Felinity

Skørt - hvad for noget!?

21 indlæg i dette emne

Tja, som titlen siger - skørt!

Efter at have kæmpet med Ebay og PayPal i 5 dage så har jeg været nødt til at give op, og kan derfor kun benytte hjemmesider, der accepterer VISA / handler i Danmark.

Det begrænser mit udvalg en smule :(

Jeg er på udgik efter et skørt til min kjole. Er I søde og hjælpe? Jeg har søgt og søgt og er kommet i tvivl mht. hvilket skørt jeg egentlig skal vælge, og hvor det kan købes.

Jeg vil ikke have et gigantisk skørt - men et skørt der blot får kjolen lidt ud. Vil det ikke klæde den bedst?

Slæbet er meget enkelt, men jeg synes egentlig ikke om, hvordan det falder så "brat", hvis det giver mening? Altså, uden skørt, så er overgangen fra kjole til slæb ret tydelig - og jeg synes, at det får slæbet til at se ud af mindre - og som om, at det ikke rigtig hører til, men bare er i vejen.

Findes der overhovedet skørt, der ikke giver tyl-alle-vegne-fylde og samtidig løfter slæbet en smule?

Er der nogle af jer skønne kvinder, der vil dele ud af jeres erfaring med disse skørts?

Jeg er åben for det hele - overvejer alt - med og uden ringe.

Kjole forfra

Kjole bagfra

Del meget gerne ud af jeres erfaring og vejledning, mange tak - og god weekend! :):loveflag:

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil tro at det skørt der er "meningen" du skal have under, er det fra lilly hvor der også er tyl indenunder.. Et ringskørt vil i hvert fald gør den alt for voldsom.. Jeg har købt det skørt jeg prøvede under kjolen i lilly, og syntes det er super fint.. Det giver lidt fylde og sørger for at kjolen ikke ender mellem benene.. Kan godt være skørtet ser lidt voldomt ud, når det bare hænger, men kjolen får det jo til at falde lidt sammen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror faktisk du skal ha samme type skørt, som jeg har købt :) et meget enkelt eet .... jeg har givet 150 kr for et brugt på trendsales ... måske du skulle gå lidt på jagt på dba, guloggratis og trendsales, hvis du vil spare nogen penge ? :) det jeg har købt har jeg vist nok smidt et billede af i min tråd :)

0

Del dette indlæg

http://www.**Udelukk...?la=fromnavmenu

de er billige og tager visa. kan du ikke se linket så kopi det og sæt det ind i google!!

Tak for linket! Jeg prøvede at kopiere det, men uden held, måske jeg gør noget forkert :( Kan ikke lige se det i hvert fald.

Da du prøvede din kjole havde du der ikke et skørt under? Jeg har prøvet 4 forskellige skørter under min kjole, inden jeg bestemte mig...

Desværre prøvede jeg kun kjolen med et skørt, det burde passe til, men det "spærrede" ligesom kjolen for meget ud, og det klædte den slet ikke. Samtidig gjorde det ingenting for slæbet.

Jeg vil tro at det skørt der er "meningen" du skal have under, er det fra lilly hvor der også er tyl indenunder.. Et ringskørt vil i hvert fald gør den alt for voldsom.. Jeg har købt det skørt jeg prøvede under kjolen i lilly, og syntes det er super fint.. Det giver lidt fylde og sørger for at kjolen ikke ender mellem benene.. Kan godt være skørtet ser lidt voldomt ud, når det bare hænger, men kjolen får det jo til at falde lidt sammen..

Jeg prøvede vist med et skørt en størrelse størrende, end der var meningen, og det var nemlig virkelig voldsomt, også på.

Tror faktisk du skal ha samme type skørt, som jeg har købt :) et meget enkelt eet .... jeg har givet 150 kr for et brugt på trendsales ... måske du skulle gå lidt på jagt på dba, guloggratis og trendsales, hvis du vil spare nogen penge ? :) det jeg har købt har jeg vist nok smidt et billede af i min tråd :)

Ih, hvor har jeg ledt i din tråd, Maria, tak for det - så fik jeg lige genopfrisket alt omkring din planlægning :biggrin: Fandt det! Det ser fint og ikke så stort ud!

Har fundet en skørt i http://www.trendsale...3%b8rt&status=4, og tror nok at den skørt passer til din brudekjole...

Mange tak skal du have - sådan et med ring kunne bestemt også være en mulighed!

Jeg er lidt i tvivl, hvad andre mener, når de siger, at skørt med ringe hurtigt kan blive for meget?

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ringskørter har det med at give lidt en klokke form, nogle mere voldsomt end andre.. Jeg mener ikke din type kjole ( samme stil som min) , kan bære sådan et skørt, det vil se helt forkert ud, da det jo ikke er kæmpe kjoler.. Jeg ville klart holde mig til et tyl skørt..

0

Del dette indlæg

Hva størrelse er du og hvor i landet er du fra..?

Jeg er fra Vestsjælland og størrelse 36-38 :)

Ringskørter har det med at give lidt en klokke form, nogle mere voldsomt end andre.. Jeg mener ikke din type kjole ( samme stil som min) , kan bære sådan et skørt, det vil se helt forkert ud, da det jo ikke er kæmpe kjoler.. Jeg ville klart holde mig til et tyl skørt..

Det er også rigtigt, er lige det, jeg er bange for, tak for input!

Jeg vil i hvert fald ikke vælge en skørt med ring.. Bange for jeg kan ikke se noget hvis kjole kommer helt op når jeg sidder...

Haha, er det virkelig så slemt med skørter med ring?

0

Del dette indlæg

Jeg ville i hvert fald gå efter et tyl skørt, og jeg ville købe det i lilly, eller evt et brugt som jeg har købt.. Det er jo ikke store prinsesse kjoler vi har valgt, selvom vi jo bliver smukke som prinsesser.. Og jeg mener altså der skal være en vis volume i kjolen, før et ringskørt kan bruges, og det mener jeg ikke vores kjoler har, de er jo ret "smalle"..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville i hvert fald gå efter et tyl skørt, og jeg ville købe det i lilly, eller evt et brugt som jeg har købt.. Det er jo ikke store prinsesse kjoler vi har valgt, selvom vi jo bliver smukke som prinsesser.. Og jeg mener altså der skal være en vis volume i kjolen, før et ringskørt kan bruges, og det mener jeg ikke vores kjoler har, de er jo ret "smalle"..

Det kan du sagtens have helt ret i, god pointe.

Hvis der er må du godt komme og prøve mit, og låne det hvis det passer..? :) Bor ved Næstved..

Tusind tak for tilbuddet! Jeg skal til tilretning i slutningen af ugen, og håber at få lidt bedre viden om det dér!

Jeg er ved at sætte pink tyl på et ringskørt, der vil passe perfekt til

Arj, det lyder bare spændende, Miss-Lena, må jeg se? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

de er billige og tager visa. kan du ikke se linket så kopi det og sæt det ind i google!!

Tror ikke det er det bedste sted af købe skørt, når det er en af de hjemmesider, der bliver udelukket fra BK.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan evt. lure billederne af min kjole, så har du en ide om skørt-størrelsen.. Mit skørt er fra Lilly i str S.. Hvis det har interesse, så sender du bare en PM.. :)

Mange tak for tilbuddet - det vil jeg huske :)

Tror ikke det er det bedste sted af købe skørt, når det er en af de hjemmesider, der bliver udelukket fra BK.

Det kan du have helt ret i.

WOW hvor ser du pisse godt ud i den brudekjole..!

Aw, tusind tak skal du have, Mdenise :)

Jeg har to evt. billigt til salg - send PM når du har været til tilretning så kan jeg sende dig billeder. Der er 2 slags med forskellig volume. Det ene ved jeg er et lilly i str. 38

Pænt af dig at tilbyde, Laura, tak skal du have :)

Jeg tror du skal have sådan et som jeg også har... Det er 2 lag tyl uden på hinanden - uden ringe :)

Ja, det lyder som om, at det vil passe kjolen bedst :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer