Victorias secret

Makeup artist fra MAC

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan godt booke dem deroppe i MAC her i Odense uden for åbningstid :) Tag en snak med hende bestyreren deroppe (det er hende med det krøllede hår) .... snakkede med dem om det på et tidspunkt og de sagde, at de (som der også bliver skrevet) skulle gøre det privat, men at de engang imellem gjorde det, hvis de havde tid .... ville koste 800 kr, hvis det var :) Hende bestyreren hun er super sød, nede på jorden og i øjenhøjde med alle os, der måske er lidt makeup-mongoler lol .... slet ikke makeup-dulle-agtig overhovedet (!!) så bare tag op og snak med hende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh godt at vide på forhånd. Det skal dog nok være i åbningstiden jo, for ellers skal det jo være før kl. 10. Og det er sku tidligt at få lagt makeup.. Jeg må ind og snakke med dem.

Og kan det ikke lade sig gøre, så må jeg vælge en frisør der både kan sætte hår og lægge makeup. Det er bare så træls, når nu jeg stoler på min frisør, og hun kender mit hår osv. Det er jo en tillidssag - især den dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men man kan godt holde det lidt nede - specielt hvis du siger det til dem :-)

Men tit når jeg har været der har jeg ville noget helt specifikt såsom brudemakeup - så kommer det hutigt op.

Til gengæld er jeg rigtig glad for deres produkter og syntes at de holder godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg købte kun noget af det.

Jeg købte primer til læber, læbeblyant og læbestift. Hvis jeg havde haft noget af det ville det ikke have været så meget ekstra - hvis det giver menig :-)

Men prøv at se på deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer