sandam

010613 - SNART!

157 indlæg i dette emne

Kan de passe tøjet???? :o :o

Smider du ikke lige link til der hvor du har shoppet? Var det gennem Ebay?

Jeg synes det ser fint ud med Makeup.. må vi ikke se på begge øjne og så en før og efter?

Smadder Fine DYI.. jeg skal selv til og igang med Menuér og WC kurve :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag var jeg og min H2B til blomsterbutik, hvor manden har aftalt med blomsterbutik-ejer. (Dejligt at min H2B´s mor kender ejer s mor - så får vi halvpris for dek. blomster til bordet, brudebuket, brystbuket...)

Hun har meget kreativ og forslog de mange forskellige måde med pynt på bordet, hvordan bordet ser ud osv... Hun er bare så god..

Føler at det er en SUPER GOD SERVICE af hende idag... Glæder mig allerede til denne dag.. Hun vil også lave et hjerte-form med calla osv som står foran os to på bordet...

To billeder som en prøve deko. bordblomster til vores dag.

post-48487-0-82353500-1362499923.jpg

post-48487-0-49685300-1362499934.jpg

0

Del dette indlæg

Kan de passe tøjet???? :o :o

Smider du ikke lige link til der hvor du har shoppet? Var det gennem Ebay?

Jeg synes det ser fint ud med Makeup.. må vi ikke se på begge øjne og så en før og efter?

Smadder Fine DYI.. jeg skal selv til og igang med Menuér og WC kurve :wink:

Ja Tøj passer perfekt til drenge... Ja jeg bestilte via Ebay, http://stores.ebay.co.uk/Roco-Clothing/Boys-/_i.html?rt=nc&_fsub=2888653010&_sid=687595310&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&_pgn=2

Håber at du kan åbne denne links...

Ja det kan jeg prøve at lægge makeup før og efter ...

0

Del dette indlæg

Nu har vi købt ringene...

Så er det ikke så længe indtil vi siger ja til hinanden...

Jeg har bestilt brudepigerskjole, ØVVVV pakken blev opdaget af Told.. så skal jeg desværre betale 735 kr før jeg kan få pakken......

Nu har jeg reserveret et dobbelt værelse til vores bryllupsnat... Her i byen, der er ikke så mange hoteller, som vi kunne vælge imellem. Ellers der er nogle lækker i Kolding eller middelfart.

Men vi vil gøre noget anderledes, F.eks efter natmad vil vi STIKKE af, vi vælger at gå gennem i byen, for hotellet ligger jo kun 1 km fra feststedet..

Så blir det nok sjovt at gå i brudekjolen i byen i midtnat... Møder sikker de fulde mennesker i byen, hihi....

Nu mangler vi kun højst 10 personer til at sige ja tak til at komme til vres bryllup.. Indtil videre er det kun 1 som ikke kan komme med, fordi hun er gået fra min veninde. Så kommer min veninde alene..

Det er svært med at planlægge bordplan ( ved gdt at det er jo god tid til at lave bordplan) og vi vælger E-form bord.. men Vi er døve, så vil vi finde en løsning som har en døve-venlighed, hvor vi kan se og kommunikere med vores gæster. Det er alt for svært...

Vi vælger også at vores forældre, onkler, tanter sidder sammen i et langt bord i midt af E. Og så - bror, søster og fætter, og søs s kæreste sidder enden af et andet bord. (fordi de er hørende), så sidder vores døve venner i den anden side af det samme bord som de hørende (Fætter, bror, søs) og flere døve venner sidder det andet bord.

Håber at I kan forstå hvad jeg mener???

Kan I fortsætte med en go søndag aften :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Brugepiger kjole er ankommet... Er MEGET tilfreds med kjoler...

post-48487-0-81617800-1363287033.jpgKjole er til min lillesøster på 17 år.post-48487-0-47007200-1363287046.jpg Kjole er til Blomsterpige, MIn veninde s datter på 4,5år.

Hej!

Hvor har du købt "lillepige" kjolen henne ???

Hej RosenbergM.

Ja jeg købte kjole i j e n j e n h o u s e

Jeg kan ikke skrive herinde, pga der står hele tiden: " **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** "

Redigeret af sandam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har gjort noget tosset ting idag...

Farvet min underskørt.... Det er vellykkes....

Er godt tilfreds med den....

post-48487-0-88943700-1364320396.jpg Før

post-48487-0-04548900-1364320406.jpg Købte i Matas, kostede 83 kr for en pakke. Købte to pakker.

post-48487-0-03355900-1364320415.jpg Resultat efter to x vask... Er tilfreds med det

0

Del dette indlæg

Hold da op du er modig :)

Men hold nu mund hvor er det blevet flot.

På min kjole kan man ikke se underskørtet, så det dur ikke til min kjole, men super god ide :)

Husk at skyl vaskemaskinen igennem med eddike inden du vasker næste gang, ellers bliver alt jeres tøj lyseblåt, knap så fedt :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt underskørt.. Hvor ser det bare godt ud :rolleyes:

Ved du om de også har i lyserød? Det har jeg nemlig kraftigt overvejet.... Mangler bare lige farven og vaskemaskinen :fløjt:

Jo, mener at de har PINK - du kan se under http://www.matas.dk/hus-have/hus/tekstiler-toej?gclid=COfTppC-jrYCFU92cAodqGcAcw

Tak piger... Ja jeg tog bare en chance med at farve underskørt. Jeg tænkte bare på hvis det blev mislykkedes, så smed jeg bare underskørt i badekar og hældte KLORIN i... så blev den hvid igen...

0

Del dette indlæg

IIh nogle gode lister og spørgsmål du har - jeg er selv lidt af en listefreak, så jeg låner nok lidt af det du har lavet, håber det er ok :) Stort tillykke med brylluppet :)

Tjahhh det er helt iorden med du snupper nogle af mine ;).... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hold da op du er modig :)

Men hold nu mund hvor er det blevet flot.

På min kjole kan man ikke se underskørtet, så det dur ikke til min kjole, men super god ide :)

Husk at skyl vaskemaskinen igennem med eddike inden du vasker næste gang, ellers bliver alt jeres tøj lyseblåt, knap så fedt :td:

Hhi - Taakkk... Ja vaskemaskinen er vasket med klorin, som sedlen står som forslår at man skal vaske med klorin før man skal vaske tøj... det havde jeg gjort...

Ellers tak for tips...

0

Del dette indlæg

Fedt underskørt.. Hvor ser det bare godt ud :rolleyes:/>

Ved du om de også har i lyserød? Det har jeg nemlig kraftigt overvejet.... Mangler bare lige farven og vaskemaskinen :fløjt:/>

Jo, mener at de har PINK - du kan se under http://www.matas.dk/hus-have/hus/tekstiler-toej?gclid=COfTppC-jrYCFU92cAodqGcAcw

Tak piger... Ja jeg tog bare en chance med at farve underskørt. Jeg tænkte bare på hvis det blev mislykkedes, så smed jeg bare underskørt i badekar og hældte KLORIN i... så blev den hvid igen...

Fedt!! Det må jeg da lige kigge på... Og hold da op, hvor er jeg imponeret over at du kan begå dig herinde på trods af den manglende lyd. Det må godt nok være svært at lære at stave. Lagde godt mørke til nogle sjove ordstillinger i ny og næ, men da jeg læste grunde, kunne jeg ikke undgå at blive imponeret over dig...

Og så elsker jeg simpelthen at du skriver i skal danse til festen. Mange af os kan nok slet ikke forstille os at man kan danse uden musik.

Men man lære måske at situationslæse sangenes stil? Så ikke man danser disko til celine dion :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer