Guest mdenise

Maria og Kim bryllup 21/7-12. 1 Nye BILLEDER (Oktober):-)

132 indlæg i dette emne

Sådan friede han

Jeg havde fået et hæfte med mange kuponer af min kæreste. D. 27 maj 2010 skulle jeg op til en veninde, så jeg valgte at rive en af kuponerne ud og give ham den. Kuponen gik ud på at han skulle lave en middag for 2.

Da jeg kom hjem sagde han, at jeg skulle gå ud på terassen, hvor der lå en dyne. Så kom han ud med champagne og jordbær. Vi sad og hyggede, men jeg kunne mærke at han var rigtig underlig, så jeg fik tanken: ,,Han drikker mig fuld for at sige, at han har fundet en anden, hvorefter han vil have et sidste knald på dynen. DEN IDIOT''.. Han gik frem og tilbage hele tiden, fordi han påstod at han skulle hente noget, men han kom aldrig ud med noget..

Til sidst kom han ud med en kage dåse(hvor ringen lå i) og lagde sig på et knæ og spurgte om jeg vil giftes med ham. :).. Skal dog siges at jeg kom til at råbe NEJ først, men jeg rettede det hurtigt til JA;). Havde jo bare ikke lige forestillet mig et frieri, hehe :)..

Det skal siges, at jeg spurgte efterfølgende min H2B om hvor længe han havde planlagt han vil fri, han fortalte at han længe har vidst at han vil fri, men den dag følte han var den perfekte dag, så han kørte ned og købte en ring osv. :)

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes alle dine inspirationsfrisurer er virkelig lækre :thumbsupsmileyanim: Specielt den sidste med lidt halvløst har er jeg hooked på.... Har du sat dig fast på noget endnu? :)

Tak :).. Ja er også heeelt vild med den. Den er bare så fed. Ville ønske jeg ku ha den, men det ville slet ikke passe til..

Ja, jeg har.. jeg skal have stort alla det sidste billed, og halt op halvt nede agtig. så det blir lidt vildt, da min mand elsker rodet,vildt morgenhår. haha..

0

Del dette indlæg

Blomsterne

Ja her har jeg måtte slippe min kontrol, hvilket ikke er let, da jeg er en kontrol freak.. Men har sagt til H2B at han må vælge alle blomster, Selvfølgelig brude buketten, men også blomsterne i kirken og på fest stedet. Så jeg har intet at sige om form eller farve :lol: . Det er nervepirrende når jeg godt kan lide alt hænger sammen til et bryllup, og især fordi han driller mig med alt muligt omkring blomsterne, haha :pokey: ..

Så jeg er spændt.

Jeg vil jo gerne have min buket ser ca sådan her ud, bare uden de der brudeslør eller hvad det hedder der er udenom. og helst heller ikke de blade.. haha.. Og måtte os gerne være i helt rød farve ;).

post-48988-0-01545600-1341757605.jpeg

Men jeg kan faktisk godt lide den her, selvom jeg mest er til det enkle. Men den er sgu smuk

post-48988-0-67482500-1341757704.jpeg

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Pynt til festen.

Ja nu skal vi ikke have det vilde pynt, vi får bord dekorationer, et par lys og favour æsker. Det er det. vi får runde borde og så et langt hovedbord, så det er ikke så meget plads til pynten.. Men mit drømmebord ser sådan ud, som på billedet. Bare ikke med ternet stole hihi.. :D..

post-48988-0-84915800-1340818005.jpg

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes alle dine inspirationsfrisurer er virkelig lækre :thumbsupsmileyanim: Specielt den sidste med lidt halvløst har er jeg hooked på.... Har du sat dig fast på noget endnu? :)

Tak :).. Ja er også heeelt vild med den. Den er bare så fed. Ville ønske jeg ku ha den, men det ville slet ikke passe til..

Ja, jeg har.. jeg skal have stort alla det sidste billed, og halt op halvt nede agtig. så det blir lidt vildt, da min mand elsker rodet,vildt morgenhår. haha..

Hihi, ja det er jo ret vigtigt hva de kære mænd synes om os - specielt denne dag :)

Oooooorh hvor er de kjoler bare smukke! Hvis den du har valgt er noget i stil med dette er det da fantastisk :rolleyes::biggrin: Ser ud som om dine kjole-tanker er meget lig mine egne, noget enkelt, men alligevel med wow-faktor, dog måske mere sofitikeret end tyl-prinsesse :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hihi, ja det er jo ret vigtigt hva de kære mænd synes om os - specielt denne dag :)

Oooooorh hvor er de kjoler bare smukke! Hvis den du har valgt er noget i stil med dette er det da fantastisk :rolleyes::biggrin: Ser ud som om dine kjole-tanker er meget lig mine egne, noget enkelt, men alligevel med wow-faktor, dog måske mere sofitikeret end tyl-prinsesse :biggrin:

Ja det er jo det :wink:

ja de er Så smukke. Men har ikke valgt noget lignende haha ;). :tunge: ... Jeg prøvede nogen som mindende om dem, men jeg var helt væk i dem, der var alt for meget kjole, desværre :pokey: .. Men altså med lidt god vilje ligner de lidt, haha;)..

Ja præcis, den der stilrene, ikke for pusse nusse, men stadig med WOW effekt.. :) Så har vi jo nok nogenunde samme smag ;).

Det skal dog siges at jeg har valgt en som jeg ALDRIG troede jeg vil ha, men mette fra Nicolai viste åbenbart hvad jeg ville ha, før jeg selv vidste det, haha ;)..

Synes du ikke at man hele tiden finder nye ting til bryllup'et? eller er det bare mig som ikke kan styrer mig? :)

0

Del dette indlæg

Ja det er jo det :wink:

ja de er Så smukke. Men har ikke valgt noget lignende haha ;). :tunge: ... Jeg prøvede nogen som mindende om dem, men jeg var helt væk i dem, der var alt for meget kjole, desværre .. Men altså med lidt god vilje ligner de lidt, haha;)..

Ja præcis, den der stilrene, ikke for pusse nusse, men stadig med WOW effekt.. Så har vi jo nok nogenunde samme smag ;).

Det skal dog siges at jeg har valgt en som jeg ALDRIG troede jeg vil ha, men mette fra Nicolai viste åbenbart hvad jeg ville ha, før jeg selv vidste det, haha ;)..

Synes du ikke at man hele tiden finder nye ting til bryllup'et? eller er det bare mig som ikke kan styrer mig? :)

Hahah, okai så... Men så længe man er glad for det man har valgt... Synes jeg hører om mange (specielt i Say Yes To The Dress :wink: ) der ender med noget helt andet end de egentlig havde forestillet sig til at starte med.... Håber dog ikke jeg ender i det stik modsatte end hva jeg tænker, for så ender jeg i en kæmpe marengs-model :biggrin: Hihii...

Og JO hele tiden og om igen får man nye idéer og tanker som kunne gøre dagen endnu bedre og som man da helt sikkert bare ikke ka' leve uden! :fløjt: Så nej det er ikke bare dig, det ka jeg skrive under på!

Holder du forresten farverne fra inspirationbillederne af det bord du har uploadet? Synes det ser skønt ud! Ved ikke om du har set Shedevils planlægning? Hun har MASSER af pynt på brdene som hun selv siger og som man også kan se, men på en eller anden måde fungerer det faktisk selvom der ikke er fantastisk meget plads på bordet... Måske du alligevel kan skabe noget i stil med dit inspirationsbillede?

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

Som du måske har læst var jeg jo i Nicolai i dag.. Er bare nødt til at spørge, er din kjole kommet til at sidde markant bedre efter skrædderen/syersken har haft fat i den? Jeg er nemlig liiiidt nervøs, men fik jo at vide at det nok sku komme til at side lige præcis som de hev det ind til :-) Ig hvilken af de skræddere de anbefalede valgte du? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg vist ikke været forbi før. Velkommen :cheerleader3:

Sikke en masse god inspiration. Og flotte favour-æsker! Uh, jeg kan simpelthen ikke bestemme mig for om vi skal have sådan nogle...

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

Som du måske har læst var jeg jo i Nicolai i dag.. Er bare nødt til at spørge, er din kjole kommet til at sidde markant bedre efter skrædderen/syersken har haft fat i den? Jeg er nemlig liiiidt nervøs, men fik jo at vide at det nok sku komme til at side lige præcis som de hev det ind til :-) Ig hvilken af de skræddere de anbefalede valgte du? :-)

Svarer lige på din anden først :).. Men ja synes også at man hører tit om at det bliver noget heeelt andet. Og say yes to the dress, ser jeg bare KONSTANT, haha..

GODT det ikke bare er mig som har mange nye ideer hele tiden, hihi :)

Ja jeg holder de farver. Altså har dog ikke sort dug, det kan de ikke skaffe på fest stedet, og vi har ikke penge til at købe det..

Men det bliver i de farver, hvor meget af det jeg selv laver bliver sort. :)

Jo har luret den, det er sgu rigtig flot hvordan hun har gjort det.. Ja jeg prøver også at se om jeg kan skabe nogen lignende :) Bare som min mand også er enig i, hihi..

Hihi jaaa tænkte på dig igår og idag (lyder mærkeligt, men håber du ved hvad jeg mener :-D), og håbede sådan du fik en fantastisk dag derinde. Skal ind og læse det hele bagefter, for er syg, så har sovet stort set hele dagen :td: .. Men kan forstå på dig du har valgt en kjole.. JUBIIII TILLYKKE :cheerleader3::loveshower::balloons::balloon: ...

Jeg valgte frederiksberg skrædder, for de er lidt billigere med nogen ting :) og dem var jeg rigtig glade for. Nu skulle min ikke syes til, for den model jeg fik hjem, sad helt perfekt.. De kunne ikke se at de skulle rette noget. Så fik kun sat bh i, dansestrop og den der til slæbet. Men så en anden som havde fået syet sin kjole til, og den sad SUPER godt.. Den var vist vare for lille førhen..

Men tror sagtens du kan være rolig. I hvert fald på frederiksberg skrædderi står man med dem i spejlet og får sat nåle i osv indtil man er tilfreds. Jeg fik også lidt tid til at gå rundt i den, og skulle prøve at sidde i den osv.

Men er sikker på du godt kan være rolig, de skal jo gøre som du vil ha det :) . Hvis du vælger frederiksberg skrædderi har de simpelthen de BEDSTE bh'er. Jeg prøvede en og man føler bare man kan ha dem på HELE dagen.. Jeg skal ind og købe flere efter bryllupet. Men de er uden stropper..

Glæder mig til at læse ALT om din dag :biggrin:

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Her har jeg vist ikke været forbi før. Velkommen :cheerleader3:

Sikke en masse god inspiration. Og flotte favour-æsker! Uh, jeg kan simpelthen ikke bestemme mig for om vi skal have sådan nogle...

Takker :biggrin:

nej jeg havde også svært ved at vælge om vi skulle have det med, men så tænkte jeg at nu vil vi gøre det fordi det er lidt sjovt og man kan få ALVERDENS inde på ebay :lol: Og så fungere det også som anderledes bordkort ;).

0

Del dette indlæg

Ønskelisten:

Jeg sætter ønskelisten ind, så andre måske også kan få lidt inspiration, for kan huske at vi selv manglede noget inspiration, selvom vi (næsten) altid skriver ønsker ned når vi finder noget, for så er det nemmere til fødselsdage osv. :biggrin:

Vi har valgt at lave en ønskeliste med lidt for en hver prisklasse alt fra 100 kr til flere tusind, så kan folk jo selv vælge hvad de har råd og lyst til :)

ØNSKER:

Ipad 2 wi-fi og 3g

4 liters pedal spand til wc i mærket vipp

2 Lamper med tissemænd fra idefabrikken

canon postkort printer

Erik Bagger Glas designet til operaens restauranter serien: ,

-Champagne glas

-Coctail glas

-Highball glas

-vinkaraffel

-4 pak skål

-vandkaraffel.

Erik Bagger Stone skål.

Arne Jacobsen cafe latte skeer

Royal copenhagen:

-Musselmalet mega tallerkner str 170.

-Musselmatet mega tallerkner 270

-Musselmalet mega krus

-Musselmalet mega dyb tallerkner.

-mega etagere 3 lag

Hay:

-sengetæppe

-sofa puder

Penge til hjælp til bryllupsrejse.

Terrasse varmer.

Jamie oliver wok gryde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke...

Svarer lige på din anden først .. Men ja synes også at man hører tit om at det bliver noget heeelt andet. Og say yes to the dress, ser jeg bare KONSTANT, haha..

GODT det ikke bare er mig som har mange nye ideer hele tiden, hihi

Ja jeg holder de farver. Altså har dog ikke sort dug, det kan de ikke skaffe på fest stedet, og vi har ikke penge til at købe det..

Men det bliver i de farver, hvor meget af det jeg selv laver bliver sort.

Jo har luret den, det er sgu rigtig flot hvordan hun har gjort det.. Ja jeg prøver også at se om jeg kan skabe nogen lignende Bare som min mand også er enig i, hihi..

Hihi jaaa tænkte på dig igår og idag (lyder mærkeligt, men håber du ved hvad jeg mener :-D), og håbede sådan du fik en fantastisk dag derinde. Skal ind og læse det hele bagefter, for er syg, så har sovet stort set hele dagen .. Men kan forstå på dig du har valgt en kjole.. JUBIIII TILLYKKE ...

Jeg valgte frederiksberg skrædder, for de er lidt billigere med nogen ting og dem var jeg rigtig glade for. Nu skulle min ikke syes til, for den model jeg fik hjem, sad helt perfekt.. De kunne ikke se at de skulle rette noget. Så fik kun sat bh i, dansestrop og den der til slæbet. Men så en anden som havde fået syet sin kjole til, og den sad SUPER godt.. Den var vist vare for lille førhen..

Men tror sagtens du kan være rolig. I hvert fald på frederiksberg skrædderi står man med dem i spejlet og får sat nåle i osv indtil man er tilfreds. Jeg fik også lidt tid til at gå rundt i den, og skulle prøve at sidde i den osv.

Men er sikker på du godt kan være rolig, de skal jo gøre som du vil ha det . Hvis du vælger frederiksberg skrædderi har de simpelthen de BEDSTE bh'er. Jeg prøvede en og man føler bare man kan ha dem på HELE dagen.. Jeg skal ind og købe flere efter bryllupet. Men de er uden stropper..

Glæder mig til at læse ALT om din dag

Aller først er jeg nødt til at sige: 19 dage - juhuuuu :cheerleader3:

Nu begynder det da for alvor at komme tæt på! Er der nerver på eller tager du det roligt?

Er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er Say Yes To The Dress-addicted :a1221: Mon det ændrer sig efter brylluppet? Dette fik mig lige til at tæke på at det da starter her omkring kl 12, så slæber da snart computeren hen foran fjerneren :wink: Er studerende og har sommerferie nu, så tiden kan godt bruges inde foran skærmene sådan en overskyet sommerdag, specielt når det handler om bryllup!

Åh ja, duge kan faktisk også gå hen og blive dyre, hvis ikke man ska ha noget der er i stil med lagener.. Hihi... Ej, velour ka da fåes ret billigt, men hvis man ikke ønsker dét begynder det at gå hen og blie dyrt! Ka godt forstå du så holder dig til hvis duge og så ellers blomster og alt andet nips og pynt i sort og rød.. Er sikker på at det bliver så smukt! Glæder mig til at se billeder af dine borde.

Ked af at høre du er syg, håber du snart er frisk igen - rigtig god bedring herfra :)

Var lige lidt smart at kunne høre dig mht. skrædderen, ved jo at du hr brugt en af dem (eller regnede med at du ihvertfald højest sansynligt havde gjort dem) Min skal nemlig syes til. Fndt ret hurtigt ud af at jeg var en 38 oppe og en 36 nede, så der kommer lige til at være noget tilretning. Derudover har jeg en del hofte (deler gerne ud :wink: ) og smal talje dertil, ender altså i lidt af en timeglasfigur.. Ku læse at du også "lider" af dette? Synes jo at det er rigtig fint, men det kommer hurtigt til at se ekstremt ud og det er nok også grunden til at jeg er lidt bestemt med at kjolen skal sidde perfekt, så jeg ikke ender med en mærkelig kropsform :huh:

Jamen tror da så lidt beslutningen er taget, vælger nok Frederiksberg... (Intet pres på dig fordi du har anbefalet dem :wink: Hihi...)

Skal ikke ha BH på under min kjole regner jeg med. Den har en ret dyb udskæring, så der er næsten ikke plads til BH i den, ikke under at det ville kunne ses ihvertfald. Hvis der skal være noget bliver det højest sansynligt sådan ngle nipple-plastre eller sådan noget... Er faktisk overrasket over at jeg har valgt en kjole der går så dybt ned, men den ser på ingen måde vulgær ud! Det er nok også svært at få den til det, da jeg virkelig ikke har noget bryst :rolleyes: men egentlig skægt da jeg gik og troede at jeg skulle være mere tildækket så det ikke trak opmærksomhed på mine manglende fortrin Men som jeg før har sagt endte jeg jo i noget som jeg ikke umiddelbart havde troet skulle være det og alligevel opfylder kjolen egentlig alle krav :loveshower: Aner ikke om det giver nogen mening overhovedet :blink:

Hahah, hver gang jeg har quotet noget af dit og så svarer får jeg besked om at der er brugt for mange smileys... Måske et hint om at vi giver den for meget smiley-gas? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::wink::blush:

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

Svarer lige på din anden først .. Men ja synes også at man hører tit om at det bliver noget heeelt andet. Og say yes to the dress, ser jeg bare KONSTANT, haha..

Jo har luret den, det er sgu rigtig flot hvordan hun har gjort det.. Ja jeg prøver også at se om jeg kan skabe nogen lignende Bare som min mand også er enig i, hihi..

Hihi jaaa tænkte på dig igår og idag (lyder mærkeligt, men håber du ved hvad jeg mener :-D), og håbede sådan du fik en fantastisk dag derinde. Skal ind og læse det hele bagefter, for er syg, så har sovet stort set hele dagen .. Men kan forstå på dig du har valgt en kjole.. JUBIIII TILLYKKE ...

Jeg valgte frederiksberg skrædder, for de er lidt billigere med nogen ting og dem var jeg rigtig glade for. Nu skulle min ikke syes til, for den model jeg fik hjem, sad helt perfekt.. De kunne ikke se at de skulle rette noget. Så fik kun sat bh i, dansestrop og den der til slæbet. Men så en anden som havde fået syet sin kjole til, og den sad SUPER godt.. Den var vist vare for lille førhen..

Men er sikker på du godt kan være rolig, de skal jo gøre som du vil ha det . Hvis du vælger frederiksberg skrædderi har de simpelthen de BEDSTE bh'er. Jeg prøvede en og man føler bare man kan ha dem på HELE dagen.. Jeg skal ind og købe flere efter bryllupet. Men de er uden stropper..

Aller først er jeg nødt til at sige: 19 dage - juhuuuu

Nu begynder det da for alvor at komme tæt på! Er der nerver på eller tager du det roligt?

Er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er Say Yes To The Dress-addicted.. Mon det ændrer sig efter brylluppet? Dette fik mig lige til at tæke på at det da starter her omkring kl 12, så slæber da snart computeren hen foran fjerneren, Er studerende og har sommerferie nu, så tiden kan godt bruges inde foran skærmene sådan en overskyet sommerdag, specielt når det handler om bryllup!

Åh ja, duge kan faktisk også gå hen og blive dyre, hvis ikke man ska ha noget der er i stil med lagener.. Hihi... Ej, velour ka da fåes ret billigt, men hvis man ikke ønsker dét begynder det at gå hen og blie dyrt! Ka godt forstå du så holder dig til hvis duge og så ellers blomster og alt andet nips og pynt i sort og rød.. Er sikker på at det bliver så smukt! Glæder mig til at se billeder af dine borde.

Ked af at høre du er syg, håber du snart er frisk igen - rigtig god bedring herfra :-)

Var lige lidt smart at kunne høre dig mht. skrædderen, ved jo at du hr brugt en af dem (eller regnede med at du ihvertfald højest sansynligt havde gjort dem) Min skal nemlig syes til. Fndt ret hurtigt ud af at jeg var en 38 oppe og en 36 nede, så der kommer lige til at være noget tilretning. Derudover har jeg en del hofte (deler gerne ud ;-) ) og smal talje dertil, ender altså i lidt af en timeglasfigur.. Ku læse at du også "lider" af dette? Synes jo at det er rigtig fint, men det kommer hurtigt til at se ekstremt ud og det er nok også grunden til at jeg er lidt bestemt med at kjolen skal sidde perfekt, så jeg ikke ender med en mærkelig kropsform :huh:

Jamen tror da så lidt beslutningen er taget, vælger nok Frederiksberg... (Intet pres på dig fordi du har anbefalet dem ;-) Hihi...)

Skal ikke ha BH på under min kjole regner jeg med. Den har en ret dyb udskæring, så der er næsten ikke plads til BH i den, ikke under at det ville kunne ses ihvertfald. Hvis der skal være noget bliver det højest sansynligt sådan ngle nipple-plastre eller sådan noget... Er faktisk overrasket over at jeg har valgt en kjole der går så dybt ned, men den ser på ingen måde vulgær ud! Det er nok også svært at få den til det, da jeg virkelig ikke har noget bryst.. men egentlig skægt da jeg gik og troede at jeg skulle være mere tildækket så det ikke trak opmærksomhed på mine manglende fortrin Men som jeg før har sagt endte jeg jo i noget som jeg ikke umiddelbart havde troet skulle være det og alligevel opfylder kjolen egentlig alle krav Aner ikke om det giver nogen mening overhovedet

Hahah, hver gang jeg har quotet noget af dit og så svarer får jeg besked om at der er brugt for mange smileys... Måske et hint om at vi giver den for meget smiley-gas?

Ja 19 dage, det er for VILDT. Og jo jeg er meget nervøs, men det har jeg været længe haha :lol: Så jeg er kun en stor nerve ;) haha..

Haha bare rolig, sidder klistret til fjernsynet når det kommer, medmindre jeg er ovre og træne. Jeg er desværre sygemeldt, så jeg har hverken arbejde eller studie, så jeg har MASSER af tid til at se say yes to the dress..

Haha velour må de godt beholde i butikken, det er jeg bestemt ikke fan af. Altså det er skide nemt at ha sådan en dug, men kønt er det ikke :wink:

HÅBER det bliver pænt, men nu må vi se ;). Er spændt, især fordi min H2B vælger ALLE blomster :o Men er nu sikker på han er god til det, da jeg SLET ikke har forstand på blomster. hehe..

Jo tak, har fundet ud af jeg er syg, fordi jeg er stresset til bryllup'et, så håber ikke det bliver værre jo tættere jeg kommer :biggrin: ..

Stakkels min H2B pt hihi :badgirl: ..

haha min mand har lige råbt: Du er vel ikke afhængig af bryllupsklar vel? Mit svar var bare: Næææh hvorfor tror du det *Fniiis* (synes lige jeg vil fortælle det, selvom det er en lige gyldig information haha)

Ja, timeglas figur er jeg også udstyret med :blink: - Jeg synes det er flot til mange andre, bare ikke til mig selv.. For jeg synes hurtigt mine hofter ser enormt bredde ud.. Ja jeg synes egentlig bare jeg er bred, og så er jeg udstyret men en røv der buler og buler og buler en gang til :blink: .

Og selvfølgelig skal kjolen sidde perfekt, håber virkelig frederiksberg kan gøre dig tilfreds, for der ligger slet ikke pres på mig nu :fløjt: :biggrin: .

Men nej kan godt hører du ikke skal ha bh på så. Mht at du har valgt en nedringet, så synes jeg det er så flot til folk som ikke har store bryster, for det ser mange gange rigtig elegant ud, så det glæder jeg mig til at se :biggrin: .. Men ja, fra den kjole man drømmer om og så til den kjole man ender med, er tit anderledes på den ene eller anden måde :) .

Og jo det giver mening, det du skriver :biggrin:

haha ja jeg får også den skide besked:

Hov - du har da brugt for mange smileys max. 15 stk er tilladt, det burde række ;)..

så jeg sidder og sletter vores gamle smileys. haha. Og synes den beksed de kommer med, er total provokerende :pokey: . Måske har jeg lyst til at bruge 40 smileys? :biggrin:

Forresten kan ikke finde der hvor du har skrevet at din os skal bestilles hjem. men ja min sku også og det tog lidt over 4 måneder. Hvornår kommer din hjem?

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg

Makeup

Jeg er sikker på at jeg skal have fokus på mine øjne mht makeup.. Min makeup skal være dramatisk men samtidig stille og rolig i brune nuancer (se billed forneden). jeg skal dog have eyeliner på også :)

Noget jeg vil anbefale til alle brude det er Ink øjenskygge primer fra Dennis knudsen, den er fantastisk. Det er en primer som gør at øjenskyggen holder hele dagen. Der går måske lidt af, men det er ikke meget.. Den er simpelthen uundværlig, også bare generelt :)

Derudover overvejer jeg at prøve kunstige øjenvipper nu det er den ene dag, hvor man virkelig kan dulle sig ud :)

post-48988-0-38064900-1341302702.jpeg

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

Aller først er jeg nødt til at sige: 19 dage - juhuuuu

Er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er Say Yes To The Dress-addicted.. Mon det ændrer sig efter brylluppet? Dette fik mig lige til at tæke på at det da starter her omkring kl 12, så slæber da snart computeren hen foran fjerneren, Er studerende og har sommerferie nu, så tiden kan godt bruges inde foran skærmene sådan en overskyet sommerdag, specielt når det handler om bryllup!

Ked af at høre du er syg, håber du snart er frisk igen - rigtig god bedring herfra :-)

Var lige lidt smart at kunne høre dig mht. skrædderen, ved jo at du hr brugt en af dem (eller regnede med at du ihvertfald højest sansynligt havde gjort dem) Min skal nemlig syes til. Fndt ret hurtigt ud af at jeg var en 38 oppe og en 36 nede, så der kommer lige til at være noget tilretning. Derudover har jeg en del hofte (deler gerne ud ;-) ) og smal talje dertil, ender altså i lidt af en timeglasfigur.. Ku læse at du også "lider" af dette? Synes jo at det er rigtig fint, men det kommer hurtigt til at se ekstremt ud og det er nok også grunden til at jeg er lidt bestemt med at kjolen skal sidde perfekt, så jeg ikke ender med en mærkelig kropsform

Jamen tror da så lidt beslutningen er taget, vælger nok Frederiksberg... (Intet pres på dig fordi du har anbefalet dem ;-) Hihi...)

Skal ikke ha BH på under min kjole regner jeg med. Den har en ret dyb udskæring, så der er næsten ikke plads til BH i den, ikke under at det ville kunne ses ihvertfald. Hvis der skal være noget bliver det højest sansynligt sådan ngle nipple-plastre eller sådan noget... Er faktisk overrasket over at jeg har valgt en kjole der går så dybt ned, men den ser på ingen måde vulgær ud! Det er nok også svært at få den til det, da jeg virkelig ikke har noget bryst.. men egentlig skægt da jeg gik og troede at jeg skulle være mere tildækket så det ikke trak opmærksomhed på mine manglende fortrin Men som jeg før har sagt endte jeg jo i noget som jeg ikke umiddelbart havde troet skulle være det og alligevel opfylder kjolen egentlig alle krav Aner ikke om det giver nogen mening overhovedet

Hahah, hver gang jeg har quotet noget af dit og så svarer får jeg besked om at der er brugt for mange smileys... Måske et hint om at vi giver den for meget smiley-gas?

Ja 19 dage, det er for VILDT. Og jo jeg er meget nervøs, men det har jeg været længe haha Så jeg er kun en stor nerve ;) haha..

Haha bare rolig, sidder klistret til fjernsynet når det kommer, medmindre jeg er ovre og træne. Jeg er desværre sygemeldt, så jeg har hverken arbejde eller studie, så jeg har MASSER af tid til at se say yes to the dress..

Haha velour må de godt beholde i butikken, det er jeg bestemt ikke fan af. Altså det er skide nemt at ha sådan en dug, men kønt er det ikke

HÅBER det bliver pænt, men nu må vi se ;). Er spændt, især fordi min H2B vælger ALLE blomster Men er nu sikker på han er god til det, da jeg SLET ikke har forstand på blomster. hehe..

Jo tak, har fundet ud af jeg er syg, fordi jeg er stresset til bryllup'et, så håber ikke det bliver værre jo tættere jeg kommer ..

Stakkels min H2B pt hihi ..

haha min mand har lige råbt: Du er vel ikke afhængig af bryllupsklar vel? Mit svar var bare: Næææh hvorfor tror du det *Fniiis* (synes lige jeg vil fortælle det, selvom det er en lige gyldig information haha)

Ja, timeglas figur er jeg også udstyret med - Jeg synes det er flot til mange andre, bare ikke til mig selv.. For jeg synes hurtigt mine hofter ser enormt bredde ud.. Ja jeg synes egentlig bare jeg er bred, og så er jeg udstyret men en røv der buler og buler og buler en gang til .

Og selvfølgelig skal kjolen sidde perfekt, håber virkelig frederiksberg kan gøre dig tilfreds, for der ligger slet ikke pres på mig nu .

Men nej kan godt hører du ikke skal ha bh på så. Mht at du har valgt en nedringet, så synes jeg det er så flot til folk som ikke har store bryster, for det ser mange gange rigtig elegant ud, så det glæder jeg mig til at se .. Men ja, fra den kjole man drømmer om og så til den kjole man ender med, er tit anderledes på den ene eller anden måde .

Og jo det giver mening, det du skriver

haha ja jeg får også den skide besked:

Hov - du har da brugt for mange smileys max. 15 stk er tilladt, det burde række ;)..

så jeg sidder og sletter vores gamle smileys. haha. Og synes den beksed de kommer med, er total provokerende . Måske har jeg lyst til at bruge 40 smileys?

Forresten kan ikke finde der hvor du har skrevet at din os skal bestilles hjem. men ja min sku også og det tog lidt over 4 måneder. Hvornår kommer din hjem?

Øv hvor ærgeligt at du er fuld af stress :( Håber det snart bliver bedre for dig og IKKE bliver værre jo tættere vi kommer på jeres store dag.. Du må forsøge om du ikke kan nyde den sidste planlægningstid :) Nu har du jo også masser af tid til at nusse rundt med de sidste detaljer.

Afhængig af bryllupsklar???? Uuuuuuha, hihii... Lidt afhængig er man vel? :rolleyes: De må synes vi er tossede de mænd! Men de kan jo li os alligevel.. Og nej, det er ikke ligegyldig info, det er blot sjovt.. Jeg bliver altså også mobbet herhjemme med at alt går op i byllup. Men han tager den nu meget pænt, han synes kun det er dejligtv at jeg glæder mig sådan. han blev faktisk helt bekymret søndag, da jeg sagde til ham at jeg var sindsygt bange for at jeg havde fået valgt en kjole han slet ikke ville synes om... Forsikrede mig om at han synes jeg er smuk i alt :a1221: (Var dog ikke helt rolig før jeg så billederne af kjolen i dag)

Ja, den timeglasfacon der.. Synes det er super smukt og er faktisk ret glad for jeg ser sådan ud (en af de eneste ting man ikke kan træne sig fra, så man er vel bare nødt til at være tilfreds :fløjt: ) men det ser nemlig hurtigt meget voldsomt ud!

Bliver spændende at se hvad han vælger af blomster! Er sikker på du kan tage det helt roligt og at det nok skal blive flot, dem der skal stå for blomsterne kan jo formentlig også guide ham lidt.

4 måneder! GISP! Bliver da helt vildt nervøs lige nu! Der er...Tælle, tælle.... 4 måneder og 7 dage til vi skal giftes! Den har bare af at være der noget før! Det går jo ikke hvis der kun er en uge til at rette den til?! Åh gud... Nå, men de ved jo hvornår den skal bruges, så det tager de vel højde for.. De må sy lidt hurtigere :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, smuk makeupinspiration du har der, er sikker på det bliver super smukt til dig! Ska du selv lægge den eller har du nogen til det? :)

jeg har tænkt mig at få sat øjenvipper på. Udover det skal det ikke være den vile makeup, da manden jo har bedt om at han kan kende mig. Og da jeg ikke bærer meget makeup til hverdag vil det nok være at stramme den at gi los denne dag... Så vil han ihvertfald helt sikkert ikke kunne kende mig! :wink:

0

Del dette indlæg

Uhh, smuk makeupinspiration du har der, er sikker på det bliver super smukt til dig! Ska du selv lægge den eller har du nogen til det? :)

jeg har tænkt mig at få sat øjenvipper på. Udover det skal det ikke være den vile makeup, da manden jo har bedt om at han kan kende mig. Og da jeg ikke bærer meget makeup til hverdag vil det nok være at stramme den at gi los denne dag... Så vil han ihvertfald helt sikkert ikke kunne kende mig! :wink:

Det skal nok gå, men ja skal helst ikke blive mere syg af det.. Men min H2B er meget forståelig, så det er skønt. :).

hehe ja, det er jo det, din H2B synes sikkert det er skønt at se dig være så bryllups optaget, for så kan han se hvor meget du glæder dig :)

Jaa.. du har da ret med man må leve med sit timeglasfigur, og er glad for at høre at du er glad for den :).. Men jeg har ALTID hadet min egen, og så synes jeg det er svært at finde tøj som sidder godt på en, selvom folk siger: ''hvis du har timeglas figur, er du heldig, for så kan du bære det meste tøj''.. Men det er nok os fordi jeg ikke kan lide jeg har det, vil hellere være et siv alle steder ;).

Bare rolig, det burde de ha taget højde for, altså hun sagde til mig at det tog 4 mdr før den kom hjem, men der gik så næsten fem, men min sku først laves og så fra frankrig :). Har du intet fået afvide? de ringer bare?!! Uhh spændende. Ved du hvad mærke brudekjolen er?

Ihhhh er det ikke vildt og tænke på at der kun er små 4 mdr tilbage :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det skal nok gå, men ja skal helst ikke blive mere syg af det.. Men min H2B er meget forståelig, så det er skønt. :).

hehe ja, det er jo det, din H2B synes sikkert det er skønt at se dig være så bryllups optaget, for så kan han se hvor meget du glæder dig :)

Jaa.. du har da ret med man må leve med sit timeglasfigur, og er glad for at høre at du er glad for den :).. Men jeg har ALTID hadet min egen, og så synes jeg det er svært at finde tøj som sidder godt på en, selvom folk siger: ''hvis du har timeglas figur, er du heldig, for så kan du bære det meste tøj''.. Men det er nok os fordi jeg ikke kan lide jeg har det, vil hellere være et siv alle steder ;).

Bare rolig, det burde de ha taget højde for, altså hun sagde til mig at det tog 4 mdr før den kom hjem, men der gik så næsten fem, men min sku først laves og så fra frankrig :). Har du intet fået afvide? de ringer bare?!! Uhh spændende. Ved du hvad mærke brudekjolen er?

Ihhhh er det ikke vildt og tænke på at der kun er små 4 mdr tilbage :biggrin:

Dejligt du har så forstående en kæreste (meget snart mand!) det har man brug for i sådan en situation. Sender dig en masse tanker og håber og tror på det hele nok ska blive rigtig godt :-)

Regner også med at de har taget højde for det, de ved jo hvornår brylluppet ska stå, så min ikke... :-) Men nej, har intet fået at vide, blot at de ville ringe i denne uge! Så regner med jeg får et opkald i morgen, ellers ringer jeg lige derind for at være på den sikre side :-) Hellere ringe en gang for meget end en for lidt når det kommer til det her bryllupsdag-ræs ;-) Kjolen er fra Sincerity.

Ja, 4 mdr er skisme ikke lang tid! Dynes slet ikke jeg har fået gjort alt hva jeg ville med ag "brylluppe

0

Del dette indlæg

.... Hmm, er på IPhonen og den følte åbenbart for at poste min kommentar der, flot! Nå, men ville skrive at jeg slet ikke føler at jeg har fået "brylluppet" nok endnu, selvom vi har været på brudemesse, kigget kataloget, nettet, været på Sonnerup Gaard op til flere gange mm. Men får man mon nogensinde nok? Håber og tror dig på at bridezillaen inde i mig lægger sig lidt i dvale op til brylluppet, så jeg ikke føler der er en masse ting jeg mangler at prøve/gøre ift brylluppet. Man ka jo gøre det på mange måde og hver gang noget vælges til, vælges noget andet selvfølgelig fra. Håber dog det viser sig man har taget de rigtige valg når man kommer til "enden" aka brylluppet :-)

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

.... Hmm, er på IPhonen og den følte åbenbart for at poste min kommentar der, flot! Nå, men ville skrive at jeg slet ikke føler at jeg har fået "brylluppet" nok endnu, selvom vi har været på brudemesse, kigget kataloget, nettet, været på Sonnerup Gaard op til flere gange mm. Men får man mon nogensinde nok? Håber og tror dig på at bridezillaen inde i mig lægger sig lidt i dvale op til brylluppet, så jeg ikke føler der er en masse ting jeg mangler at prøve/gøre ift brylluppet. Man ka jo gøre det på mange måde og hver gang noget vælges til, vælges noget andet selvfølgelig fra. Håber dog det viser sig man har taget de rigtige valg når man kommer til "enden" aka brylluppet :-)

Mange tak søde Mrs West :loveshower:

når så kommer den nok snart.. :D..

hihi ja de IPhones er gode, men lever også lidt deres eget liv en gang imellem ;).

Nej tror ikke man får nok, også fordi der er så mange ting man kan vælge og mange stil arter. Det vigtigste er bare at man selv og ens H2B er tilfredse :). :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer