sandam

010613 - SNART!

157 indlæg i dette emne

Nu kan jeg være med i bryllupsplanlægning.

Om os.

Min bryllupsplan:

Gæster
Leje selskabslokal
Kirke
2 hjælper til serviring
Pynt -1 - 280712-
Blomster til borde inpiration
Bordplan
Taler til min H2B
Indbydelsen, Færdig -Updates 280712-
Bordkort
Menukort
Brudebuket 280712
Ringene

Tøj:
Brudekjole
Tilhører til Brudekjole - SKO - NYE SKO
Brudepige kjole
Brudesvend
Gommen
Forlover

Reception
Menu m.m.

Transport
Fotograf
Børne-Pasning

Tjek-listet

Huskelister

Redigeret af sandam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først velkommen til :)

Nu er det ikke alle der har super romantiske mænd - min h2b's frieri var nok i andres øjne endnu mindre romantisk end dit - men for mig var det ligegyldigt for - VI SKAL GIFTES :loveshower:

Så hvis du er glad for måden det foregik på - så kan det jo være fuldstændigt ligegyldig hvad andre tænker.. Hvis bare det for jer var romantisk :)

Ville egentlig også bare sige velkommen - og pas på, siden er vanedannende :biggrin:

0

Del dette indlæg

Gæster:

Ja vi blev enige med at invitere 40 gæster ialt. Jeg har en MEGET lille familie. bl.a. mor, søster, fætter, onkel og tante.

Min H2B har en STOR familie. Han synes synd for mig, at vi inviterer mange af hans familie.

Så besluttede han at vi skulle kun invitere hans forældre, bror, bror s søn, to morbrødre og koner.

Men H2B vil også invitere hans fætter, kusine og andre til vores reception. :thumbsupsmileyanim:

Så vil det nok med 40 gæster, inkl 20 venner i alt.. Det er nok mange venner vi vil invitere..

Vi har nok at se til :wink:

Hvor mange venner/inder har I inviteret til jeres bryllup???

0

Del dette indlæg

OM OS:

Jeg er 32 år, og min H2B er 29 år til okt 2012.

Vi er døve. Min H2B blev døv da han var 1½ år gl, pga fik Hjernehindebetændelse (Meningitis). Jeg blev døv med født. Ingen af mine familie og læger vidste hvorfor jeg blev døv.

Vi kender hinanden i mange år. Jeg har aldrig interesseret i ham. Jeg syntes altid han var bare en baby-dreng og snobbet og fodbold-idol. Det var ikke min smag.

Så var jeg frivillig til sport-aftensklub mellem 10-17 år. Der mødte jeg min H2B - Vi talte kun sammen og var slet ikke interesseret i hinanden. Han syntes at jeg var for mærkelig og festabe og var snobbet.

Da jeg ventede mig med min ældst søn, søn s far og jeg gik fra hinanden, da jeg var kun 2 måneder henne. En aften jeg skulle gå hjem fra Sport-Aftensklub. min H2B syntes ikke at jeg skulle gå alene om aftenen i ca 5 km. Han skulle til Banegården. Han ville følge ad sammen med mig. Jeg sagde ja tak, så gik vi sammen og snakkede godt sammen. OG byttede sms nr. Da han skulle gå en anden vej til banegården. Han spurgte pænt om han måtte følge mig hele vej hjem til mig. Jeg sagde nej- han plagede og syntes ikke at jeg skulle gå alene resten af vej til hjem. Jeg stod fast og sagde nej. Til sidst opgav han. Vi så sidst gang denne dag (vinter 2006).

Der gik 1 år senere - vi havde ikke set hinanden i 1 år, så mødte vi hinanden til festen. Jeg havde festet hele aftenen og stået for meget. Mine benene var meget trætte og trængte til at sidde mig lidt og spurgte min H2B om jeg måtte låne hans plads. Han nægtede. Så gik jeg rundt og der var ingen et ledigt plads. så gik jeg tilbage til ham. Og spurgte ham om jeg måtte sidde på ham. Weee det måtte jeg.

Så snakkede vi lidt sammen indtil vi begyndte at filtre med hinanden.... Så VUPTI!!!!!!

Siden denne dag skete der noget til idag vi har været sammen og fik en dreng sammen for 2 år siden.

post-48487-0-44005700-1347349346.jpg Det er os fra sept 2011, da vi var til min ven´s bryllup.

Det kan da være absolut ligeså romantisk, at kvinden frier til manden.!!!

Jeg friede til min kommende mand på vores "offentlig" 5 års kæreste dag, og det var altså ikke et skudår, men bare fordi jeg havde lyst. Det var en vildt romantisk sen-eftermiddag!!!! Vi har været sammen i 5 år. Min kommende mand følte sig ikke som en mindre mand, og det var da heller ikke for at lave om på ham, jeg gjorde det. Jeg ville også bare give ham den ultimative kærlighedserklæring. Vi er lykkelige og det handler da ikke om, hvem der frier!!! Og som en skriver; når man er forelsket er der ingen regler.

Mit historie er ikke så romantisk som jeres

:(

Min kæreste har sagt at han ville gerne giftes ham med mig, på dette tidspunkt jeg ventede hans førstesøn for 2 år siden. Men i de to sidste år, han gik rundt og spurgte de fjollet måde om jeg vil giftes mig med ham, da jeg lavede mad, eller jeg sad i wc... Jeg vidste at han lavede bare for sjov...

Og sagde altid nej. for det mente an ikke alvorligt.

så det sidste år jeg havde "plaget" ham at frie mig snarest. Han sagde hele tiden, det kommer snart... Så i begyndelse af året begyndte han at snakke meget om brylluppet, hvor vores bryllup foregik eller hvornår vi skulle giftes os. Hna foreslog den 13 april 2013... Selvfølgelig jeg gik rundt og glædede mig hvornår han ville frie mig... Men der skete ingenting indtil vores 5 års dag (den 15 maj 2012). Han sagde at han ville lave hjemmelavet pizza, men han skulle lige tage badet før at lave aftensmad. Men jeg fik lyst til at gøre klar med at rulle dej... så begyndte jeg at skrive: Vil du giftes dig med mig? på Pizza dej med Kectup. Kort tid efter han kom ud af badeværelset og gik hen til Køkkenet og begyndte at gøre klar. Men han opdagede det. Han smilede og sagde ja med det samme...

post-48487-0-06476000-1340904852.jpg

Redigeret af sandam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Jeg synes det lyder som et sjovt frieri :biggrin: Godt fundet på :thumbsupsmileyanim:

Vi blev gift i lørdags, og vi blev 69 mennesker alt i alt. Af de mennesker var ca. 50-55 venner, og de resterende var familie. Jeg havde valgt ikke at invitere hele min kæmpestore familie (ca. 40-50 personer) med, og i stedet kun invitere venner. Det var en helt og aldeles fantastisk fest, og vil aldrig gøre det om :loveshower: Men det bliver jo nok en lidt anden slags fest, og i vores tilfælde, en lidt mere abefest end normalt. Men det var lige som vi ville have det :)

0

Del dette indlæg

Tjahhhh - nu har jeg købt min brudekjole... Ved godt at det er for tidligt... Men jeg købte et numre mindre, det gør jeg med vilje. Fordi jeg er på slankekur. Skal lige tabe mig omkring 10-15 kg. Så er jeg sikker på at denne KJOLE der vil passe til mig til vores store dag...

Efter en prøvning 2 uger tidligere, havde fundet en, men ville lige tænke over om jeg ville købe den, Fordi den kostede jo 8.000 kr. Jeg havde ønsket at købe en kjole på udsalg eller billig.... Hmmmm.

I 14 dage jeg kunne fornemmere i min mave, at den kjole var ikke lige min kop - selvom den er så flot... meeeeennnn.......

Det kan I se den som jeg indsat for flere uger siden - HER... Selvom den er så flot...

Men så tog jeg min mor og min gode Veninde med til prøvning... Jeg fik prøvet 5 forskellige kjole. Efter jeg prøvede nr 2 kjole. Jeg blev med det samme forelsket i DENNE kjole... Denne KJOLE skal jeg sgu købe... Hmmmm

Jamen min H2B har sagt til mig, at jeg skulle ikke købe kjole, han ville helst have jeg skulle vente til efter sommer.

Men denne gang ville jeg lytte på mig selv og mit hjerte,... Jeg kunne ikke vente med at købe denne kjole til efter sommer. Fordi den var på udsalg... Førpris 6400 kr. Nupris 2880 kr...

Jeg glæder mig vildt til at tage den på til vores store dag...

Men det er en ting som jeg vil sige...:

Samme dag, om morgenen sad jeg og kiggede lidt på brudekjole. Min H2B sad ved siden af. Itilfældigt han pegede på denne kjole (som jeg havde købt), og han sagde at denne kjole er så llot og speciel... Men mit svar til ham: Både jo og nej. ved ikke om den kjole er så flot til mig... Hmmm...

Men den klæder sgu godt på mig.. Synes I ikke????

post-48487-0-45676600-1340904555.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig en smuk kjole, du har fundet dig :cheerleader3: Og sikke en pris! Jeg er vild med den halterneck - det ser smadder flot ud, at den først starter helt yderst - hvis det giver mening.

Tillykke med købet :) Og hvor sejt med din H2Bs kommentar - det betyder bare, at du har valgt rigtigt, skønt.

Edit: Og velkommen til - jeg har jo slet ikke fået besøgt dig her endnu!

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

FESTSTEDET:

Vi har haft diskuteret om vi skulle vælge kro eller selskabslokal. Så måtte vi sidde og arbejde med regnskab. Vi blev godt overrasket at hvis vi valgte kro, så ville det være lidt dyrere end selskabslokal....????

Hvordan kan det være?? Jeg har altid troet at det er måske lidt billigere end leje selskablokal og alt med DYI....

Men nej... Så blev vi enige om at vi skulle vælge selskabslokal med vores smag og alt med DYI..

Jeg elsker "Gør det selv"...

Nu har vi lejet selskabslokal med stue sal og 1.sal.... Stue sal skal vi holde Reception...

Så- første sal skal vi holde bryllupsfest. selvom salen kan plads til 100 personer...

Så får vi en STOR plads til dansegulvet.... Weeee... Og vi alle kan være abefest og hoppe rundt....

Redigeret af sandam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Vi valgte en kirke med det samme. Selvom, jeg blev dåbt i Holme Kirke i Århus.. Min H2B Chrtstian kirke i Fredericia. Ingen af de to kirker vi ville blive vielset. Så valgte vi vores drenge s Kirken, hvor de blev dåbt der...

Det er Sct. Michaelis Kirke i Fredericia...

post-48487-0-61777000-1341176672.jpg

post-48487-0-08103400-1341176692.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKO!

Jeg sidder og bliver rundttosset at finde brudesko, MEN heldigvis jeg har ca 10 måneder til at finde en par som jeg er vildt forelsket i..

Men jeg kunne tænke mig at eje en sådan sjove sko... Men min H2B vil ikke følge ad med mig... Og han synes at det er MEGET pinlig hvis jeg vil gå disse skoene til vores bryllup...

Hmmmm.... Skal jeg så købe bare en hvide højhæle sko eller skjuler jeg bare for ham, så får han overrasket på vores bryllupsdag??? Hmmm... hihi....

post-48487-0-07957700-1341229538.jpg

post-48487-0-61569700-1341229748.jpg

post-48487-0-06290300-1341229766.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes det hvide med prikker er meget fede..

Jaaaa det synes jeg osse... Men vil også bruge den til andre fester, problem er : må ikk ødelægge sko ellers mand går fra kvinden... Du ved tradition???

0

Del dette indlæg

synes det hvide med prikker er meget fede..

Jaaaa det synes jeg osse... Men vil også bruge den til andre fester, problem er : må ikk ødelægge sko ellers mand går fra kvinden... Du ved tradition???

ja rigtig nok. hmm hvad med den andre sko du havde som du havde tænkt på før du købte din kjole passer de ikke til?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer