sandam

010613 - SNART!

158 indlæg i dette emne

10. Stoleopstilling

Har du tjekket, om der er billeder af kirken på nettet?

Ja jeg tænker mest på jeg og min H2B er døve, så er det rart at få ordnet på hvor vi skal sidde, som gæster kan se os. og hvor står vi når vi skal sige JA til hinanden. Det er meget anderledes ;).

Ahh, så kan jeg godt forstå spørgsmålet :)

Ja, derfor er det vigtigt at finde ud af ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at Jeg og min H2B blev enige at vi skulle have en skilt bad vores stole.

Se en for eksemple nedeste.

post-48487-0-19181700-1348594217.jpg

Sys nu at det er en fed ide... :tunge:

Jeg er faldt for den bordpynt. Vi blev enige om Dug skal være hvide, så den midt på bordet, skal være TURQUOISE farve, Altså min H2B vil lave spånplader og male dem. Så kan vi sætte de limegrøn lys sammen med de papirblomster, som er sort og limegrøn. :a1221:

post-48487-0-87487200-1348594324.jpg

post-48487-0-12395500-1348594677.jpg

post-48487-0-64648800-1348594691.jpg

0

Del dette indlæg

Hehe hvordan man gør med brudepiger og svende er da op til en selv. Men jeg må tilslutte mig og sige at det er normalen i Danmark i dag at brudebørn især går forrest. Det er forskelligt om de går samtidig med bruden eller om de har sat sig inden bruden sætter sig..

Men men generelt skal du prøve at huske at de fleste folk der tilbyder noget mener det oprigtigt. At det er et tilbud, fordi i deres perspektiv ser det ud som en god ide, en besparelse i tid eller penge, eller noget de tror I eller et familiemedlem vil værdsætte.. De færreste går det for at "blande sig" men ligesom du og vi har forestillinger om hvordan man går ting, så har de også.. Og som brud kan smertetærsklen godt være ret lav og grænsen for hvornår det føles som uønsket indblanding..

0

Del dette indlæg

Hehe hvordan man gør med brudepiger og svende er da op til en selv. Men jeg må tilslutte mig og sige at det er normalen i Danmark i dag at brudebørn især går forrest. Det er forskelligt om de går samtidig med bruden eller om de har sat sig inden bruden sætter sig..

Men men generelt skal du prøve at huske at de fleste folk der tilbyder noget mener det oprigtigt. At det er et tilbud, fordi i deres perspektiv ser det ud som en god ide, en besparelse i tid eller penge, eller noget de tror I eller et familiemedlem vil værdsætte.. De færreste går det for at "blande sig" men ligesom du og vi har forestillinger om hvordan man går ting, så har de også.. Og som brud kan smertetærsklen godt være ret lav og grænsen for hvornår det føles som uønsket indblanding..

Ja rigtigt - men hendes udtryk viste at hun mente at hun har ret i og syntes at jeg var bare tosset...

Men jeg har besluttet at mine brudepiger og brudesvend skal gå inde først...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu vender jeg tilbage og er fuldt fart med at planlægge vores bryllup.

I de sidste tid har det været så stille, fordi jeg er blevet færdig med min uddannelse som Social og Sundhedsassistent i nov. I kan tro at jeg var overlykkelig og nu søger jeg bare job til mig.

post-48487-0-71399800-1358581054.jpg

Det er min veninde, som er osse blevet færdig med Social og sundhedsassistent i marts 2012. Og hun er TOASTMESTER til vores bryllup.

Så kort tid efter kom vi i avisen, fordi der havde omtalt om os for 3 år siden, som jeg vil dele det med jer.. Artikel om os to : http://fredericiadagblad.dk/artikel/151315:Fredericia--Doeve-kan-ikke-blive-sosu-assistenter og de andre arkitel: http://www.sygehuslillebaelt.dk/wm371951

Det var en lang og hårdt kamp mod skolen om Vi kan, Vi vil, Vi skal.... Jamen.

Pt. jeg søger stadig efter job, nu er det bare træls at der er ingen som tør at ansætte mig, fordi jeg er døv... Men jeg må bare kæmpe hårdt at vise dem at jeg KAN godt udføre mit arbejde....

Ligenu arbejder jeg som Vikariat. det er ikke så meget at tjene på, fordi jeg kommer til at arbejde kun på et plejehjem, som jeg kan kommunikere med de ældre døve borger...

Jamen - nu er vi i jan-måned, så varer det ikke så længe indtil jeg skal GIFTES!!!, jeg glæder mig utrolig til.. Kan bare ikke tro at det er faktisk SNART!!!

Nu begynder vi at forberede os. Dejligt at min H2B hjælper mig med at finde noget ting. og han får nogle opgaver, som han skal gøre/lave til brylluppet...

0

Del dette indlæg

STORT tillykke med at du har fået uddannelsen på trods af modgang og fordomme overfor dine evner grundet det faktum, at du er døv. Jeg synes det er fantastisk, at du har kæmpet for din drøm, i stedet for at give op! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes du er super sej sandra.. Ved hvor meget du har kæmpet for det, og kender godt til det med at skulle søge arbejde.. Ikke nok men man bliver valgt fra fordi man er nyuddannet, kunne jeg godt forstille mig at det med du er døv ikke meget bedre, men du er sgu for sej og ved du kan

0

Del dette indlæg

STORT tillykke med at du har fået uddannelsen på trods af modgang og fordomme overfor dine evner grundet det faktum, at du er døv. Jeg synes det er fantastisk, at du har kæmpet for din drøm, i stedet for at give op! :thumbsupsmileyanim:

Synes du er super sej sandra.. Ved hvor meget du har kæmpet for det, og kender godt til det med at skulle søge arbejde.. Ikke nok men man bliver valgt fra fordi man er nyuddannet, kunne jeg godt forstille mig at det med du er døv ikke meget bedre, men du er sgu for sej og ved du kan

Tak I to søde piger... Ja jeg er meget glad for at høre :7himmel: ... Nu har jeg "fået" en ny job, skal starte den 1 feb frem til d. 31 maj som vikar... Nu er mit liv mere lyset og jeg kan VISE dem at jeg kan arbejde som de andre, så håber jeg t jeg får forlængere hos dem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Under 4 mdr tilbage...

Tiden flyver alt for hurtigt.

Nu er jeg nervøs om jeg KAN NÅ det hele...

P.t. jeg leder efter jakke sæt til mine to drenge. Det er UMULIGT at finde noget billig eller rimelig pris.. Jeg har faktisk ikke lyst til at betale mellem 600-900 kr for en jakke sæt.... Sommertid tænker jeg på om jeg vil købe jakke sæt til drenge fa Ebay, men jeg er lidt bange for hvis de passer ikke til drenge... HVad skal jeg gøre????

Jeg glæder mig på torsdag, jeg skal i Vejle Lilly og henter min kjole. Og finde en brudepigeskjole til min lillesøster. det blir nok hyggeligt sammen med min gode veninde (Toastmester) og min lillesøster... Spændende at se om kjolen passer stadig til mig, for jeg har ikke set MIN kjole over ½ år... Jeg har faktisk glemt hvordan den ser ud, selvom jeg har et billed af mig med kjolen herinde...

I kan tro at jeg glæder mig vildt til at have den på "IGEN"

0

Del dette indlæg

Ja tiden flyver bare afsted :-)

Jeg ville tage chancen med Ebay... Helt sikkert.. skal selv have fundet noget til Benya og Ebay er helt klart mit første valgt..

Hvor bliver det fedt at skulle hente din kjole... er den så tilpasset eller skal du have det gjort et andet sted??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tiden flyver bare afsted :-)

Jeg ville tage chancen med Ebay... Helt sikkert.. skal selv have fundet noget til Benya og Ebay er helt klart mit første valgt..

Hvor bliver det fedt at skulle hente din kjole... er den så tilpasset eller skal du have det gjort et andet sted??

Det var osse mit første valgt med Ebay - men begynder bare at blive nervøs om størrelse vil passe til drenge... Skal jeg tage en chance eller ikk???

Jo, min svigermor s veninde, som var skrædder. så vil hun gerne indrette min kjole, Vi skal lige finde ud af om det er gratis eller un skal have en lille belønning.

Vi brugte hende osse til at sy børn s navn på dåbskjole, hun skulle bare have blomster.... Hun er bare en dejlig dame...

Tiden går hurtigt nu.. Var lige nød til at gå tilbage for at se din kjole igen.. Du ser jo super godt ud i den..

Taaak... men jeg glæder mig faktisk meget til at se den i virkelighed igen...

0

Del dette indlæg

Hjertelige tillykke med det kommende bryllup.

Er det i orden jeg hapser din bordpynt ide med blomsterkuglerne, de vil passe perfekt til mine borde :D

Ja det er helt iorden.. håber at du blir glad for dem :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, jeg kender en som kan lægge make-up på mig på min store dag. Men det er en DEJLIG nyhed at hun er gravid. men hun er HØJgravid på denne dag. Så siger hun fra med at hjælpe mig..

Så må jeg selv sørge for at lægge make-up.. Her lige et billede af mig, som jeg prøvede at lægge makeup på mig selv....

Synes at det er OK, skal øve flere gange mere...

post-48487-0-01095200-1362419048.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer