efterbehandling i vores flotte stil
  • Alle billeder leveres på DVD’er, og er let tilgængelige, når I vil kopiere eller fremkalde dem

Pris: Kr. 6.100,- ex. kørsel

Kørsel kr. 600,-

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

'' Dagbog''

22/6-2012.

SHIT..... Har aldrig været en der har haft mange bumser, men nej nej, nu har jeg en kæmpe bums på kinden, som bare er RØD, den er på størrelse med en to krone. AD? og en bums ved øjet :(. Og så udover det, er der et dyr som har synes det ville være skide morsomt, at stikke mig på kinden, så der er jeg helt rød da jeg ikke kan tåle stikket :shooter: :td:.. HVORFOR? Ikke skide pænt når jeg skal have lavet en prøve opsætning idag.. Det er sku lidt pinligt at jeg kommer med et ansigt med bakker, haha.. Og gad vide om jeg har endnu flere bumser og stik til bryllup'et. :huh: Det går mig på, for jeg føler alle kan se hvor store og hvor mange jeg har.

Så kom jeg lige ud med det, haha..

Er der andre som har haft/har det sådan? altså at ens hud går amok?

25/6-2012:

Puuuuha, synes godt nok jeg får mere og mere kvalme jo tættere man kommer, kender i det?. Kan ikke overskue huset eller så meget andet, har kun bryllup'et i hovedet. Hvilket også er irriterende, får man kan også overtænke..

Hvordan mon det bliver på selve dagen :o..

Jeg er træt og har fået en ide om at leve på kaffe for tiden haha.

Har i det også sådan at i føler jeres kroppe vokser når i kigger i spejlet? Så man ikke kan passe kjolen.?

Det er en frygt. Dog siger vægten det samme som den hele tiden har gjort, meeeen hvad nu hvis :S..

D. 27/6-2012

Nu kan jeg skrive tudemaria på mit CV. Jeg valgte simpelthen og virkelig tud brøle igår om dagen og da vi havde lagt os i seng. Har sågar også tudet idag, ej men altså hvad sker der?!.. Jeg er bare sikker på at alle vil synes jeg er forfærdelig i kjolen, og har en masse tanker oveni, f.eks: hvad nu hvis de sætter æskerne forkert på bordene, så folk ikke sidder rigtig? hvad nu hvis maden ikke smager så godt? hva nu hvis kjolen revner når jeg sætter mig? hvad nu hvis ingen gider kysse mig på kinden når min H2B går på toilettet, fordi de synes jeg er klam? hvad nu hvis nogen af æskerne ikke er lukket ordentlig når jeg kommer ind til festen? hvad nu hvis gæsterne keder sig? OSV OSV...Mit hoved kan åbenbart ikke klare alle de tanker...

Men jeg mangler kun at folde fire æsker, så det er en GOOOD nyhed.. :cheerleader3:

D. 10/7-2012

11 dage tilbage, tror jeg kaster op snart. Jeg er SÅ nervøs, har dårlig mave, kan intet spise, og kan ikke overskue en SKID! Man må sige at man gennemgår hele sit følelsemæssige register, men jeg ved det bliver det hele værd når man står og skal sige JA.. Jeg glæder mig mere og mere til dagen endelig kommer. :-D

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Håret:

Jeg skal have sat håret hos frisør Alex i Svebølle. Som jeg varmt kan anbefale til ALLE. De er så søde og venlige. Der er en kvinde om hedder Sarah i salonen, og hun er simpelthen SÅ dygtig og har sans for detaljer og hvad der er smart. Jeg er en kontrol freak, men Sarah kan få lov til at gøre hvad hun vil, for hun er pisse dygtig. Det er de andre også, men sarah kan bare noget som mange andre ikke kan.! :)

Idag har jeg været til prøve opsætning. Jeg var sikker på mit hår skulle være helt oppe i en knold eller lign. , meeeen NEJ! jeg så SÅ konet ud, så det bliver lidt op og lidt nede. Sarah havde sagt, at synes hun det skulle være halv op halvt nede, men jeg ville helst ha det op, så det prøvede hun. Men ligemeget hvad, så så jeg for konet ud.! Så vi har fundet en fllllot frisure. glæder mig til at se det ''endelig'' resultat.

Det er også hende der skal ligge makeup, da hun igen er så dygtig til detaljer og lige det sidste touch.. :)

her er nogle af de frisure som jeg havde kigget på, men Sarah synes ikke at nogen af dem var pæne nok, haha :)

post-48988-0-93549300-1340539750.jpg

post-48988-0-21175100-1340539775.jpg

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Ja det der med bumser, det er bare typisk, ikke :pokey:

Jeg har heller aldrig været plaget af det, men her på det sidste har jeg fået en masse små bumser på ryggen - og min kjole har en ret dyb ryg, og har også fået meget ujævn hud i ansigtet, mest på hagen :td: Ihhh hvor er det belastende!

Fedt at du har fundet en god frisør, du har ikke billeder af prøveopsætningen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det der med bumser, det er bare typisk, ikke :pokey:

Jeg har heller aldrig været plaget af det, men her på det sidste har jeg fået en masse små bumser på ryggen - og min kjole har en ret dyb ryg, og har også fået meget ujævn hud i ansigtet, mest på hagen :td: Ihhh hvor er det belastende!

Fedt at du har fundet en god frisør, du har ikke billeder af prøveopsætningen?

Jo det er SÅ typisk.! Ej jamen selvfølgelig skal du få dem på ryggen når du har dyb udskæring :pokey: .. Men las os håbe at det går væk å os begge inden..Men mon ikk :D. men kunne lige passe det bare bliver en bumse epidemi :shooter: ....

Nej desværre. Jeg tænkte først over at tage billeder da det var pillet ud :td: , men sætter ind efter bryllupet, hvordan det sidder :) ..

Ja det er lækkert med en god frisør, især når jeg er meget kritisk anlagt med hvad jeg får lavet ;).

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup, som jo er lige om hjørnet :)

Lækkert sted i har valgt og mums en menu

Har du ikke billeder fra prøve opsætningen, vi må se :)

Tak Og i lige måde. din er jo en uge før min. Uhhh spændende. er der ved at være nerver på? :)..

Nej jeg var så dum at jeg ikke tænkte over at tage billed af det, kom først i tanke om det da hun har pillet det ud. Men jeg sæter billeder ind efter bryllupet, hvis det har nogen interesse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

KJOLEN:

Kjole ideer

Sådan havde jeg skrevet en liste inden kjole kigget:

Jeg ville ikke have:

BLONDER

Stropper

Stram kjole

Prinsesse look

Meget tyl

Jeg vil have:

Enkel

Elegant

Bar ryg

Måske nogle sten på kjolen

stram til hofterne og så skal den gå ud

IKKE NOGET SLØR

Stor halskæde

Ide ud fra billeder:

Jeg synes simpelthen det første billed med en kjole er flot. Den er bare fantastisk. Har aldrig prøvet den, og ved ikke hvorfor?! Er også bange for at prøve den nu, hvis jeg falder total for den.

Prøvede en anden som var i den stil, og jeg blev HELT væk i kjolen.. :(.

Den anden på billedet: Det var nogenlunde den stil jeg havde i hovedet.

men det blev ikke noget af dem :)

post-48988-0-81117100-1340549019.jpg

post-48988-0-51441700-1340549069.jpg

Kjole jagten:

Første gang jeg var ude og kigge på kjole var jeg i Lilly, jeg fandt faktisk en jeg synes var ok, men havde ingen følelse i den. Damen i Lilly forsikrede mig dog om at det var ganske normalt at man følte sig helt tom indeni og ikke havde nogen som helst følelse. Jeg valgte den og betalte depositum (2000 kr). Jeg prøvede den efterfølgende 2 gange til og hver gang sagde kvinden i butikken, at det var normalt at jeg intet følte, hvilket jeg valgte at stole på.

Men så skete der desværre det at min H2B valgte at være en stor idiot(han har ikke været utro), hvorefter jeg gjorde det forbi og flyttede væk, så måtte jo også aflyse kjolen. Det var svært, for da jeg aflyste kjolen vidste jeg også at drømmen om en fremtid sammen var knust :boohoo: .

Heldigvis kom min H2B til fornuft og jeg gav ham en chance, hvilket jeg SLET IKKE fortryder. Da vi vidste at det skulle være os, så skulle jeg jo ud og kigge på kjole igen og jeg valgte derfor at tage i nicolai brudebutik. Der fandt jeg ud af at hende fra Lilly tog HELT FEJL..

Jeg blev mødt af den søde Mette (ejer af butikken), hun tog sig tid til at hører hvad jeg gik efter.. Hun gav mig en kjole på efter mit valg, men jeg forsvandt fuldstændig i den :blink: .. Hun kom med nr 2 kjole, som jeg synes var hæslig, men Mette insisterede på at jeg skulle prøve den, for hun var sikker på den vil være gude smuk til mig. Jeg sagde at det var spild af tid, men hvis hun virkelig synes, så kunne jeg da godt prøve den, hvilket jeg gjorde. Og hvad skete der så? Ja jeg ville sgu ikke ha den af igen, for den var bare perfekt :a1221: .

Jeg havde følelsen af at jeg var KLAR til at blive gift, for nu havde jeg fundet kjolen..! Mette synes at jeg skulle gå ud og få mig lidt at spise og drikke inden jeg bestemte mig, for hun vil ha jeg skulle være helt sikker. Gik ug og spiste og gik direkte tilbage for at købe kjolen.. :biggrin:

Hvordan ser kjolen ud:

Den må i vente med at se :biggrin:

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer